Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

r6 krijg je ook zonder koppeling omhoog in de 1..

alleen met een 25kw setje niet nee.. :roflol:

r6 krijg je ook zonder koppeling omhoog in de 1..

alleen met een 25kw setje niet nee.. :roflol:

In de 2 ook wel, 3 wellicht ook nog wel.

Waarom 25kw er uithalen ? Geen zin in problemen als ik een ongeluk krijg en rijd iemand het ziekenhuis in ofzo kan je het wel schudden.

nee ik zeg niet dat je em eruit moet halen, maar met zo'n setje kan je niet wheelyen lijkt me.

en een r6 krijg je alleen in de 1 imhoog op vermogen, in de 2 zul je al heel moeilijk moeten doen met achterover leunen en flink hengsten aan het gas.. in de 3 echt ongemogelijk.

dan heb ik het over zonder koppeling laten schieten enzo..

nee ik zeg niet dat je em eruit moet halen, maar met zo'n setje kan je niet wheelyen lijkt me.

en een r6 krijg je alleen in de 1 imhoog op vermogen, in de 2 zul je al heel moeilijk moeten doen met achterover leunen en flink hengsten aan het gas.. in de 3 echt ongemogelijk.

dan heb ik het over zonder koppeling laten schieten enzo..

Ik krijg hem nu al moeilijk omhoog in de eerste versnelling en de koppeling laten schieten... Maar het kan natuurlijk ook aan mijn techniek liggen :P.

ik rij ok r6 en dus wel op vol vermogen maar krijg hem in zijn 1ste makkelijk achterover 2de versnelling nog nie geprobeerd komt nog :D

31072009185.jpg

31072009186.jpg

Die MPP's zijn echt geweldige banden, had hiervoor diablo achter alleen de PP bevalt mij echt veel beter.

:D

Die MPP's zijn echt geweldige banden, had hiervoor diablo achter alleen de PP bevalt mij echt veel beter.

:D

Ik heb ook MPP 2ct. Mooie r6 trouwens:D

Maar wat ik me afvroeg, ik krijg mijn zx6r op 25kw no way op zijn achterwiel. Ook door de koppeling te laten schieten en gedoseerd gas te geven lukt het niet. Ook heb ik op advies van een maatje, bij 4000 toeren koppeling 1cm ingetrokken en direct weer los gelaten, maar toen bleef mijn voorwiel ook op de grond.

@ Zeep: Heb je toen je de koppeling inhad vol gas gegeven? Probeer dat maar eens.:cool:

Ik heb ook MPP 2ct. Mooie r6 trouwens:D

Maar wat ik me afvroeg, ik krijg mijn zx6r op 25kw no way op zijn achterwiel. Ook door de koppeling te laten schieten en gedoseerd gas te geven lukt het niet. Ook heb ik op advies van een maatje, bij 4000 toeren koppeling 1cm ingetrokken en direct weer los gelaten, maar toen bleef mijn voorwiel ook op de grond.

Vol gas geven in de eerste versnelling als je 20 rijd ofzo, dan ff de toeren laten opbouwen tot 5 of 6.000 en dan de koppeling laten schieten, dan gaat je voorwiel wel de lucht in.

ongeveer bij 1.10 is het vet
ti's eigenlijk wel een motor 50cc +
koppelingsplaten slippen alleen, das wel jammer

http://www.youtube.com/watch?v=TlD3S42xMv8

Hier hou ik van damn goed schreeuwerig geluid!

Ik heb zelf als eerste brommer een aprilia redrose gehad.
Zat 70cc op en een special leovinci uitlaat. Dat ding reed 120 km per uur.
Haalde ik het gele plaatje aan de voorkant eraf groeten motorrijders mij ook:D

Als motor een fireblade oudere type met brede kop en tank. Zwart/Grijs met zilveren wielen.........nu heb ik niks meer op twee wielen alleen nog een moutainbike. Overweeg wel om weer een motor te kopen het gevoel blijft verslavend.

ouwe lul

*schaamteloze kopie van MotorForum-topic*

Goejemorgen :wink:

Zo, na een nachtje bijkomen en een verfrissende boswandeling is het hoog tijd om eens wat plaatjes aan MF toe te vertrouwen :Y

Allereerst a big thank you voor Fritser en Mevrouw Fritser voor het mogen logeren :lol: .
Dit scheelde voor mij al gauw een uur rijden op de vroege ochtend :shock: .
Wederom een fantastisch in- en ontspannende dag motorrijden met superweer in een fantastische omgeving.

