ouwe lul
*schaamteloze kopie van MotorForum-topic*
Goejemorgen :wink:
Zo, na een nachtje bijkomen en een verfrissende boswandeling is het hoog tijd om eens wat plaatjes aan MF toe te vertrouwen :Y
Allereerst a big thank you voor Fritser en Mevrouw Fritser voor het mogen logeren

.
Dit scheelde voor mij al gauw een uur rijden op de vroege ochtend :shock: .
Wederom een fantastisch in- en ontspannende dag motorrijden met superweer in een fantastische omgeving.
Ik zal eerst even een setje pics posten..... *O* ben ook druk in de weer met een Youtube-account......maar dat moet ik eerst nog ff snappen
Na om 07:00 <s>ontbijt op bed van Fritser gehad te hebben</s> ontbeten te hebben maakten we ons klaar voor vertrek. FF de lokale benzineboer bezocht en klaar voor 170 kilometer aanrijroute over de grote boze snelweg.
Al gauw draaiden we van de bewoonde wereld het eerste bospad in, nagekeken door wat boeren, burgers en buitenlui. De laatste meters verharding leidden tot een bruggetje waar we onderdoor moesten.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
en vanaf die allereerste hectometer raakte de poep de ventilator :roll:
met vereende krachten geraakte ik uit de poep
lekker optillen ook trouwens.......zo'n net afgetankte Adventure :nopom:
na verloop van tijd was het tijd voor een verkoelende duik..
Fritser was al gauw aan de overkant van het eerste stroompje polshoogte .......uuhhh..... motorlaars-diepte aan het nemen :wink:
Ook ik wou wel even een duik

...niet wetende dat er sowieso meerdere duiken zouden volgen ..water of geen water :shock:
Gebroederlijks naast elkaar....de GS-en in 't pierebadje

Aan de overkant wat kayakkers maar onduidelijk hoe diep 't allemaal was en of er aan de overzijde een plekkie was waar we deruit konden
"En als je dan daar ergens kijkt....zie je ergens een kasteel" :wink:
hoe diep is 't hier eigenlijk? :shock:
Dus maar weer verder tot Fritser een heel mooi plekje wist voor een 'bammetje 8)
en dus ook hoog tijd om de
Fritser-Cam te monteren
Na alweer op mijn ros geklauterd te hebben konden we weer verder ploegen door één van de vele bospaden.
das een beste vette bende om je achterwiel in te hebben draaien
en ook een Tourance loopt erg vol met deze bagger
Goor waren we toch al. Mijn Revit-pak heeft inmiddels een 30graden-wasje gezien.
Dit was deel 1.....straks Part Deux

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------
Na de zoveelste sturz maar weer eens GS-sjorren :nopom: ....van al die blubber werden ze ook niet echt lichter :banghead:
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat die rooie daar niet gevallen was maar is neergelegd omdat je daar de standaard niet kon gebruiken door de drek 8)
"Ik doe het nog één keer voor....je pakt de valbeugel vast.......en dan trekken"
En wederom even lekker pauzeren en bramen plukken van het uitzicht genieten.......en als je dan toch bezig ben grijp je ff lekker in de brandnetels....he Fritsie :wink:
na de pauze weer lekker door 't maisland heen terug naar de weg :laughing6:
Strijdmakkers :ricky: :ricky:
Enkele eindresultaten!
Wat lokale beschermde flora
Een volle handkap
Van voordeur tot voordeur zijn we 11 uur, 15 minuten en 43 seconden onderweg geweest :] . Ruim 7 uur rijden en bijna 4 uur GSA-sleuren/pauzeren
:ricky:
Tussen de foto's door hebben we nog een aantal filmpjes geschoten , zowel met de Fritser-Cam op 't rooie varken als met onze 2 digicams.
---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------
nog een verdwaaalde foto hier en daar
Dat grote grijze zwijn is de mijne