Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

His true identity is unknown to the public. However, in the November 2005 issue of Slitz magazine, it was revealed that he is a foreign stunt rider who is close to 40 years old.

Ghost Rider is the name of a motorcycle stunt rider Patrik Furstenhoff, based in Stockholm, Sweden

"We saw a movie called 'Getaway in Stockholm', which is a car chase movie. But it's all made up. We couldn't believe the world was raving about it. The policeman was actually a body builder, he even had baggy pants on. It wasn't real. There's a hardcore of riders and drivers in Stockholm who do this for real, but yet the "Getaway in Stockholm" movie was a rental car pretending to be a police car and it was all in the middle of the night with empty roads. You can print this; it was sh*t. And we made up the Ghost Rider as a big 'you suck' to the car guys." commentaar van ghostrider over zijn films

http://en.wikipedia.org/wiki/Ghost_Rider_(stunts)

Meanwhile, the motorcycle community believed that the real ghost rider had died in an accident in 2005. The myth about Ghost rider is unstopable but no one can know the real face behind the helmet.

echt te zalig filmke!!!!
nice toch die flikke!!!

I LIKE!!! :D

• Topic Starter Topic Starter
Trouwens deel 5 zou vorig jaar al uitkomen, nu een jaar later is deel 5 nog niet uit, hoe zit dat?
Is ie toch dood :P

ikben helemaal fan van zn outfit :D

alles zwart is echt bruut

Ik ben nu toch weer enorm aan het twijfelen, aangezien ik 9 maanden moet wachten OF 2 jaar 25kw moet rijden, wat volgens mij zeker na een jaar vervelend gaat worden...

Maandag ga ik het wel overleggen met mijn instructeur, als ik pas over 3 maanden een examen kan krijgen bijvoorbeeld kan ik net zo goed even wachten

Ik ben nu toch weer enorm aan het twijfelen, aangezien ik 9 maanden moet wachten OF 2 jaar 25kw moet rijden, wat volgens mij zeker na een jaar vervelend gaat worden...

Maandag ga ik het wel overleggen met mijn instructeur, als ik pas over 3 maanden een examen kan krijgen bijvoorbeeld kan ik net zo goed even wachten

ben je nog onder de 21 dan ?

of is die regel van 24 al door?

zit nou ook te twijfelen of k snel ga beginnen of nog ffies wacht..

Wachten, 25kw krijg je spijt van

Ik zou eerder spijt krijgen van met een te zware moto te beginnen aan me 21

Ik zou liever nu al rijervaring opdoen met een 600cc (ééncilinder) begrensd op -25kw maar wordt normaal gezien zonder vragen ontgrensd door de dealer (toch in België)

lijkt me ook gaat hard genoeg toch? :D

van 25kw krijg je zeker geen spijt, leer je goed bochten draaien

Jah, maar van 2 jaar lang verplicht 25kw rijden terwijl je weet dat je eigenlijk na 1 jaar ook al +25kw had kunnen rijden.. Ik weet het niet hoor, ik vind het namelijk wel erg weinig ben ik bang (als je motor begrenst, qua toeren e.d.).. Na een jaar heb je het wel gezien denk ik...

Ik ga het gewoon met mijn rijinstructeur bespreken, als hij mij zegt dat ik pas over 3 maanden af kan rijden bijvoorbeeld, dan is het nog maar 6 maanden verschil...

Als het bij jou een keer verkeerd gaat, dan heb je ook spijt. (als je dat nog kunt hebben)

Begrijp me niet verkeerd, het ziet er wel stoer uit en het zal zeker wel een kick geven om zo het gas open te trekken. Maar naar mijn idee speel je onnodig met je leven. Je zit maar op twee wielen, en je bent dus naar mijn mening behoorlijk kwetsbaar. Ookal rijd je zelf goed, een ander kan ook een fout maken die voor jou, op je twee wielen, behoorlijk verkeerd kan uitpakken met die snelheden die je bereikt. Zoiets wil je voor jezelf, en voor je ouders toch niet.

(Deze post is niet als flame bedoeld. Het is gewoon hoe ik erover denk.)

Dat heeft puur te maken met hoe jij in het leven staat en in hoeverre je er nog een kick van krijgt! Bij DvO is dat bij deze wel duidelijk

Dat heeft puur te maken met hoe jij in het leven staat en in hoeverre je er nog een kick van krijgt! Bij DvO is dat bij deze wel duidelijk

Zekers. Maar je bent het hopelijk met me eens dat zo'n manier van rijden je wel eens het leven zou kunnen kosten ? (in ieder geval meer dan als je normaal rijdt)

Ik zal ook nooit van m'n leven een race-motor halen. Persoonlijk weet ik niet of ik zo zou durven te rijden als Dvo. Maar ik vermoed wel dat je steeds harder zult gaan rijden op zo'n ding ? (uiteraard ligt dat ook een beetje aan de persoon zelf, maar ik denk dat je over het algemeen wel harder zult gaan rijden ?)

Ik ben te lui om alle posts door te gaan nemen van dit topic, maar om wat voor motor en hoeveel cc/kw gaat het eigenlijk ? Ik heb zelf weinig verstand van motor's, maar wat gaat dat ding snel man. Ik vind de lesmotor al behoorlijk pittig :$ (Volgens mij een Honda CB 500cc)

Terug
Naar boven