Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

OK,ok...we bedoelen hetzelfde, maar de power commander past de chipinstelling aan = chiptuning;)
ookal kom je niet aan de chip
Dus power Commander= chiptuning:D

Je tuned de chip ja maar het is niet hetzelfde als chiptuning bij een auto waarbij de chip vervangen word ;)

Enne, 25 pk winst op een BMW.. ik wil ook chiptuning heb ik 135 pk in m'n zx-6r :eek: :rolleyes:

Je tuned de chip ja maar het is niet hetzelfde als chiptuning bij een auto waarbij de chip vervangen word ;)

Enne, 25 pk winst op een BMW.. ik wil ook chiptuning heb ik 135 pk in m'n zx-6r :eek: :rolleyes:

Bij een auto is het ook niet alijtd de chip vervangen:p...
maar goed, doen op die zx-6r....en dan vleugeltjes aan zetten:p

edit: kan geen karma geven:D:o

Een standaard gsxr1k haalt 300kmh als top.
Standaard hayabusa's halen 200mph\320kmh op de teller.

Een standaard gsxr1k haalt 300kmh als top.
Standaard hayabusa's halen 200mph\320kmh op de teller.

ja 320 op de teller is als je geluk hebt 300 echt, waarschijnlijk zelfs minder. Die K2 haalde 314 op de teller dus ook iets minder 300

Wit-blauwe GSXR 750 SRAD-SS mét Dyno, KN en op maat gemaakte open DAM uitlaat. Nog wat ditjes en datjes, gsxr handvatjes, blauwe double bubble,... 139 pk'tjes met 170 kg. = + 300km/h. Sinds de Dyno verslijt m'n achterband wel dubbel zo snel en zuipt die bijna 1 liter meer, maar... 't is 't méér dan waard! (Vorige was GSXR-1100 met 143 pk maar ik wilde wat meer spelen, kortere wielbasis en zo...). Sorry, kan effe geen foto's uploaden, heb net Windows eruit geschopt en m'n Linux machine is nog niet 100% in orde.

O ja, :o (vergeet ik soms) m'n vrouwtje rijdt ook met 'n fietsje, rode Honda VTR Firestorm 1000, 110pk, gaat ook goed vooruit, maar is 'n tweepitter, pruttel pruttel... (geluid).

Ik ben sinds vorige week eigenaar van een GSX-R 600

Foto's:

434sqp1.jpg

3348111.jpg

Specs : Lazer hotcam, stalen remleidingen voor, undertail, andere knippers, alarm, monoseatcover.

Velgen heb ik vandaag eraf gehaald, die gaan naar de coater. Verder wil ik nog de remklauwen goud maken en iets van rimstriping doen.

Foto's:

434sqp1.jpg

3348111.jpg

Specs : Lazer hotcam, stalen remleidingen voor, undertail, andere knippers, alarm, monoseatcover.

Velgen heb ik vandaag eraf gehaald, die gaan naar de coater. Verder wil ik nog de remklauwen goud maken en iets van rimstriping doen.

gruwlijk die índerkap-plaathouder, wil ik ook op mijn r1 hebben binnenkort met led verlichting off course:D

@the better dayz, oh right op een standaard busa 359 echte km/h :roflol: je mag blij zijn als ie de 310 echte haalt. en chiptuning op een motor kan helemaal niet, op een fiets met injectie gebeurd dat door een power commander en op een fiets met carbs dmv een dynojet kit

tandwielverhouding veranderen doet een hoop hoor!!

of voor een betere acceleratie.........of een HOGERE topsnelheid

:p :D

[Link niet meer beschikbaar]

zoiets wil ik hier nog wel rijden, al te koop voor 2500 gulden!!

:D

mooie motor! een 2002?

• Topic Starter Topic Starter
dat lijkt me zeker wel wat, heb filmpjes gezien op internet ook van een r1 met turbo. dat noem ik nog eens power in de 5 nog omhoog:D

Die dingen zijn zowat niet meer onder controle te houden. Op you tube kan je ook van ghostrider checken. hayabusa met turbo.
Hier staan ook wat leuke bikes op:
Turbo-bike.com

Terug
Naar boven