Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

blijf het niets vinden die sjoppers..........
 
BUMP!

Donderdag Start de motorbeurs weer. Ben er zelf ook op die dag.

Nog leden die gaan en wellicht een motor gaan aanschaffen ?
 
BUMP!

Donderdag Start de motorbeurs weer. Ben er zelf ook op die dag.

Nog leden die gaan en wellicht een motor gaan aanschaffen ?

ga donderdag avond ff kijken.......koop meestal niets daar
 
Wie wil mijn r6 kopen !!!! 4000 euro!.
 
Wie wil mijn r6 kopen !!!! 4000 euro!.

Beetje weinig info kerel.

Bouwjaar:
KM stand:
Accesoirers:
Staat van de banden:
Staat van ketting tandwielen:
Onderhouds bonnen aanwezig:
25 kw:
Reden van verkoop:
Foto's:


:D
 
Yep dat is de volledige link naar het verkoop topic :)
 
Geen slechte prijs.
Alleen als ik jouw was had ik gewoon ff gewacht met het verkopen tot die lichte schade was opgelost.
Tevens is het weer over 1-2 maanden beter (dus betere verkooptijd). Ook in verband met vakantiegeld enzo.
 
Schade wordt deze maand / begin maart al opgelost. En ik vind het gewoon gepast om het erbij te vermelden.
 
waarom verkoop je 'm dan?

---------- Toegevoegd om 02:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:12 ----------

4g5gev.jpg

mijn nieuwe speeltje voor komend seizoen, iemand nog een leuke GS500 op 25kw kopen? veel zaken vervangen, rijdt als een zonnetje.
 
waarom verkoop je 'm dan?

---------- Toegevoegd om 02:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:12 ----------

4g5gev.jpg

mijn nieuwe speeltje voor komend seizoen, iemand nog een leuke GS500 op 25kw kopen? veel zaken vervangen, rijdt als een zonnetje.


Mooie SM hoor kan je lekker mee raggen :P

Verkoop hem omdat ik een naked voor in de plaats wil, wat praktischer en veel comfortabeler.
 
Damn is een mooie bike riggard :D

Damn dat is ****ed up Eatymydust, Zelf niks aan over gehouden. Wat voor motor was dat ?
 
Dat waz een gsr600.
Dit is vorige week gebeurd, ik vertrok van mijn werk, op het moment dat ik een zijstraat paseer komt er een stom wijf uitgereden die me niet had gezien :mad:
Onderuit gegaan de motor is nog onder die auto geschoven zelf heb ik een goede 25 m over de asfalt geschuurd. Thanx to mijn lederen combi heb ik er zelf niets aan overgehouden.

Als opvolger zie ik een CB1000R wel zitten :bow2:
 
Een R achter die CB en 1000R plaatsen en 't komt allemaal goed :p
 
****ed up man, je bent ook wel een beetje crazy als je gaat rijden met dit weer mensen zien je erg slecht !
 
****ed up man, je bent ook wel een beetje crazy als je gaat rijden met dit weer mensen zien je erg slecht !
niet zien heeft er imo mee te maken dat er gekeken wordt. vaak is het geen kwestie van niet zien, maar meer een kwestie van niet/te vlug kijken.
 
Een R achter die CB en 1000R plaatsen en 't komt allemaal goed :p

Ik heb zowel met supersports en nakeds gereden. Met een ss steel je de show op elk terrasje met je 160+ pk's maar om dagelijks te gebruikener rijdt een naked echt veel leuker en gemakkelijker. En op korte bochtige stukken ben je gewoon sneller dan de gemiddelde ss rijder met zijn pk kanon.

****ed up man, je bent ook wel een beetje crazy als je gaat rijden met dit weer mensen zien je erg slecht !

:orly:


Ik ben nog wel aan het twijfelen om er 1 met of zonder abs te nemen ???
Met abs kan je gewoon overal vol in de remmen maar het spelen valt wel grotendeels weg :mad:
 
Back
Naar boven