AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Inzicht vragen zoals je het zegt, gevallen van Hoe kijk ik door een bocht, Wat zal er gebeuren met de motor als ik rem in de bocht en dat soort dingetjes. Dus niet wat betekend dit bord of mag ik hier inrijden.

Ohja, weer een motorrijder erbij :D. Succes trouwens. Lees anders ff op het CBR ik denk dat daar alles haarfijn staat uitgelegd.

Even paar vragen over uw R6 als je het niet erg vindt, aangezien ik hem volgend jaar ook graag wil kopen

- Welk bouwjaar heb je?
- Hoeveel koste het begrenzen, neem aan op het gas
- Kosten aan onderhoud en dergelijke is dat nog een beetje redelijk
- Staat ie ook op kenteken begrensd, zo nee waar heb je hem begrenst aangezien dat niet overal kan

heb me al aardig wat ingelezen maar ik zal het denk maar zelf moeten meemaken motorrijden :cool:
 
1. Bj is 2002
2. Motor koste mij 6000 euro incl begrenzing en alles wat ik nodig had om de motor op te halen.
3. Onderhoud is niet echt zo veel hoor, ik heb alleen 2x in 1 jaar een lekke achterband gehad dat kost je wel 200eu per nieuwe achterband, alleen dat kan iedereen overkomen. Voor de rest kan je voor een grote beurt wel klaar zijn met 300euro.
4. Nee kan niet op het kenteken begrenst worden maar je krijgt een uitdraai mee, zou me daar niet zo druk om maken hoor. Ik rijd ook al 1 jaar zo rond en nog geen problemen gehad. Er rijden al zo weinig motors hier in NL dus daar doen ze echt niet zo super moeilijk over.

PS: Je mag mijn r6 volgend jaar wel overkopen, is die al begrenst en alles erbij :P, Doe hem dan weg wegens overstap naar een 1000.
 
Van de week lekker wezen touren in frankrijk op een oude bmw 800 cc met Loca. Was echt leuk! :D
 
Hierbij bevestigen wij je betaling en reservering van een theorie-examen categorie Motor A

Iemand nog Tips, Boek en software heb ik al ga het doornemen. Maar hoorde dat je nu 25 inzicht vragen krijgt ipv van 5 wat moet ik me hierbij voorstellen ?

Zijn die 25 inzicht vragen niet alleen bij auto?
 
Vandaag ff stukkie gereden op mijn kameraad zijn z1000, echt grappig we wouden zien of er flammen uit onze motoren kwamen, ik vroeg aan hem of ik vol gas zou doen in 1e versnelling en of die op het achterwiel zou gaan hij zij ja. ik dus volgas eerste versnelling en ik voelde de voorvork al omhoog komen, daarna ging het voorwiel echt hoog de lucht in, wel grappig dat was me eerste wheelie met 60km per uur ofzo :P.
 
Vandaag ff stukkie gereden op mijn kameraad zijn z1000, echt grappig we wouden zien of er flammen uit onze motoren kwamen, ik vroeg aan hem of ik vol gas zou doen in 1e versnelling en of die op het achterwiel zou gaan hij zij ja. ik dus volgas eerste versnelling en ik voelde de voorvork al omhoog komen, daarna ging het voorwiel echt hoog de lucht in, wel grappig dat was me eerste wheelie met 60km per uur ofzo :P.

Is toch ook zo met je r6...:rolleyes:
 
Is toch ook zo met je r6...:rolleyes:

Nee, want mijn r6 staat op 25kw :P. PS: met mijn r6 maak ik ook wel eens kleine wheelies alleen dan met de clutch, dit was dus me eerste power wheelie.
 
een yamaha R6 als eerste motor, idioot idee of niet?

zoja, wat is een goeie beginners motor.
 
Waarom zou dat idioot zijn, je bent een idioot als je dat zegt ben ik van mening. Op een 600 kan je prima beginnen, op een 1000 kan je ook prima beginnen. Ik heb 2 kameraden die zijn begonnen op 1000cc's, eentje daarvan reed al op zijn motor voordat hij een rijbewijs had en de ander reed op zijn z1000 met een 25kw rijbewijs.

Gewoon gaan proefrijden.
 
een yamaha R6 als eerste motor, idioot idee of niet?

zoja, wat is een goeie beginners motor.

r6, zx6r enzo vind ik ideale beginmotoren. Leer je goed op sturen.

---------- Toegevoegd om 20:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:43 ----------

Nee, want mijn r6 staat op 25kw :P. PS: met mijn r6 maak ik ook wel eens kleine wheelies alleen dan met de clutch, dit was dus me eerste power wheelie.

Waarom haal je die 25kw er niet uit?
 
Back
Naar boven