AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Ik sla beide filmpjes even op via [Link niet meer beschikbaar] ... Leuk voor 't archief. :D
 
Ik wil waarschijnelijk volgende maand een Yamaha YZF 750R kopen.

Waar moet ik allemaal op letten bij een koop van een particulier? Kwa rijden is personelijk, maar is de techniek wel goed etc.?
Ik wil gaan kijken naar een bouwjaar van rond 1994 om op te leren rijden. Ik heb al een paar mooie gezien. Zwart met grijs en paarse velgen :D

Gegroet de toekomstige motorrijder
 
Ik zou wel wat rustiger rijden DVO. Je bent nu echt bezig als een kamikaze pilootje.

Het mag dan wel tof zijn (geef ik toe), maar sommige dingen die je uithaalt zijn echt link.
 
[googlevideo]380824496484524995&hl=nl[/googlevideo]

Een saai deeltje 2

Het is geen dagelijkse rijsT he Oxygene, je hebt soms van die momenten ;)
 
Wel saaie banen voor te rijden, bijna altijd recht door. Geef mij maar de 1ne bocht na de andere.
 
je hebt niet meer in waddinxveen :(
 
Ik zou de volgende keer toch maar zonder muziek rijden, geluid klinkt niet echt gezond voor die motor op sommige momenten
 
[googlevideo]380824496484524995&hl=nl[/googlevideo]

Een saai deeltje 2

Het is geen dagelijkse rijsT he Oxygene, je hebt soms van die momenten ;)


Haha, mooi om te zien hoe iedereen voor je aan de kant gaat. :D


King of the road!
 
Whehehe... vette filmpjes DvO :D
In woonwijken kan je dus ook gewoon 200+ ;)
 
Ik zou de volgende keer toch maar zonder muziek rijden, geluid klinkt niet echt gezond voor die motor op sommige momenten

Hehe, heb je volkomen gelijk in :)

Was ook de eerste een de laatste keer met muziek in :P
 
Iemand hier trouwens die een persoon kent met een begrensde R6?
 
je hebt niet meer in waddinxveen :(

Dat is idd minder.

Wij gaan elk jaar voor 4 dagen naar de Ardennen gaan rijden, daar is het net of je op het circuit rijdt. En niks van camera's of flitsers :fu:

Waar ik woon valt het ook wel mee, vooral de bochten niet ver van de muur van Geraardsbergen.
 
Volgende week ga ik naar zweden met de motor daar heb je ook zat bochtjes :D
 
Haha, mooi om te zien hoe iedereen voor je aan de kant gaat. :D


King of the road!

Totdat er iemand de linkerbaan opgaat, begin de onderdelen maar bijelkaar te rapen. King of the road is en blijft een vrachtwagen, die maakt gehakt van een auto en zeker van een motor :) . En met zo een hoge snelheid door woonwijken is gewoon, achterlijk :suicide: .

Niks tegen motors en motorrijders in het algemeen, maar als ik iemand ver boven het limiet door een woonwijk zie knallen zou ik hem graag met een honkbalknuppel van zijn motor afbeuken...
 
daarom rij ik ook rustig in de woonwijk ^^
 
Totdat er iemand de linkerbaan opgaat, begin de onderdelen maar bijelkaar te rapen. King of the road is en blijft een vrachtwagen, die maakt gehakt van een auto en zeker van een motor :) . En met zo een hoge snelheid door woonwijken is gewoon, achterlijk :suicide: .

Niks tegen motors en motorrijders in het algemeen, maar als ik iemand ver boven het limiet door een woonwijk zie knallen zou ik hem graag met een honkbalknuppel van zijn motor afbeuken...

Heb je helemaal gelijk in ja. :D


Maar vond het wel tof om te zien hoe de auto's voor z'n motor aan de kant gingen... Menig mens in die auto's zal wel denken; "aso figuur met die klote motor van 'm" :o
 
Nou DvO **** ghostrider?
Ghostrider schakelt tenminste niet mis en trekt toch iets langere wheelie's :P
 
Back
Naar boven