XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

je kan ook moeiteloos een opgevoerde brommer verzekeren hoor. de problemen krijg je pas bij een ongeval, denk daar maar eens over na...

ik ken zon verzekeringsgozer, hij zei dat wanneer er aangetoond is dat de brommer te hard reed en dit officieel in een rapport van de politie staat er niet wordt utigekeerd, rijd je met 70cc en is dit niet aangetoond krijg je gewoon je geld terug. Wel vaag maar hij werkt bij unilevahhh

wrm stoppen met motor rijden??? ik zo mijn moto nooit kunnen weg doen....
nog mensen hier de die met een kawa Z 750 rijden?

ik kon mijn r6 zonder problemen op 25kw zetten heb het alleen nie gedaan rij gewoon op vol vermogen

Ik weet dat een R6 technisch gezien wel te begrenzen is, maar bij de RDW kan, of kon je in ieder geval, geen kentekenbewijs krijgen voor een R6 op 25kw. En dat jij het risico neemt om op vol vermogen te rijden, is jouw keuze.

Ik heb gehoord dat een paar bedrijven dat sinds kort nu wel officeel doen, Anders maak je een uitdraai en uit me hoofd Univé en Knmv accepteren dat en dan heb je hem wel officeel begrenst alleen nog niet op kenteken. Dat zou heel misschien problemen kunnen geven met de politie. Maar meestal is het goed als je alleen die uitdraai laat zien.

Dankje

Oké! Dat wist ik niet. Maar als de verzekering je dekt bij een ongeval zit je in ieder geval safe. En bij een agent kan je het a.d.h.v. een uitdraai wel uitleggen, zoals jij al zei.

Ik weet dat een R6 technisch gezien wel te begrenzen is, maar bij de RDW kan, of kon je in ieder geval, geen kentekenbewijs krijgen voor een R6 op 25kw. En dat jij het risico neemt om op vol vermogen te rijden, is jouw keuze.

Oké! Dat wist ik niet. Maar als de verzekering je dekt bij een ongeval zit je in ieder geval safe. En bij een agent kan je het a.d.h.v. een uitdraai wel uitleggen, zoals jij al zei.

Bij een ongeval ben je gewoon gedekt ja, en aan de hand van de uitdraai kan je er meestal er wel onder uit lullen.

Als het goed is een bedrijf in Naaldwijk doet het sinds kort had k gehoord

ik kocht in juni een nieuwe suzuki burgman 650 exec abs en het is echt mijn ding niet.
Ik probeer hem nu te verkopen maar het wordt moeilijk.
Zwarte kleur, 2000 km , verhoogd windscherm clearview, windshield deflectoren, alu tredes , hout look ,optimate aansluiting.

IMG_0024.jpg

IMG_0023.jpg

En dan weer een echte moto kopen.

gelukkig zie je het zelf al, maar jezus kerel schaam je je nou niet kapot als je daar op rijd ???

ik kocht in juni een nieuwe suzuki burgman 650 exec abs en het is echt mijn ding niet.
Zwarte kleur, 2000 km , verhoogd windscherm clearview, windshield deflectoren, alu tredes , hout look ,optimate aansluiting.
??? Waarom heb je dat ding dan gekocht ???

ja....stom van mij.....niet goed nagedacht.
Was wel een prijzig scootertje...bijna 10000 euro....had er al een mooie motor voor.

Misschien neemt mijn dealer hem over en kan ik deze kopen.

Suzuki intruder 1500 C90 ......2 jaar oud.
Iemand ervaring met zo'n modellen ???

1320-4.jpg

Haha vooral die hout look doet het 'm. Alsof het nog niet erg genoeg was. Succes met de verkoop.

IMG_0024.jpg

IMG_0023.jpg

hahahahaha een goldwing-scooter :roflol:

daar geraak je toch nooit meer vanaf!
wie koopt nu zo iets?? shit man!

nooooooooo ! als je een cruiser koopt dan koop je geen jap :mad: maar een HD geloof me dat rijd 100 keer beter ;)

Terug
Naar boven