Ik zal eerst even een setje pics posten..... *O* ben ook druk in de weer met een Youtube-account......maar dat moet ik eerst nog ff snappen :clown:

Na om 07:00 <s>ontbijt op bed van Fritser gehad te hebben</s> ontbeten te hebben maakten we ons klaar voor vertrek. FF de lokale benzineboer bezocht en klaar voor 170 kilometer aanrijroute over de grote boze snelweg.

Al gauw draaiden we van de bewoonde wereld het eerste bospad in, nagekeken door wat boeren, burgers en buitenlui. De laatste meters verharding leidden tot een bruggetje waar we onderdoor moesten.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en vanaf die allereerste hectometer raakte de poep de ventilator :roll:

met vereende krachten geraakte ik uit de poep :)
lekker optillen ook trouwens.......zo'n net afgetankte Adventure :nopom:

na verloop van tijd was het tijd voor een verkoelende duik..
Fritser was al gauw aan de overkant van het eerste stroompje polshoogte .......uuhhh..... motorlaars-diepte aan het nemen :wink:

Ook ik wou wel even een duik :D ...niet wetende dat er sowieso meerdere duiken zouden volgen ..water of geen water :shock:

Gebroederlijks naast elkaar....de GS-en in 't pierebadje :P Aan de overkant wat kayakkers maar onduidelijk hoe diep 't allemaal was en of er aan de overzijde een plekkie was waar we deruit konden

"En als je dan daar ergens kijkt....zie je ergens een kasteel" :wink:

hoe diep is 't hier eigenlijk? :shock:

Dus maar weer verder tot Fritser een heel mooi plekje wist voor een 'bammetje 8)

en dus ook hoog tijd om de Fritser-Cam te monteren :lol:

Na alweer op mijn ros geklauterd te hebben konden we weer verder ploegen door één van de vele bospaden.

das een beste vette bende om je achterwiel in te hebben draaien :o

en ook een Tourance loopt erg vol met deze bagger :D

Goor waren we toch al. Mijn Revit-pak heeft inmiddels een 30graden-wasje gezien.

Dit was deel 1.....straks Part Deux :D

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

Na de zoveelste sturz maar weer eens GS-sjorren :nopom: ....van al die blubber werden ze ook niet echt lichter :banghead:
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat die rooie daar niet gevallen was maar is neergelegd omdat je daar de standaard niet kon gebruiken door de drek 8)

"Ik doe het nog één keer voor....je pakt de valbeugel vast.......en dan trekken" :clown:

En wederom even lekker pauzeren en bramen plukken van het uitzicht genieten.......en als je dan toch bezig ben grijp je ff lekker in de brandnetels....he Fritsie :wink:

na de pauze weer lekker door 't maisland heen terug naar de weg :laughing6:

Strijdmakkers :ricky: :ricky:

Enkele eindresultaten!

Wat lokale beschermde flora :thumbup:

Een volle handkap :thumbup:

Van voordeur tot voordeur zijn we 11 uur, 15 minuten en 43 seconden onderweg geweest :] . Ruim 7 uur rijden en bijna 4 uur GSA-sleuren/pauzeren

:ricky:

Tussen de foto's door hebben we nog een aantal filmpjes geschoten , zowel met de Fritser-Cam op 't rooie varken als met onze 2 digicams.

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

nog een verdwaaalde foto hier en daar :D

Dat grote grijze zwijn is de mijne ;)

Ik moet maar eens een offroad bike huren voor zo een trip, mits die all-risk te verzekeren zijn, lijkt me wel een leuke ervaring :D .

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.358
Ja, dat las ik ook op MF. Jij bedoeld dan een powerwheelie? Maar dat lukt toch sowieso niet op 25kw?

Hobbeltje pakken in de weg, rukje aan het stuur, gas dicht, vol gas in ze 1 bij 6000 toeren.

Heb nooit 25kw gereden, maar zo het zo proberen als ik jou was.

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

Echt vet zo'n offroad trip, staat zeker nog op mijn lijstje.

Hobbeltje pakken in de weg, rukje aan het stuur, gas dicht, vol gas in ze 1 bij 6000 toeren.

Heb nooit 25kw gereden, maar zo het zo proberen als ik jou was.

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:47 ----------

Echt vet zo'n offroad trip, staat zeker nog op mijn lijstje.

Thanks. Ga ik binnenkort proberen. Eerst wachten totdat ik me motor op kan halen, die bij de dealer staat wegens onderhoud. Kettingsetje.........

bij een r6 met vol vermogen is het gewoon een kwestie van rond de 6-7000 toeren rijden rond de 50k/m is dat dacht ik, dan ineens gas dicht en dan vol open.

Terug
Naar boven