AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Nou DvO **** ghostrider?
Ghostrider schakelt tenminste niet mis en trekt toch iets langere wheelie's :P



Maar dat is een ouwelul met 250pk onder zn reet met 30 jaar rijervaring :P
 
Aanstaande dinsdag eerste rijles, heb er zin in :)
 
Aanstaande dinsdag eerste rijles, heb er zin in :)

Niet meteen op z'n achterwiel trekken he :P

j/k

Veel plezier, je zal het best leuk vinden, spreek uit ervaring :rolleyes: :D:D
 
Maar dat is een ouwelul met 250pk onder zn reet met 30 jaar rijervaring :P

Dat kun jij helemaal niet weten of het een ouwe lul is of niet.
Het is nog steeds onbekend wie het is ;)
Erg jammer dat er bijna niks te vinden is van de eerste gestoorde die dit soort dingen deed "black knight";)
 
Dat kun jij helemaal niet weten of het een ouwe lul is of niet.
Het is nog steeds onbekend wie het is ;)
Erg jammer dat er bijna niks te vinden is van de eerste gestoorde die dit soort dingen deed "black knight";)

Ghostrider verbeterde ff z'n tijd op de bekende rondweg van parijs, en niet zo'n beetje ook :rolleyes: Maarja nu nog wachten tot ghostrider zich dood gereden heeft netzoals blacknight.

Maar neem maar aan dat gostrider zeker wel in de 30 moet zijn, want als je zo rijdt heb je echt heel veel rij ervaring nodig. Dat leer je niet ff in 2 jaar. Tenminste dat denk ik.
 
Dat kun jij helemaal niet weten of het een ouwe lul is of niet.
Het is nog steeds onbekend wie het is ;)
Erg jammer dat er bijna niks te vinden is van de eerste gestoorde die dit soort dingen deed "black knight";)

:scratch:
Met mijn kawasaki LTD450 kun je niet zulke gekken dingen doen hoor ;)
 
Dat kun jij helemaal niet weten of het een ouwe lul is of niet.
Het is nog steeds onbekend wie het is ;)
Erg jammer dat er bijna niks te vinden is van de eerste gestoorde die dit soort dingen deed "black knight";)

Dan loop jij achter :D


Het is AL LANG bekend wie het is.

Je komt zeker nooit op de ring?

Zowiezo als ghostrider mis zou schakelen, wordt dat eruit gemonteerd, alleen daar was ik te lui voor ;)
 
Ghostrider verbeterde ff z'n tijd op de bekende rondweg van parijs, en niet zo'n beetje ook :rolleyes: Maarja nu nog wachten tot ghostrider zich dood gereden heeft netzoals blacknight.

Maar neem maar aan dat gostrider zeker wel in de 30 moet zijn, want als je zo rijdt heb je echt heel veel rij ervaring nodig. Dat leer je niet ff in 2 jaar. Tenminste dat denk ik.

Daarom, dus daarom zeg ik **** ghostrider. :P

Aangezien ik pas 10 maanden mn rbw heb :P
 
Vertel het eens, want ik weet het niet ;)
 
ik zoek wel ff een foto

Maar succes met je les
 
Is Ghostrider niet dood dan? Is hij niet omgekomen in een verkeersongeluk ???
 
His true identity is unknown to the public. However, in the November 2005 issue of Slitz magazine, it was revealed that he is a foreign stunt rider who is close to 40 years old.

Ghost Rider is the name of a motorcycle stunt rider Patrik Furstenhoff, based in Stockholm, Sweden

"We saw a movie called 'Getaway in Stockholm', which is a car chase movie. But it's all made up. We couldn't believe the world was raving about it. The policeman was actually a body builder, he even had baggy pants on. It wasn't real. There's a hardcore of riders and drivers in Stockholm who do this for real, but yet the "Getaway in Stockholm" movie was a rental car pretending to be a police car and it was all in the middle of the night with empty roads. You can print this; it was sh*t. And we made up the Ghost Rider as a big 'you suck' to the car guys." commentaar van ghostrider over zijn films

http://en.wikipedia.org/wiki/Ghost_Rider_(stunts)

Meanwhile, the motorcycle community believed that the real ghost rider had died in an accident in 2005. The myth about Ghost rider is unstopable but no one can know the real face behind the helmet.

 
Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Er is volgens mij meer dan 1 Ghostrider hoor, ik heb de eerste 3 DVD's thuis liggen. En je ziet een duidelijk verschil van rijsT. Degene die op de 2e DVD rijdt vind ik de gekste.

En op de 4e DVD (Ghostrider goes undercover) gaat hij zelfs pocket biken met een paar man.
 
Ghostrider verbeterde ff z'n tijd op de bekende rondweg van parijs, en niet zo'n beetje ook :rolleyes: Maarja nu nog wachten tot ghostrider zich dood gereden heeft netzoals blacknight.


Ja, maar Ghostrider doet het wel s'nachts. En het is The Black Prince, niet black knight en die deed het in het volle spitsuur.
 
Back
Naar boven