Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

prachtige scheurijzers!!!:D
wil zelf ook gaan lessen en dr een kopen, liefst een Fireblade..mahja..:o kan als student net me autootje betalen..ff wachten dus:o
 
prachtige scheurijzers!!!:D
wil zelf ook gaan lessen en dr een kopen, liefst een Fireblade..mahja..:o kan als student net me autootje betalen..ff wachten dus:o
Verkoop die auto man :cool: Gewoon lekker rondscheuren op je blade :bierbang:
 
The worst part about driving a car is telling your parents that you're gay
 
Kick!!!


Had een GSXR750 uit 2000, 147,7pk op het achterwiel, in z'n 6 door tot het rode maar de teller stopte 1500 toeren voor het einde op 299km/h

Helaas 5september gestolen.........


RapidShare Webhosting + Webspace

Laatste filmpje voor dat ie gestolen werd.. tis geen GP maar ach.. helaas camera op de tank waardoor ik niet plat kon liggen en daarom liep ie niet echt lekker vlot door naar de 298.. was op de A7 rond 2130u s'avonds :+



Nu aan het kijken naar een gsxr1000 2005 of 2006





Zie een MF sticker ;)
 
kom je nog wel eens op mf?
 
enkel amsterdam topic en gsxr topic , rest zal me weinig boeien, teveel gezeik en teveel libresse praat en moraalridder gebeuren.

ontkom er niet volledig aan omdat ik mijn lady er via ontmoet heb en ze daar ook post.

jij ?
 
Ook zowat bijna nooit meer! heel soms ff het blade en vtr sp topic tsjekken. Binnenkort misschien weer ff omdat ik me motorpak moet verkopen! Splinternieuwe difi, maar is alweer te klein.
 
Kijk dat doe je goed.. alweer te klein ;)

wil nieuw pak kopen komend jaar puur uit luxe, wil kangaroo leer of in iedergeval iets meer soepels.

maar je rijd nog wel motor ? wat heb je nou gekocht na de gixxer en dergelijke ?
 
ik kom alleen in nijmegen topic en zx-6r. mijn pak is ook alweer bijna te klein. peperduur spidi pak van een half jaar oud :headbang:
 
ik kom alleen in nijmegen topic en zx-6r. mijn pak is ook alweer bijna te klein. peperduur spidi pak van een half jaar oud :headbang:

Daarom heb ik een motorjack 1 maat te groot gekocht. :rolleyes:
 
ik heb wel net me (motor)rijbewijs gehaald.. nu de motor zelf nog !! :D
 
zaterdag mijn eerste lessen :cool:

op mf kom ik ook wel eens rondkijken
 
Kijk dat doe je goed.. alweer te klein ;)

wil nieuw pak kopen komend jaar puur uit luxe, wil kangaroo leer of in iedergeval iets meer soepels.

maar je rijd nog wel motor ? wat heb je nou gekocht na de gixxer en dergelijke ?


ik rij een blade, nooit een gixxer gehad. Zodra ik tijd heb rij ik er zoveel mogelijk op, maar helaas gebeurde dat dit seizoen te weinig.
 
k rijd met een Honda CB250 :o tjaaa, had als studentje niet meer centjes voorhanden, maar ben wel van plan om binnekort eens nieuwe te kopen, bandit ofzo, naked denk ik wel of die trand

Foto komt van t net, maar is exact dezelfde, alleen meestal iets vuiler :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Oesje, ik zal moeten opletten in Mechelen ;)
 
hahaha.. ja ik ben een meisje :)
 
Ik ga rond april wel lessen. Mij te koud in de winter :P
 
Back
Naar boven