XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Ouch maat dat zuigt :(
Inderdaad blij dat je nog leeft ,t*ring als ik naar de motor kijk :o

Ja mooi, die medewerkers van het motorbedrijf. Hadden niet verwacht dat ik de volgende dag naar binnen liep voor die motor :p

Motor is wel helemaal total loss, dus dat wordt een nieuwe kopen.

Ja het risico op een motor zijn al die anderen:D
Beter dat je er relatief goed van af bent gekomen.

Ja klopt, volgende keer ga ik gewoon aan het begin van de rij staan :D

[Link niet meer beschikbaar]
Dit is me nieuwe bike! Die blauwe met blauwe helm erop.

Volgende week komen nieuwe uitlaten binnen en ga nog andere spiegels(bar ends) ander stuur en hendels zetten.

De mooiste van den hoop ,idd andere uitlaten zullen hem compleet maken .

Wat is dit voor model ? kawa 600 ? :)

Ja he zeker op de wegen die jij neemt ,
gooi je u'm daar ook plat ? :D

Mooi ding hoor :)
valt denk ik in het jaar van mijn GSXR 1100 (91)....

Daar kan ik inderdaad gewoon een kneedown, een kneedown, vervolgens leg down, bike down etc.
Die van mij is net een jaartje nieuwer dan.

Vette bike man!

Motorrijden is zeker vet, alleen na 4 dagen was het voor mij afgelopen :(

http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/dennisik-gaat-loggen-45kg-90kg-241279/index15.html

1ste post was me motor, paar post verder was de motor na 4 dagen. Verhaal staat er ook onder, mag van geluk spreken dat ik nog leef. Nu weer een andere motor kopen en rijden!

Heb het even gelezen in je log: zuur man!
Ik heb wel nog een goede tip voor je ivm het te ontvangen geld van de verzekering. Ze hebben bij mij ooit mijn brommer totall los gereden, was een oude honda mb. Voor de brommer zelf heb ik geen knoop teruggekregen en ze deden heel moeilijk over de waarde. Waar ze dan weer helemaal niet moeilijk over deden: de kleding die ik erbij had gegeven. Daar had ik een lijstje bijgemaakt met de nieuwprijs en hoe oud ze waren. Hier heb ik nog wel redelijk wat voor teruggekregen. De kleren zelf krijg je ook gewoon terug. Ik er ook gewoon handschoenen bijgedaan die helemaal niet kapot waren:D. Toch gewoon geld voor gekregen.

Dus: doe al je motorkledingerbij, en reken daar flinke prijzen voor. Het kan namelijk zijn dat je voor je motor niet veel meer terug krijgt.

Blijf je trouwens wel bij de GS 500? Zou wel slim zijn aan de ene kant, dan kun je de totall los motor als onderdelen motor gebruiken, scheelt veel geld.

Sterkte!

Daar kan ik inderdaad gewoon een kneedown, een kneedown, vervolgens leg down, bike down etc.
Die van mij is net een jaartje nieuwer dan.

Heb het even gelezen in je log: zuur man!
Ik heb wel nog een goede tip voor je ivm het te ontvangen geld van de verzekering. Ze hebben bij mij ooit mijn brommer totall los gereden, was een oude honda mb. Voor de brommer zelf heb ik geen knoop teruggekregen en ze deden heel moeilijk over de waarde. Waar ze dan weer helemaal niet moeilijk over deden: de kleding die ik erbij had gegeven. Daar had ik een lijstje bijgemaakt met de nieuwprijs en hoe oud ze waren. Hier heb ik nog wel redelijk wat voor teruggekregen. De kleren zelf krijg je ook gewoon terug. Ik er ook gewoon handschoenen bijgedaan die helemaal niet kapot waren:D. Toch gewoon geld voor gekregen.

Dus: doe al je motorkledingerbij, en reken daar flinke prijzen voor. Het kan namelijk zijn dat je voor je motor niet veel meer terug krijgt.

Blijf je trouwens wel bij de GS 500? Zou wel slim zijn aan de ene kant, dan kun je de totall los motor als onderdelen motor gebruiken, scheelt veel geld.

Sterkte!

Zaterdag theorie, maandag avb :bang:.

Ja broek heb ik er wel bij gedaan, voor de rest is alles gewoon nog heel.

Wat wel zo is, dat als zei een bod doen. Dan word de motorfiets wel in beslag genomen, dus dan krijg ik niks terug te zien. Maar wel de dagwaarde.

