- Waardering
- 10
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
m'n moto'tje is wss verkocht... morgen komt er iemand kijken die er grote intresse in heeft...kan het hem niet kwalijk nemen,ik was er ook verliefd op op het eerst zicht...
kzal m'n missen m'n rode dekhengst... *snif*snif*
tvrouwtje moest zonodig ook een auto hebben...trut...
Woensdag - 18 Geworden
Donderdag - Theorie Gehaalt
Vrijdag - 1ste rijles
Kan niet snel genoeg![]()

Lekker toch
Maar je wilt al voor de winter gaan rijden? Of haal je nu alvast je rijbewijs, en ga je in de lente een motor kopen?
te kopen als dat finacieel mogelijk isHoop voor de winter me rbw te halen en dan in mei of juni een R6te kopen als dat finacieel mogelijk is
Ik vind een R6 ook gaaf. Alleen omdat je hem niet officieel kan knijpen had ik toch maar voor een zx-6r gekozen, dat vind ik ook een mooie machine. Foto's staan een paar pagina's terug.
Succes met je rijbewijs!
je kan ook moeiteloos een opgevoerde brommer verzekeren hoor. de problemen krijg je pas bij een ongeval, denk daar maar eens over na...Ik heb gehoord dat een paar bedrijven dat sinds kort nu wel officeel doen, Anders maak je een uitdraai en uit me hoofd Univé en Knmv accepteren dat en dan heb je hem wel officeel begrenst alleen nog niet op kenteken. Dat zou heel misschien problemen kunnen geven met de politie. Maar meestal is het goed als je alleen die uitdraai laat zien.
Dankje
je kan ook moeiteloos een opgevoerde brommer verzekeren hoor. de problemen krijg je pas bij een ongeval, denk daar maar eens over na...
Mijn gsx-r is verkocht nu nog het pak en de tank bag.