- Waardering
- 1.623
Gefelicteerd gozer!
Je hebt ook weinig lessen genomen voor je avb.
Ik heb er volgens mij iets van 15 gehad. Voor avd iets van 10.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Je hebt ook weinig lessen genomen voor je avb.
Ik heb er volgens mij iets van 15 gehad. Voor avd iets van 10.
Dan is het ook logisch dat je wat meer lessen nodig hebt. Heb door het autorijden al wat verkeersinzicht geleerd, ik denk dat dat wel een hoop uitmaakt.
Iemand hier ervaring met wat oudere transalps? Zit toch nog 2 jaar aan het beperkte rijbewijs, en wil gewoon een goedkope, betrouwbare motor, die niet vies is van een stukje toeren/reizen. Racers @ 34 pk zijn niet mijn ding.
Bijvoorbeeld: http://motoren.marktplaats.nl/motor...whAJ/fn//AZebngw=&fta_ind=8&fs=1#photoGallery
Dat lijkt me ook inderdaadGeen ervaring mee, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het oerdegelijke dingen zijn.
Ik heb een XL250s naast mijn Kawa ZXR400. Maar dat ding start en loopt altijd.
.Dat lijkt me ook inderdaad.
Zxr is ook een tof ding, vind hem vooral in deze kleurstelling erg geslaagd: [Afbeelding niet meer beschikbaar]
.Damn ziet er perfect uit kerel.
Had vroeger (toen ik een jaar of 4 was) een poster van precies die motor in die kleurstelling boven mijn bed hangen, sindsdien 1 van mijn favoriete motoren.
Een paar posts terug vind je de mijne. In die kleurstelling! Dus bedankt.
lang geleden heb ik ook precies zo een gehad. Best leuke apparaten. Alleen boven de 50.000km kreeg dat ding aan de lopende band problemen.......
23juli theoriee beter slaag ik nog strikvragen ofzo?
Als er een drempel op de weg ligt waar je in principe langs af kan rijden zonder van de weg af te gaan. (weg is dus breder dan de drempel)
Mag je daar dan langs af rijden?
, heb ik niet gehad. Ik denk van wel, al is het niet veilig. Aangezien je in het midden (moet) of (het veiligst) rijdt.Wat een k*t vraag, heb ik niet gehad. Ik denk van wel, al is het niet veilig. Aangezien je in het midden (moet) of (het veiligst) rijdt.
Probeer niet te twijfelen, en probeer niet het te veranderen. Heb je toch geen tijd voor het gaat t*ring snel dat tijdbalk
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit vind ik bij verre na, de allermooiste motor.
heb helaas a. geen geld om voor een motorrijbewijs te gaan, en b. ook geen geld om deze motor aan te schaffen..
.23juli theoriee beter slaag ik nog strikvragen ofzo?
Ik kreeg echt een hele lelijke vraag:
je staat voor een straat met een eenrichtingsverkeersbord, en dan vragen ze of je mag draaien. Antwoord: ja, je staat nog niet in die straat (maar 2 meter er voor ofzo).
en ik kreeg ook nog de volgende:
De eerste keer rijdt je met je motor 30 km/h door de bocht, de tweede keer met 60 km/h. Wat gebeurd er met de centrifugale kracht? a. niets, b 2x zo hoog, c 4x zo hoog. Ik dacht 4 keer zo hoog, maar weet het niet zeker.
Ik kan je wel aanraden om een hele hoop van die oefenexamens te maken, met alleen het boek had ik het nooit gered.