Wss blijf ik bij een GS500, mocht het nou om de een of andere reden, het bedrag wat wordt uitgekeerd vrij hoog zijn. Ga ik mss doorsparen tot een R6. Maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.

@Mark Succes!

Zaterdag theorie, maandag avb :bang:.

Te laat begonnen jongen, de zon schijnt al!
Succes!

Wat wel zo is, dat als zei een bod doen. Dan word de motorfiets wel in beslag genomen, dus dan krijg ik niks terug te zien. Maar wel de dagwaarde.

Wss blijf ik bij een GS500, mocht het nou om de een of andere reden, het bedrag wat wordt uitgekeerd vrij hoog zijn. Ga ik mss doorsparen tot een R6. Maar dat lijkt me onwaarschijnlijk.

@Mark Succes!

Helm moet je er sws altijd bij doen, wordt toch altijd geroepen dat je die moet vervangen als je gevallen bent, gebruik van maken dan:D.

R6 is weer iets heel anders dan een GS500. Maar als je een r6 wilt, kun je misschien gaan zoeken voor een andere, wat oudere, supersport. Heb ik ook gedaan.

Ik vind dat persoonlijk toch het vetste, dat jankende geluid van een 4-cilinder, vrolijkt me altijd weer op!

@Mark Succes!

ik ga mijn r6 verkopen heb er meschien net 800 km mee gereden meschien iets voor jou? pm maar als je meer info wil

Te laat begonnen jongen, de zon schijnt al!
Succes!

Helm moet je er sws altijd bij doen, wordt toch altijd geroepen dat je die moet vervangen als je gevallen bent, gebruik van maken dan:D.

R6 is weer iets heel anders dan een GS500. Maar als je een r6 wilt, kun je misschien gaan zoeken voor een andere, wat oudere, supersport. Heb ik ook gedaan.

Ik vind dat persoonlijk toch het vetste, dat jankende geluid van een 4-cilinder, vrolijkt me altijd weer op!

Ach, wacht het even af hoe het afloopt en wat ik ga terug krijgen.

Hehe, motorrijden is zker dik. In 4 dagen ook iets van 300km gereden, heerlijk om gewoon even lekker te toeren. Met wat zon, blauwe lucht en 20 graden.
:heart:

ik ga mijn r6 verkopen heb er meschien net 800 km mee gereden meschien iets voor jou? pm maar als je meer info wil

Mss link van advertentie, of wat info ?

Altijd leuk om naar een R6 te kijken.

Laatst bewerkt:
heb nog geen advertentie gemaakt moet nog een keer gebeuren hehe hier een foto
bouwjaar en km stand enzo weet ik zo niet uit me hoofd

67l34p.jpg

Inderdaad, alleen moet ik eerlijk zeggen dat het bij mij niet echt touren is:rolleyes:, haha:D

Haha, dat komt me bekend voor :D

1ste dag dat ik hem had even top proberen, kwam rond de 160km/per uur gereden, dag erna nog paar keer 120 gereden waar je 60 mag. Dit doe ik wel alleen waar het toelaat, dan hou ik er wel van om even het gas open te draaien, voor de rest rijd ik wel redelijk netjes.

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

67l34p.jpg

Ziet er netjes uit, wss is het bouwjaar 2002. Alleen zoek jammer genoeg een blauwe. Als ik er een koop.

Succes met de verkoop!

67l34p.jpg

Schaam je. Je weet toch ook hoe oud je vriendin is?

1ste dag dat ik hem had even top proberen, kwam rond de 160km/per uur gereden, dag erna nog paar keer 120 gereden waar je 60 mag. Dit doe ik wel alleen waar het toelaat, dan hou ik er wel van om even het gas open te draaien, voor de rest rijd ik wel redelijk netjes.

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

Ziet er netjes uit, wss is het bouwjaar 2002. Alleen zoek jammer genoeg een blauwe. Als ik er een koop.

Succes met de verkoop!

Inderdaad, wel je verstand blijven gebruiken. Ik probeer gewoon alleen te rijden waar je ook hard kan rijden;).

Theorie is binnen :woot:.

Leuk nog een half uur extra op de uitslag kunnen wachten door een storing bij het cbr. Tijdens het wachten was het ook niet duidelijk of de antwoorden uberhaupt nog terug te vinden waren :bang:.

Succes met de verkoop!

Maar die rooie gaan harder ;) .

hoeveel lessen hebben jullie allemaal gehad voor avb en avd?

Terug
Naar boven