@the better dayz, oh right op een standaard busa 359 echte km/h

je mag blij zijn als ie de 310 echte haalt. en chiptuning op een motor kan helemaal niet, op een fiets met injectie gebeurd dat door een power commander en op een fiets met carbs dmv een dynojet kit
Ja

de gsx-r 1000 gaat dik 320, maar de 1300 gaat niet zo snel rijden hoor

...rijd veel sneller, en kan idd gewoon zijn topsnelheid niet halen door gebrek aan pk's...
Verder heb ik het in een reportage op tv gezien, ik weet niet direct meer welke, maar op internet is het zeker wel ergens te zien

Trouwens een Power Commander, wat denk je dat dat is, iemand die van buitenaf je kracht bepaalt ofzo

Ook ken ik iemand die met een cbr1000rr rijd, en heeft 180pk gemeten aan het achterwiel,heeft alles gedaan aan zijn motor wat er te doen valt, en heel veel geld aan uitgegeven (teveel, als je t mij vraagt

), open uitlaatlijn, geen demper, CHIPTUNING, en nog wel wat kostelijke grappen...
verder is chiptuning volgens mij gewoon het vrijstellen van de motor, die doorgaans niet op zijn max. vermogen staat afgesteld als doorsnee straatmachine)
Die vent had trouwens ook chiptuning op zijn vorige twee motors, waarvan 1tje yamaha 1300 (weet niet meer welke-naked)
was zo'n bakje onder het zadel...
verder heeft ook mijn stiefvader een bmw rt(nogwat), standaard 90pk--->115pk door middel van chiptuning

En als het geen chiptuning heet, zijn er heel wat mensen die de verkeerde benaming gebruiken, gargaisten inclusief
@LennyMcLean: Duc999 is niet mooi

, 996 en 748...dat is ducati

Verder de monster(s), zeker de sportversie
Ook de nieuwe hypermotard is wel leuk