MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Hey ik vroeg me eigenlijk af. Ik heb mijn oog laten vallen op deze motor:
Suzuki-GSXR-600-0110-Edit.jpg

Alleen mijn vraag is, ben ik daar niet een beetje te lang voor. Ik ben nl 190m. (anders gezegd, is de motor net niet iets te klein?)

Heb nog geen proefritje gemaakt

Dan zou ik eens een lange proefrit gaan maken, en wel 1 of 2 dagen na heavy squats ofzo. Ik heb ben zelf van buikschuivers afgestapt vanwege pijnlijke knieën tijdens wat langere ritten.

Jeeuh rijbewijs binnen!

Was flink zweten in dat leer vandaag :zweet:.

Feli gozer!

Opzich je hebt genoeg keus hoor met dat 25kw gebeuren. Zit er zelf ook aan vast, alles is ongeveer op 25kw te krijgen alles is ook te verzekeren. Alleen rijd je dan niet altijd met een geldig kentekenbewijs rond, dat is dan jammer.

Kheb me examen speciale vaardigheden gehaald :d

Nu nog een paar lesjes en dan afrijden!

Jij ook gefeliciteerd!

Nice, welk bouwjaar zoek je ?

Wat kosten ze ongeveer in belgie ?

bouwjaar rond 2003, hier beginnen r6kes al van goeie 3000 euro

Ook in blauw, aangezien die kleur wat duurder is dan de rest.

Hier beginnen die minimaal 4000,-

Alleen als je gaat invoeren, bpm, vervoerskosten en dergelijke zit je ongeveer gelijk.

Ook in blauw, aangezien die kleur wat duurder is dan de rest.

Hier beginnen die minimaal 4000,-

Alleen als je gaat invoeren, bpm, vervoerskosten en dergelijke zit je ongeveer gelijk.

had een bod gedaan op eentje en ik mag hem gaan halen voor 4200...
zijn er zaken waar ik speciaal moet naar kijken da ze mij ni een kat in een zak verkopen?

Heb je een maat die mischien al tijden motor rijd anders moet je hem of haar meenemen en die laten rijden..

had een bod gedaan op eentje en ik mag hem gaan halen voor 4200...
zijn er zaken waar ik speciaal moet naar kijken da ze mij ni een kat in een zak verkopen?

Nice, heb je toevallig link van de advertentie ?

Bij bouwjaar 99 t/m 02 zou je moeten kijken of hij goed schakelt van ze 1 naar ze 2. Voor de rest ja standaard onderhoud en dergelijke.

Er zijn 2 bekende problemen, dat is in de versnellingsbak slecht schakelen van ze 1 naar ze 2 en scheur in de cilinderwand.

Ben zelf ook een noob met motors, heb beste is wel dat je iemand meeneemt die er verstand van heeft. Dat scheelt je later waarschijnlijk heel veel problemen.

Waarschijnlijk zaterdag een testritje:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

nice hispania die vink altijd wle mooi, hoeveel kost ie/vraagt de verkoper?

en al 25kw? wel best duur man, je hebt 97'ers met zelfde km ervoor mja als die gewoon goed rijd is belangrijkste

en al 25kw? wel best duur man, je hebt 97'ers met zelfde km ervoor mja als die gewoon goed rijd is belangrijkste

Al 25kw gelukkig inderdaad, en bij een dealer (dus nog wat garantie). Particulier kun je ze inderdaad nog wat goedkoper vinden, maar op zich vind ik deze prijs wel prima.

Hoop echt dat hij in orde is, en ik hem zaterdag lekker in mijn warme schuurtje kan zetten :heart:. :D

Al 25kw gelukkig inderdaad, en bij een dealer (dus nog wat garantie). Particulier kun je ze inderdaad nog wat goedkoper vinden, maar op zich vind ik deze prijs wel prima.

Hoop echt dat hij in orde is, en ik hem zaterdag lekker in mijn warme schuurtje kan zetten :heart:. :D

Voor dat geld is het wel netjes.

Dat hij op 25kw staat, scheelt je iig veel gezeik. Daarnaast wat garantie kan nooit kwaad.

Al is het particulier altijd wel goedkoper, voor de fietsen waar ik nu naar kijk scheelt het of 20,000km op de teller of minimaal 500 euro :x

Iig veel plezier met je motor, lekker dat je zo snel een motor hebt na je rijbewijs!

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk zaterdag een testritje:

[Link niet meer beschikbaar]

Zijn leuke stuur fietsjes hoor. Worden veel gebruikt om een stunt bike van te maken.

Maar die 25KW er gewoon uitslopen, dat had ik ook gedaan.
Tis wel prettig op de snelweg dat je een beter power hebt als je inhaalt.

---------- Toegevoegd om 12:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:52 ----------

Relaxed! Zit nu nog te twijfelen tussen de 750 en de 600. Maar ja zal voornamelijk binnenstadsrijder zijn, dus neem misschien wel genoegen met de 600 :)

Binnenkort maar eens even een testritje maken!
Maar! Eerst rijbewijs :D AVB is binnen. Theorie, dinsdag, dan als ik het haal, die dinsdag er na, mijn examen.

Pas je wel op haha. Zijn niet bepaald beginners motoren he.

Vind zelf persoonlijk niet slim om op zon motor te beginnen.
Als je onderuit gaat, heb je meteen veel schade. En omdat je totaal geen ervaring hebt is een glijpartijtje zo gebeurt.

Je schrikt wat voor power er in zit hoor. In de stad kan je beter een naked bike hebben;)

Voor dat geld is het wel netjes.

Dat hij op 25kw staat, scheelt je iig veel gezeik. Daarnaast wat garantie kan nooit kwaad.

Al is het particulier altijd wel goedkoper, voor de fietsen waar ik nu naar kijk scheelt het of 20,000km op de teller of minimaal 500 euro :x

Iig veel plezier met je motor, lekker dat je zo snel een motor hebt na je rijbewijs!

Ik heb hem nog niet he :x.

Zijn leuke stuur fietsjes hoor. Worden veel gebruikt om een stunt bike van te maken.

Maar die 25KW er gewoon uitslopen, dat had ik ook gedaan.
Tis wel prettig op de snelweg dat je een beter power hebt als je inhaalt.
)

Dat mag niet :x. Laat hem waarschijnlijk nog wel even begrensd, heb rijles gehad op een cb500, dus het zal wel ff wennen zijn. Eerst fatsoenlijk door een bochtje leren gaan :P.

Ik heb hem nog niet he :x.

Dat mag niet :x. Laat hem waarschijnlijk nog wel even begrensd, heb rijles gehad op een cb500, dus het zal wel ff wennen zijn. Eerst fatsoenlijk door een bochtje leren gaan :P.

Ach kans is denk wel groot dat je hem meeneemt. Als hij goed onderhouden is en je rijd/zit lekker komt het vast wel goed.

Goeie gedachten. De houding is zeker wel even wennen?
Dat ga ik zaterdag uit vinden. Heb wel eens eerder op een racer gereden, en heb toen mijn kinderwens bijna uit mijn hoofd kunnen zetten. (leuk gevormde tank, felle remmen, ik denk niet dat ik verder hoef te vertellen.......:D)

Ach kans is denk wel groot dat je hem meeneemt. Als hij goed onderhouden is en je rijd/zit lekker komt het vast wel goed.

Ik hoop het van harte!

Dat ga ik zaterdag uit vinden. Heb wel eens eerder op een racer gereden, en heb toen mijn kinderwens bijna uit mijn hoofd kunnen zetten. (leuk gevormde tank, felle remmen, ik denk niet dat ik verder hoef te vertellen.......:D)

Ik hoop het van harte!

haha ja kan ik me voorstellen.
Ben zelf van een cb500 naar een gixxer 750 uit 92. Nou t**fus haha. Dik verschilletje. Had toch 30K aan kilometers gemaakt op die cb.

Wel kritisch blijven en niet verliefd worden. Kijk goed naar banden, ketting, keerringen van de voorpoten etc.

Terug
Naar boven