Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

moto van m'n vader
33u90f4.jpg

mag je welis een klein stukje?:D

motorrijden toch niet altijd even lekker
vandaag ff rondje wezen rijden maar de pret was er al snel vannaf
nadat ik met redelijke snelheid een vogel vol tegen men hand kreeg.
heel man hand blauw en dik en heel men jas onder het bloed :(

Auwww, pijnlijk :(
Nou ja, wees blij dat je hem niet head on gekopt hebt :)

Ik ken die geur niet. Maar de geur van een dode vogel lijkt mij niet prettig! Anders een keer goed je gas opentrekken, zodoende kan je pak wat uitluchten.;)

Check www.motoroccasion.nl ; daar zie je, hoeveel alles kost.

geur is gelukkig ook weg

das ****ed!
Mijn vriendin heeft een keer een eend dood gekopt op der motor..
Dat moet ook wel een hilarisch gezicht zijn geweest!

een eend :eek:
als ik met deze snelheid dat beest tegen men helm kreeg was ik geheid eraf gelazerd

Auwww, pijnlijk :(
Nou ja, wees blij dat je hem niet head on gekopt hebt :)

was helaas vrij pijnlijk ja :(
head on gekopt zie boven de quote :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.148
Ik heb het maar een keer gehad met een ekster. Koplamp koppen

Van de week wezen kijken bij een RSV met Loca. Ze vond hem niet mooi. :(

Ik ging er even rondje om heen lopen, maar kwam er eigenlijk achter dat het gewoon een tank op wielen is. Ernaast stond een r1 welke gewoon een driewieler lijkt naast een RSV. Heb hem stiekem een kusje gegeven en toen zachtjes afscheid genomen.. :(

Ik ging er even rondje om heen lopen, maar kwam er eigenlijk achter dat het gewoon een tank op wielen is. Ernaast stond een r1 welke gewoon een driewieler lijkt naast een RSV. Heb hem stiekem een kusje gegeven en toen zachtjes afscheid genomen.. :(

Komop, hij was kanarie geel :(

Die ene dinges was veel mooier :D

Tja vind zo'n rsv ook niets. Tis leuk afgewerkt maar als je onder de 1,90m bent heb je veel mooiere motoren.

Ja ik ook zoiets. Maarrrr dat is juist een groot voordeel als je van supersports houd. Hij langer je bent hoe groter het probleem om wat te vinden waar je niet dubbelgevouwen opzit. Kijk je moet niet kleiner zijn dan 1,70 want dat schiet ook niet op. Dan moet je weer gaan verlagen

Wordt het dus toch een Kawa. Als je tenminste iets moois wilt.;)

Ga vanmiddag even kijken naar wat leuks bij een dealer. Had eerst een goedkope gs 500 in gedachten. Maar ga toch liever voor het echte werk.

Wordt een zxr 750 of een gsx 750. In elk geval iets wat er op lijkt :P

• #5.158
Denk gewoon een hornet. Is meer in mijn prijsklasse. :)

Super begin motor, maat van mij had hem als eerste motor, gekocht voor 3200,-. Sturen doet ie prima, niet teveel geld, betrouwbaar. We zijn er mee op vakantie geweest en hij was er prima over te spreken.

Ik kan het je dus zeker aanraden en hij is ook iets van 1.80m

• #5.159
Wordt het dus toch een Kawa. Als je tenminste iets moois wilt.;)

Altijd toch :D Ben nu aan het kijken of ik over een maand of 2 misschien een zx10r kan importeren uit moffenland. Maar ik twijfel nog erg tussen deze en de r1 uit 2004. R1 lijkt mij iets mooier afgewerkt en die lijnen zijn net even wat mooier.

Ben zelf kawa rijder, maar misschien komt daar nog verandering in.....:rolleyes::D

Thanks.

Ik heb alleen wat moeite met dingen via marktplaats kopen. Ik heb nu bijvoorbeeld geen idee waar ik allemaal op moet letten.

Is er een soort checklist wat bekend is met 2e hands motoren?

Terug
Naar boven