Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

m'n moto'tje is wss verkocht... morgen komt er iemand kijken die er grote intresse in heeft...kan het hem niet kwalijk nemen,ik was er ook verliefd op op het eerst zicht...

kzal m'n missen m'n rode dekhengst... *snif*snif*

tvrouwtje moest zonodig ook een auto hebben...trut...

m'n moto'tje is wss verkocht... morgen komt er iemand kijken die er grote intresse in heeft...kan het hem niet kwalijk nemen,ik was er ook verliefd op op het eerst zicht...

kzal m'n missen m'n rode dekhengst... *snif*snif*

tvrouwtje moest zonodig ook een auto hebben...trut...

Kan je haar niet zoet houden door haar af en toe, wanneer het jou eventueel uitkomt, soms misschien een keer in jouw auto te laten rijden? In plaats van gelijk jouw motor in te ruilen voor een hele auto voor haar alleen. Ik vind dat nogal wat!

wat voor motor had je ironmike?

Vandaag 18 jaar geworden,

Nu leren voor me Theorie Examen, wordt er echt gek van heb telkens 10 fout als ik een oefen examen maak. Beste wat ik heb gehaalt is 7 fout. Beter slaag ik en kan ik meteen beginnne met lessen

Geslaaaaaaaaaaaagd :d

Netjes wil jij mijn zx6r uit 95 niet kopen?:P

ik wil wel hellraiser, 1500 euro en je moet m effe binnen stallen tot volgend jaar, goeie deal toch?jk

post is een paar piccies

Woensdag - 18 Geworden
Donderdag - Theorie Gehaalt
Vrijdag - 1ste rijles

Kan niet snel genoeg :D

Bij deze Gasgitaartje:

1rdqag.jpg

30ayukw.jpg

Vandaag 1ste rijles, ondanks het k*t weer en de regen. Was het echt lauw, volgende les meteen de weg op

mooie bike hellraiser, jammer dat ik nog 1 jaartje te jong ben anders had ik wle intresse, succes met de verkoop iig!

Lekker toch:D
Maar je wilt al voor de winter gaan rijden? Of haal je nu alvast je rijbewijs, en ga je in de lente een motor kopen?

Hoop voor de winter me rbw te halen en dan in mei of juni een R6 :D te kopen als dat finacieel mogelijk is

Hoop voor de winter me rbw te halen en dan in mei of juni een R6 :D te kopen als dat finacieel mogelijk is

Ik vind een R6 ook gaaf. Alleen omdat je hem niet officieel kan knijpen had ik toch maar voor een zx-6r gekozen, dat vind ik ook een mooie machine. Foto's staan een paar pagina's terug.

Succes met je rijbewijs!

ik kon mijn r6 zonder problemen op 25kw zetten heb het alleen nie gedaan rij gewoon op vol vermogen

Ik vind een R6 ook gaaf. Alleen omdat je hem niet officieel kan knijpen had ik toch maar voor een zx-6r gekozen, dat vind ik ook een mooie machine. Foto's staan een paar pagina's terug.

Succes met je rijbewijs!

Ik heb gehoord dat een paar bedrijven dat sinds kort nu wel officeel doen, Anders maak je een uitdraai en uit me hoofd Univé en Knmv accepteren dat en dan heb je hem wel officeel begrenst alleen nog niet op kenteken. Dat zou heel misschien problemen kunnen geven met de politie. Maar meestal is het goed als je alleen die uitdraai laat zien.

Dankje

Ik heb gehoord dat een paar bedrijven dat sinds kort nu wel officeel doen, Anders maak je een uitdraai en uit me hoofd Univé en Knmv accepteren dat en dan heb je hem wel officeel begrenst alleen nog niet op kenteken. Dat zou heel misschien problemen kunnen geven met de politie. Maar meestal is het goed als je alleen die uitdraai laat zien.

Dankje
je kan ook moeiteloos een opgevoerde brommer verzekeren hoor. de problemen krijg je pas bij een ongeval, denk daar maar eens over na...

je kan ook moeiteloos een opgevoerde brommer verzekeren hoor. de problemen krijg je pas bij een ongeval, denk daar maar eens over na...

Als je zwart op wit hebt staan bij Univé of Knmv dat hij verzekerd is + 25kw uitdraai. Dan heb je geen problemen

Mijn gsx-r is verkocht nu nog het pak en de tank bag :) .

Terug
Naar boven