gasgitaartje
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 316
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oh oke
nou ik zal wel veel oefenen dan gewoon komt wel goed dnek ik
netjes man! Ik heb donderdag men eerste lesOp een gladius d8 ik.
Moest toevallig een gladius na mij op, echt een super mooi ding in het wit blauw.
Succes!
AVB gehaald!
Met oefenen ging het allemaal prima, helaas liep het examen niet echt lekker, maar de examinator had een goede dag denk ik.
Nice gozer, Nu nog dat avb knallen en dan lekker rijden!
Jup dat examen wordt vandaag ingekocht, zal over 2 weekjes zijn waarschijnlijk.

.Vindt het echt verschrikkelijk lastig
Zit sowieso met een beperkt rijbewijs, dus racers vallen voor mij persoonlijk af.
Ben nu iets in deze richting aan het zoeken, maar het kan volgende week zomaar weer iets heel anders zijn.
![]()
Dit soort all-road motoren zijn wel de leukste. Zeker als beginner zijn dit hele simpele dingen die weinig onderhoud nodig hebben. Heb zelf een Honda Transalp 650. Mijne start altijd en overal.
Dit soort all-road motoren zijn wel de leukste. Zeker als beginner zijn dit hele simpele dingen die weinig onderhoud nodig hebben. Heb zelf een Honda Transalp 650. Mijne start altijd en overal.

Vindt het echt verschrikkelijk lastig
Zit sowieso met een beperkt rijbewijs, dus racers vallen voor mij persoonlijk af.
Ben nu iets in deze richting aan het zoeken, maar het kan volgende week zomaar weer iets heel anders zijn.
![]()
maar nog heel erg gefeliciteerd met je avb op naar je laatste examensOmdat ik dan over 2 jaar weer een reden om een nieuwe te kopen.