markhispania3
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 582
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hangt er echt vanaf hoe snel jij het oppakt, en wat je ervaring hiervoor was met schakelen/auto/weg ervaring.
Die beurs is wel pas in februari.
Ik neem aan dat je u'm vriendelijk terug gegroet heb ?Net een stukje wezen rijden, kom ik een motoragent tegen. Hij steekt zijn hand op, niet om me aan te houden, maar gewoon om vriendelijk gedag te zeggen.
Zouden er dan toch stiekem mensen onder die geelgekleurde vermomming zitten?![]()
Ik neem aan dat je u'm vriendelijk terug gegroet heb ?
aka,
.Motoragenten zijn toch het meest relaxed van allemaal. Die "snappen" het vaker
Zelf kwam ik er een tegemoet tijdens een WK kwartfinale. Beiden reden we veel te hard en hij zwaaide ook vriendelijk![]()
Ben ik zeker (zoals altijd) de verkeerde tegen gekomenMotoragenten zijn toch het meest relaxed van allemaal. Die "snappen" het vaker
Zelf kwam ik er een tegemoet tijdens een WK kwartfinale. Beiden reden we veel te hard en hij zwaaide ook vriendelijk![]()

Motor agenten zijn tof. Zo af en toe gaan we wel eens beuken bij de kerncentrale. Liggen een paar ieselijke mooie bochte en een lang recht stuk.
Dan komen de motor agenten wel eens langs, ze geve dan alleen een waarschuwing. Terwijl je normaal gesproken je rijbewijs wel kwijt bent.

Tot je er eentje bij hebt zitten die wel alles volgens de regels doet en jij je rijbewijs kwijt bent![]()
Motor agenten snappen motorijders ook wel. Ze hebben 10x liever dat je op een industrie terrein gaat knallen, dan op de openbaren weg.
Motor agenten snappen motorijders ook wel. Ze hebben 10x liever dat je op een industrie terrein gaat knallen, dan op de openbaren weg.
Inderdaad hoeveel rijden er wel niet auto , krijg je ook geen vip behandeling....Dus omdat ze dezelfde passie delen zullen ze allemaal jou je gang laten gaan? Wees daar maar niet al te zeker van.
Dus omdat ze dezelfde passie delen zullen ze allemaal jou je gang laten gaan? Wees daar maar niet al te zeker van.
Wtf cod, ik vertel hier geen bull shit. Tis gewoon een feit, heb het zelfde 2x mee gemaakt. En hoor het van anderen ook.
Kijk maar op google maps voor de kern centrale, kan je ieselijk hard knalle

Hoe zit het trouwens met het theorieexamen? Ik hoor dat dat best pittig is....
Welke dingen zijn anders/extra t.o.v. auto theorie?