Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Ik heb zowel met supersports en nakeds gereden. Met een ss steel je de show op elk terrasje met je 160+ pk's maar om dagelijks te gebruikener rijdt een naked echt veel leuker en gemakkelijker. En op korte bochtige stukken ben je gewoon sneller dan de gemiddelde ss rijder met zijn pk kanon.
reden dat er nu een supermoto in m'n garage staat :D

Telt motorcross ook mee? In dat geval....:D:D

azc5e9.jpg

DSC03253.jpg

DSC03408.jpg

Doe mij maar zo :)

Morgen nog mensen naar de Motorbeurs in Utrecht?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

+

[Link niet meer beschikbaar]

Blauwe pak gekocht

Die helm + Dit pak gekocht bij de motorbeurs vandaag, Nu nog een R6 :D

waarom verkoop je 'm dan?

---------- Toegevoegd om 02:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:12 ----------

4g5gev.jpg

mijn nieuwe speeltje voor komend seizoen, iemand nog een leuke GS500 op 25kw kopen? veel zaken vervangen, rijdt als een zonnetje.
.
Bruut man :cool:

Dat waz een gsr600.
Dit is vorige week gebeurd, ik vertrok van mijn werk, op het moment dat ik een zijstraat paseer komt er een stom wijf uitgereden die me niet had gezien :mad:
Onderuit gegaan de motor is nog onder die auto geschoven zelf heb ik een goede 25 m over de asfalt geschuurd. Thanx to mijn lederen combi heb ik er zelf niets aan overgehouden.

Als opvolger zie ik een CB1000R wel zitten :bow2:

Design is wel vet, alleen de vering moet absoluut bagger zijn. Leuk om te toeren, maar als je stevig gaat gassen veel te deinerig.

Je geilt nogal op jezelf nietwaar? ;) Heb die 2 plaatjes al minimaal 5 keer voorbij zien komen in dit topic :o:D

Mwah, ik wil wel andere posten maar die heb ik niet. Moet nog even nieuwe maken maja kneedown in de sneeuw is ook niet echt handig.

Ben nog bezig met mijn rijbewijs voor motor.

Deze heb ik nu, Honda xl250s 1979, haha:
Alleen dan in slechte staat...

Droommotor, Suzuki Street King B-Extreme:

Weet er iemand nog een leuke, snelle, betaalbare, lichte categorie, wegmotor?

Wat is betaalbaar in jouw ogen?

zo, heb m'n laarzen gevonden, handschoenen ook, nu sparen en van de zomer nog een helm, airoh s4 waarschijnlijk.

vanavond weer naar de motorclub. Me motor staat daar op de brug en ligt uit elkaar voor winter beurt.
Want vanaf 1 maart weer elke dag met de motor naar me stage en werk.
Rond mei/Juni. Komt er een cbr 954rr.

Voorbeeldje:

Kan niet wachten tot het weer wat beter wordt. Kan ik weer knallen !

Moah ik rij altijd. Met storm regen of wat dan ook. Ook met de sneeuw gereden.
Ook met koud droog weer kan je prima knallen. Alleen zorgen dat de bandjes goed zijn opgewarmt.
Ik heb gewoon me leer pak aan met daar over wind dichte jas. Is gewoon lekker warm.

Nieuwe bike is besteld, foto's en meer info volgen als hij geleverd is. Zou normaal gezien eind volgende week al zijn :rocknana:

Nieuwe bike is besteld, foto's en meer info volgen als hij geleverd is. Zou normaal gezien eind volgende week al zijn :rocknana:
Welke welke welke ? :D
ik zal is kijken of ik een foto kan vinden van mijn motor(s) ...

EDIT,
Gevonden (oud maar k),

Let maar niet op mijn Adolf kapsel :o
motor heeft nu Yoshi pijp K&N Filters anderen ontsteking FF wat sneller..
2m2cj1j.jpg

Mijn werk motor..
343hjpf.jpg

Mijn binnen de bebouwdekom motor :D (speel motor)..
iqis02.jpg

Mijn sloop motor deet het wel geen tijd meer voor..
2h4xfev.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven