Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Gewoon een normale uitlaat erop en er is weinig aan de hand met je oren;)

True true.

Belangrijk is ook een goede helm. Merk veel verschil in helmen, kwa rijwind.

Bij bepaalde helmen heb je erg last van rijwind en suist het goed. Bij goede helmen heb je daar geen last van.

Heb zelf een helm van SHARK. Special idition.
Was 250 euro geloof ik, valt mee voor een helm.

Maar hij is wel goed.

Dit is mijn fiets:

2685195574_7087d56eaf_o.jpg

Yamaha XJR 1300

Gewoon een normale uitlaat erop en er is weinig aan de hand met je oren;)

heeft weinig met je uitlaat te maken maar meer met je rijwind je uitlaat hoor je allen als je een keer goed dortrekt de rijwind hoor je de heletijd en zorgt ook voor de meeste schade.het maakt niet uit wat voor helm je hebt,want doppen helpen altijd het beste dan ben je namelijk gelijk de windruis kwijt.(en de uitlaat hoor je nog wel hoor met goede doppen :D)

ik heb een shoei xr1000 ofzo met heel mooi design en geweldige helm vind ik zelf> heel tevreden over

heeft weinig met je uitlaat te maken maar meer met je rijwind je uitlaat hoor je allen als je een keer goed dortrekt de rijwind hoor je de heletijd en zorgt ook voor de meeste schade.het maakt niet uit wat voor helm je hebt,want doppen helpen altijd het beste dan ben je namelijk gelijk de windruis kwijt.(en de uitlaat hoor je nog wel hoor met goede doppen :D)

Als je kop dik genoeg is, zit ie klem in de helm. Isoleerd best goed dan hoor;)

Bruut ding.
Wel leuk dat er weer een merk opstaat. Zijn er vorig jaar toch een paar goede omgedonderd :(

Vrijdag eindelijk op voor avd :bang:, heb er 5 weken op moeten wachten :sad:, dus hopen dat het lukt.

Mijn vriendin is net gezakt voor theorie, had ook niet goed geleerd dus was te verwachten.
Maar ze had me toch een paar rare vragen gehad:
Hoeveel procent van de ongelukken wordt veroorzaakt door vermoeidheid?
Hoeveel procent van de ongelukken wordt veroorzaakt door mensen?

Mijn vriendin is net gezakt voor theorie, had ook niet goed geleerd dus was te verwachten.

:s vage shit, wat een onzin.

Maat van mij is er net geweest 14daagse trip heeft hij er van gemaakt . In de week eens fototjes kijken :D.

@richard v
Waarom normaal uitlaat niks aan en met een goei horen ze je al afkomen is een pluspunt voor ongevallen te vermijden .
Yoshimura R55 :D
http://www.youtube.com/watch?v=3aAcSPtD0RY&playnext_from=TL&videos=z_3DC7x2CTE

Gewoon een dikke fiets, dan heb je geen dikke uitlaat nodig:D
Vind het meestal maar herrie dingen.
Een voordeel is wel dat als je een compleet systeem neemt, dit vaak wel behoorlijk wat gewicht scheelt.

Door wie dan, aliens?

Terug
Naar boven