XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

• Topic Starter Topic Starter
  • #5.404
Hd rijders zwaaien nooit naar mensen die wel hun motor hebben afbetaald

Of was het dat ze niet konden zwaaien anders trilt het handvat los?

hehe just kiddin'

Zelf totaal geen chopper rijder. Eerst een zx6r gehad, rijdt nu een ktm 525 EXC SM. Het spartaanse gevoel zal je ongetwijfeld ook op een HD herkennen. Dikke knallen uit de uitlaat. Weinig tupperware en bergen koppel.
Maar ik zie weinig uitdaging in een chopper of een tourmotor en dat wil ik hebben als ik motor rijdt. Dus het zal altijd iets van racer/crosser zijn.

Deze wil ik hebben over een paar jaartjes
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

beide ? kzou voor de honda 600 gaan ;D

ik ken zon verzekeringsgozer, hij zei dat wanneer er aangetoond is dat de brommer te hard reed en dit officieel in een rapport van de politie staat er niet wordt utigekeerd, rijd je met 70cc en is dit niet aangetoond krijg je gewoon je geld terug. Wel vaag maar hij werkt bij unilevahhh
terwijl er op je verzekeringspapieren staat "een opgevoerde brommer is niet verzekerd"

Als hij het zegt geloof ik hem wel, jongen van school zijn scooter ging 97 op rollerbank na een ongeval met een auto en kreeg gewoon zn geld etrug.

Dus je wilt een R1 en een R6?! Gaaf man, kost wel wat:thumbs:

hahahahaha een goldwing-scooter :roflol:

daar geraak je toch nooit meer vanaf!
wie koopt nu zo iets?? shit man!
dingen zijn echt immens populair hoor!

Als hij het zegt geloof ik hem wel, jongen van school zijn scooter ging 97 op rollerbank na een ongeval met een auto en kreeg gewoon zn geld etrug.
geloof jij er lekker in, meestal zal er wel uitgekeerd worden ja, dat betekent niet dat ze, mocht het tot een rechtzaak komen er ook toe verplicht zijn.

Iemand anders ook fan van 2takt (yamaha RD350cc YPVS) naast de glijders ?

Ik was tot een paar maand geleden echt zo'n "anti' motor jongen. Leek me veel te veel waaghalzerij & macho gedrag enzovoort..
Toen heb ik eens een keertje gereden op een vriend zijn sprint scooter ( wat een vergelijking! :D ) En hoe snel zo'n ding wel niet optrekt..

Vorige donderdag m'n theorie gaan afleggen, en hopelijk zo snel mogelijk beginnen aan men praktijk. Wel eerst 600 euro zien te vinden :P
Daarna hoop'k een bandit of een vette 2de hands 'racer' op de kop te kunnen tikken.. :)

Mij boeide motorrijden ook nooit zoveel tot ik eens ging lessen. Na de eerste les was ik gelijk verkocht. Nu ben ik al een aantal maanden de trotse bezitter van een zx6r :D

Kan je haar niet zoet houden door haar af en toe, wanneer het jou eventueel uitkomt, soms misschien een keer in jouw auto te laten rijden? In plaats van gelijk jouw motor in te ruilen voor een hele auto voor haar alleen. Ik vind dat nogal wat!

uhm neen ik ga haar echt niet met m'n nieuwe wagen laten rijden,m'n huidige heeft ze maar 3 keer mee gereden en tijden 2 ritten heeft ze 2 keer ergens tegengereden met de voorbumper.

daarom dan maar eentje gekocht die ze volledig mag blutsen.

wat voor motor had je ironmike?

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/motor-topic-80743-post3317477/?highlight=yamaha#post3317477

Hd rijders zwaaien nooit naar mensen die wel hun motor hebben afbetaald

Of was het dat ze niet konden zwaaien anders trilt het handvat los?

hehe just kiddin'

Zelf totaal geen chopper rijder. Eerst een zx6r gehad, rijdt nu een ktm 525 EXC SM. Het spartaanse gevoel zal je ongetwijfeld ook op een HD herkennen. Dikke knallen uit de uitlaat. Weinig tupperware en bergen koppel.
Maar ik zie weinig uitdaging in een chopper of een tourmotor en dat wil ik hebben als ik motor rijdt. Dus het zal altijd iets van racer/crosser zijn.

vooral de koppel is ongekent :D verder zijn het vaak de zogenaamde stoere binken die te stoer zijn om hun klauw op te steken dat ben ik met je eens ...

uhm neen ik ga haar echt niet met m'n nieuwe wagen laten rijden,m'n huidige heeft ze maar 3 keer mee gereden en tijden 2 ritten heeft ze 2 keer ergens tegengereden met de voorbumper.

Haha, oké.

Over MotoWorld uit Naaldwijk gaan allemaal slechte verhalen. Check MF anders;)
Zelf ben ik daar van het voorjaar ook wezen kijken, maar toen ik rond vertelde dat ik geïnteresseerd was in een motor die daar aangeboden werd, ben ik door allerlei mensen gewaarschuwd.
Ik wil geen enkele motorzaak in discredit brengen, zolang ze mij persoonlijk niet genaaid hebben. Het enige dat ik wil vertellen is: Pas op!

Haha, oké.

Over MotoWorld uit Naaldwijk gaan allemaal slechte verhalen. Check MF anders;)
Zelf ben ik daar van het voorjaar ook wezen kijken, maar toen ik rond vertelde dat ik geïnteresseerd was in een motor die daar aangeboden werd, ben ik door allerlei mensen gewaarschuwd.
Ik wil geen enkele motorzaak in discredit brengen, zolang ze mij persoonlijk niet genaaid hebben. Het enige dat ik wil vertellen is: Pas op!

Ja klopt, al te goeie verhalen hoor ik ook niet uit naaldwijk komen. Er stond wel een leuke Aanbieding van een R6 op hun site, maarja heb toch nog geen geld en rbw :o.

Koop me motor toch denk bij een particulier 2dehands en bij een Dealer even op 25kw zetten.

Post je ook veel op mf of niet ?

Denk dat meer dan de helft hier wel actief is op mf......Ook erg gezellig daar maar geen lekkere rellen zoals op dbb :D

Terug
Naar boven