XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

+1

Had ik maar een motor :o, ach over half jaartje spam ik ook dit topic vol met me motor :D
Ik heb mijn motor(s) er in geedit :D
moet je alleen nog een motor kopen ?
 
Ik heb mijn motor(s) er in geedit :D
moet je alleen nog een motor kopen ?

In principe alleen een rbw, op vorige pagina volgens mij al gepost wat ik heb gekocht op motor beurs pak + helm, rest van de zooi al thuis dus alles is in het blauw.

Voor de deur staat een gsx600f van me vader die mag ik gebruiken. Ben in december gezakt voor me rbw en door het weer nog niet opnieuw begonnen, we gaan volgende week weer beginnen met lessen. Dan hopelijk rbw halen en een R6 kopen rond juli/aug

Edit: Je hebt aardig wat motors om mee te spelen :D
 
O ja ik zie het , nou FF halen en je kan knallen :cool:
mooi pak (combo) man....
 
O ja ik zie het , nou FF halen en je kan knallen :cool:
mooi pak (combo) man....

Thanks!, ja denk het probleem bij de eerste keer gewoon veel te gestressd was, en wou het veel te snel halen. In sep was ik net 18 geworden en had maar 1 doel en dat was dat rijbewijs halen, achteraf beter wat rustiger aan kunnen doen en meer van genieten :)

Het is een dan toch een CB1000R geworden in het wit:D

Damn brute bike man!

Welk bj ?
 
yeah baby dat wordt hem. Heb er ineens wat opties bijgenomen, hopelijk heb ik hem al binnen een weekje dan volgen er wel foto's
 
Welke welke welke ? :D
ik zal is kijken of ik een foto kan vinden van mijn motor(s) ...

EDIT,
Gevonden (oud maar k),

Let maar niet op mijn Adolf kapsel :o
motor heeft nu Yoshi pijp K&N Filters anderen ontsteking FF wat sneller..

Das toch die rooie?
 
Beetje weinig info kerel.

Bouwjaar:
KM stand:
Accesoirers:
Staat van de banden:
Staat van ketting tandwielen:
Onderhouds bonnen aanwezig:
25 kw:
Reden van verkoop:
Foto's:


:D

Boeit dat jou iets als je een motor koopt?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zoiets gaat het voor mij worden, heb er vrijdag op gezeten en zit gegoten. Ook met mijn lengte zit ik hier erg confortabel op! En bloed mooi ook nog is.

XJR1300
 
Voor de kenners hierro; is een Kawasaki naked bike een leuke beginnersmotor?
 
hoeveel zijn jullie per jaar kwijt aan het motorrijden? en dan exclusief de brandstof
dus verzekering/onderhoud/wegenbelasting/...
 
Ik zou niet weten hoeveel dit in Nederland kost.
Het is in elk geval een pak goedkoper en vooral veel leuker dan een auto.:D

---------- Toegevoegd om 19:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:45 ----------

Voor de kenners hierro; is een Kawasaki naked bike een leuke beginnersmotor?

Naked bike is imo zowieso de leukste motor om op te rijden zowel als beginner als al wat meer gevorderd.
Ik heb het niet zo voor Kawasaki al weet ik niet waarom, dat merk spreekt me gewoon niet aan ???
Elke (Japanse ) fabrikant heeft wel een paar leuke nakeds in zijn gamma bv. Suzuki GSR600, Honda Hornet 600, Triumph Street triple, Yamaha Fz6,....
Zoek eens wat testen op of ga eens naar een dealer en kijk wat je het beste bevalt, slechte motoren worden er in elk geval niet meer gemaakt. :thumbs:
 
hoeveel zijn jullie per jaar kwijt aan het motorrijden? en dan exclusief de brandstof
dus verzekering/onderhoud/wegenbelasting/...

niet veel. Heb een honda cbr600rr uit 2005. Wegenbelasting is per jaar iets van 110 euro. Verzekering wa+ met max no claim 110 euro per jaar.
onderhoud (rij 12.000km per jaar) 1 jaar kleine beurt van 80 euro + achterband 220 euro. 2 jaar grote beurt 450 euro + voor en achterband 330 euro. (onderhouds interval is 12.000km bij mijn motor, kleine beurt. Om de 24.000km grote beurt)

Ik doe wel alles zelf overgens.
 
Back
Naar boven