XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

oh oke:P
nou ik zal wel veel oefenen dan gewoon komt wel goed dnek ik

oh oke:P
nou ik zal wel veel oefenen dan gewoon komt wel goed dnek ik

Theorie 1 a 2 keer doorlezen.
2 oefenexamens maken, zwakke punten goed leren.
Weer 2 maken, zwakke punten leren.
etc, tot je (bijna) geen fouten meer maakt.

Herhaling is de moeder van de wetenschap.

:woot::woot::woot::woot: AVB gehaald!:woot::woot::woot::woot:

Met oefenen ging het allemaal prima, helaas liep het examen niet echt lekker, maar de examinator had een goede dag denk ik :P.

netjes man! Ik heb donderdag men eerste les :) Op een gladius d8 ik.

heb je ook een motor op het oog?

Vindt het echt verschrikkelijk lastig :mad:

Zit sowieso met een beperkt rijbewijs, dus racers vallen voor mij persoonlijk af.

Ben nu iets in deze richting aan het zoeken, maar het kan volgende week zomaar weer iets heel anders zijn :P.

kle500yw6.jpg

Zit sowieso met een beperkt rijbewijs, dus racers vallen voor mij persoonlijk af.

Ben nu iets in deze richting aan het zoeken, maar het kan volgende week zomaar weer iets heel anders zijn :P.

kle500yw6.jpg

Dit soort all-road motoren zijn wel de leukste. Zeker als beginner zijn dit hele simpele dingen die weinig onderhoud nodig hebben. Heb zelf een Honda Transalp 650. Mijne start altijd en overal.

Dit soort all-road motoren zijn wel de leukste. Zeker als beginner zijn dit hele simpele dingen die weinig onderhoud nodig hebben. Heb zelf een Honda Transalp 650. Mijne start altijd en overal.

Precies wat ik ook dacht inderdaad. Transalp staat ook op mijn lijstje, is alleen iets duurder, en wat minder mooi (oudere betaalbare modellen bedoel ik dan).

Lastig he, ik twijfel ook steeds. Ik denk nu bijvoorbeeld aan de VSTROM... Transalp zou ook kunnen. Vorige week dacht ik nog aan een Monster:D

kle500yw6.jpg

waarom vallen racers af je kan ze toch laten begrenzen en als je straks alles mag rijden laat je die eraf halen :Dmaar nog heel erg gefeliciteerd met je avb op naar je laatste examens

Omdat ik dan over 2 jaar weer een reden om een nieuwe te kopen :P.

Omdat ik dan over 2 jaar weer een reden om een nieuwe te kopen :P.

Dat kan, ik doe het zelf ook beetje anders.

Koop nu eerst een redelijk goedkope motor die al op 25kw staat, geen gezeik en gewoon rijden.

Volgend jaar koop ik een R6, voer die terug rij daarna nog een jaartje op en kan dan nog leuk genoeg spelen met een R6, na me 25kw periode.

En dan een R1?

dennis trekt zich af op een r6 dus pas op als je er een hebt spuit ie je helemaal onderss

Terug
Naar boven