- Waardering
- 1.066
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1 van de mooiste motoren:
![]()
![]()
(linker)
Iemand hier die er ook 1 heeft?
Kawa zx10r
@ Someone.. r1 is ook inderdaad mooi. Maar die kawa in het zwart is echt super.
R1 & ducati 1198 s zijn allebei 2 dromen van mij om ooit te mogen berijdenDie in zwart is wel mooi jaR1 & ducati 1198 s zijn allebei 2 dromen van mij om ooit te mogen berijden
Jeeuh rijbewijs binnen!
Was flink zweten in dat leer vandaag.
Heb je al een motor gekocht of op het oog? Of staat dat al een paar blz's terug?GefeliciteerdHeb je al een motor gekocht of op het oog? Of staat dat al een paar blz's terug?
. Heb niet al te veel keus, beperkt rijbewijs
.Thanks, wissel eigenlijk ieder moment nog van gedachten. Heb niet al te veel keus, beperkt rijbewijs
.
en over 2 jaar mag je toch al naar de "echte" motorenHey ik vroeg me eigenlijk af. Ik heb mijn oog laten vallen op deze motor:
![]()
Alleen mijn vraag is, ben ik daar niet een beetje te lang voor. Ik ben nl 190m. (anders gezegd, is de motor net niet iets te klein?)
Heb nog geen proefritje gemaakt
heb me r6 verkocht deze week! nu aan het kijke naar een supermotard/off the road zal iig geen duur ding worden dan maakt het nie zoveel uit moch ik een keer onderuit gaan![]()

25 Kw mag je toch maar? Ben wel benieuwd wat je kiest en hoe het bevalt, want ik ben over een klein jaar ook 18 en dan wil ik dus ook een motoren over 2 jaar mag je toch al naar de "echte" motoren
.Relaxed! Zit nu nog te twijfelen tussen de 750 en de 600. Maar ja zal voornamelijk binnenstadsrijder zijn, dus neem misschien wel genoegen met de 600nee joh zeker doen
zegt een veelvuldig suzuki rijder en suzuki liefhebber. zie genoeg gasten van kleine 2 meter er op rijden. zelf ben ik maar 1.79 en reed ook gsx-r (750) ..zou echt niet weten waarom 1.90 krap zou moeten zijn. na een ritje naar zuidfrankrijk stap ik misschie nnet iets beter af

AVB is binnen. Theorie, dinsdag, dan als ik het haal, die dinsdag er na, mijn examen.