XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

  • mooie motoren, zx10r

    welk model ga je naar opzoek?
     
    bedankt someone, maar ga me nu toch maar iets minder bezighouden met bochtjes ;) gewoon altijd genieten van tussendoor ritjes, zeker ook plezant. Vandaag de voorvork, kilometerteller, voorste wiel, etc.. Eigenlijk de hele voorkant vervangen. Moet nu alleen nog koplamp zien te krijgen en de tank beetje bijwerken. Staan krassen op en zit ook deukje in maar ga geen nieuwe kopen want kost beetje teveel, misschien voor later ;) (Rijd btw met GS500)
    ZX10R is zkr een machine om trots op te zijn maar zou ik toch voor iets ouder model gaan of ouder model van CBR1000 want die nieuwe worden maar lelijker en lelijker :P Of de R1 die wordt maar mooier en mooier :D
     
    voorkant is minder agresief naar mijn mening.
     
    Ja okee, voorkant is iets minder geworden maar de rest is juist veel mooier geworden.
    Trouwens, heeft iemand anders dat ook dat als je een link van youtube bijvoorbeeld kopieert en daarna nog wat erbij wil zeggen dat die text ook klikbaar word?
     
    R1 2005

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]


    R1 2009

    R12009.jpg



    CBR600 2005

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    CBR600 2009

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    CBR1000 2009

    [Afbeelding niet meer beschikbaar]

    Echt lelijk geworden die CBR1000, de 600 valt idd nog mee :D
     
    die 1000rr is JUIST erg mooi geworden, vind hem vele malen mooier dan de oude RR.
     
    die r1 2009 klopt niet hoor

    dit is de r1 2009
    2mdgkki.jpg


    en dit is de cbr600 2009
    e0gac2.jpg


    lijkt wel of de r1 die jij gepost hebt beetje op ducati is gebaseerd? met die spiegels en swingarm
     
    Die r1 is photoshop, ook r6 voorkant... en cbr achterkant en MV agusta pijpjes :P.

    [Afbeelding niet meer beschikbaar] Dit is de 2009 van spies & sykes
     
    r6 achterkant* :p

    deze r1 is wel mooi trouwens
    wcom7s.jpg
     
    Vind de r6 nog steeds mooier dan de r1

    o3fh4.jpg


    Helaas deze kleur niet in nl te krijge
     
    vind die nieuwe fireblade ook echt een gruwelijk lelijk hok. Echt iedereen die ik ken denkt er zo over. Iedereen vind dat voorlaatste model veruit het mooiste.......Nee hoop dat de volgende er toch een stuk beter uit gaat zien
     
    vind die nieuwe fireblade ook echt een gruwelijk lelijk hok. Echt iedereen die ik ken denkt er zo over. Iedereen vind dat voorlaatste model veruit het mooiste.......Nee hoop dat de volgende er toch een stuk beter uit gaat zien

    vind het 07 model ook persoonlijk mooier als de 08/09.
    heb zelf een 04 fireblade gehad, heb m alleen weer verkocht.
    Heb een oude blade uit 95 gekocht....ik hou er van om gewoon volle bak te rijden met dat ding, wat ik dus met die 1000 ook deed...alleen daar vond ik hem toch wat te duur voor...dus nu een oude 900rr en binnenkort een supermotard erbij...dan staan er 5 stuks in de garage:cool:

    ik hoef niet persé de nieuwste, mooiste, gelikste fiets...gewoon knallen met dat ding;)

    gistren wat foto's geschoten trouwens

    blade.JPG


    blade4.JPG
     
    vind het 07 model ook persoonlijk mooier als de 08/09.
    heb zelf een 04 fireblade gehad, heb m alleen weer verkocht.
    Heb een oude blade uit 95 gekocht....ik hou er van om gewoon volle bak te rijden met dat ding, wat ik dus met die 1000 ook deed...alleen daar vond ik hem toch wat te duur voor...dus nu een oude 900rr en binnenkort een supermotard erbij...dan staan er 5 stuks in de garage:cool:

    ik hoef niet persé de nieuwste, mooiste, gelikste fiets...gewoon knallen met dat ding;)

    gistren wat foto's geschoten trouwens
    haha, we hebben hetzelfde pak :D

    kwa model ook wel een geschikt pak voor bb'ers.
     
    mooie motoren, zx10r

    welk model ga je naar opzoek?

    Ik wil het 2004/05 model, denk eraan om er een te importeren vanuit duitsland, scheelt een hoop geld. :D

    ---------- Toegevoegd om 22:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:35 ----------

    Nieuwe modellen is gewoon iets waar je aan moet wennen. Hoeveel mensen vinden de modellen van 2005 nou echt lelijk. Terwijl in 2005 de helft riep: 'Sjezus wat een moderne lijnen allemaal, nee dat is niets..."
     
    Mijn brommer word mssh. verkocht iemand interesse?
    Kawa zx6r uit 1995 met 38.xxxkm op de teller.
    Paar kleine mods.:
    Donkere kuipruit van mdi.
    BOS demper (mooi geluid).
    Kleine knippers voor en achter.
    Carbon tankpad.
    Carbon hugger.

    Heeft nog goede banden 90%v/80%a.
    Goede rem blokjes.
    Pas (bijna) alle vloeistoffen vervangen.
    Nieuwe bougies.

    1rdqag.jpg
     
    Laatst bewerkt:
    zo kan niet wachten totdat ik 18 ben..... ik ga zeker voor een suzuki gsx 600 srad:) of een Honda CBR F2 ook mooie motoren .. gixxers toch wat mooier ben een echte suzuki lover:D
     
    Vandaag de magische wereld ontdekt van het zandstralen. Ik doe vakantie werk als kuiser in een bedrijf dat de onderhoud doet van chemische bedrijven als bayer, Lanxess,..

    En daar stond dus een zandstraalcabine. Dus ging ik, wanneer derest zijn boterhammetjes ging eten, even aan de slag. Geweldig hoe snel dat gaat :o :D

    anecjl.jpg
     
    Hierbij bevestigen wij je betaling en reservering van een theorie-examen categorie Motor A

    Iemand nog Tips, Boek en software heb ik al ga het doornemen. Maar hoorde dat je nu 25 inzicht vragen krijgt ipv van 5 wat moet ik me hierbij voorstellen ?
     
    Hierbij bevestigen wij je betaling en reservering van een theorie-examen categorie Motor A

    Iemand nog Tips, Boek en software heb ik al ga het doornemen. Maar hoorde dat je nu 25 inzicht vragen krijgt ipv van 5 wat moet ik me hierbij voorstellen ?

    Inzicht vragen zoals je het zegt, gevallen van Hoe kijk ik door een bocht, Wat zal er gebeuren met de motor als ik rem in de bocht en dat soort dingetjes. Dus niet wat betekend dit bord of mag ik hier inrijden.

    Ohja, weer een motorrijder erbij :D. Succes trouwens. Lees anders ff op het CBR ik denk dat daar alles haarfijn staat uitgelegd.
     
    Back
    Naar boven