AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Knappe vrouwen op snelle motoren...:hornyna:
 
Net me R6 gestart, waar al een Laser GP Extreme op zit. Nu zonder DB Killers :D

1 woord, dat is sick!
Met db killers is die al hard, maar dit slaat echt alles. Wel een k*t karwei om dat terug op te zetten, alles op 1 schroefje na is dat gelukt. Zal wel goed vastzitten hoop ik.
 
Haha zit er nu een copper in de laatste paar seconden achter je?
 
Leuke bike, leuke wheelies, achterlijke helm:D
Mensen met die hanenkammen en beertjes en weet ik het wat, neem ik niet al te serieus:D
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]Humor toch:

Edit:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Haha idd, waarom rijd je met een hanekam op je helm rond.. waarom? :roflol:
 
hanekam is baas, ga ik ook kopen als ik mooie motor heb
 
Dragstar

Voila das de mijne :).
Vind choppers veel vetter dan racemachiens. 95% van de motorongelukken gebeuren bij die plastiek ogende motors. Nix voor mij. Geef maar een mooie sound, dik, breed, en veel chroom :cool:.

Ohja die 2e pic is ook nice :D Stewie and Brian à la easy riders!!

101_0726.jpg


FG.jpg
 
Laatst bewerkt:
Voila das de mijne :).
Vind choppers veel vetter dan racemachiens. 95% van de motorongelukken gebeuren bij die plastiek ogende motors. Nix voor mij. Geef maar een mooie sound, dik, breed, en veel chroom :cool:.

Ohja die 2e pic is ook nice :D Stewie and Brian à la easy riders!!

Lol, wat een k*t argument om een chopper te kopen.

Het is een mooie motor, al is het totaal niet waar ik van hou. Maar omdat er daarmee minder ongelukken gebeuren.
(ze rijden minder, er minder zijn, langzamer rijden en amper bochten nemen)

Is nog geen excuus of argument om een chopper te kopen. Juist die kick als je een bocht snel neemt is geweldig.

Desalniettemin een mooie motor, en veel plezier ermee!
 
Lol, wat een k*t argument om een chopper te kopen.

Het is een mooie motor, al is het totaal niet waar ik van hou. Maar omdat er daarmee minder ongelukken gebeuren.
(ze rijden minder, er minder zijn, langzamer rijden en amper bochten nemen)

Is nog geen excuus of argument om een chopper te kopen. Juist die kick als je een bocht snel neemt is geweldig.

Desalniettemin een mooie motor, en veel plezier ermee!
buiten het feit dat het een onzinnig argument is klopt het ook nog eens niet. gare choppers met die kloteremmen, beperkte wendbaarheid en gewichtsverdeling zijn veel gevaarlijker.
 
Ik vind choppers ook zeker mooie motors, vooral Harley's.
Tjah ze zijn minder wendbaar en geen snelheid duivels (al is de V-Rot toch behoorlijk snel).

Een chopper is gewoon om lekker te cruisen, en een jap om mee te knallen :D
Zelf zou ik ook voor een jap gaan en misschien als ik wat ouder ben (40 ofzeu) voor een Harley gaan. :)
 
Voila das de mijne :).
Vind choppers veel vetter dan racemachiens. 95% van de motorongelukken gebeuren bij die plastiek ogende motors. Nix voor mij. Geef maar een mooie sound, dik, breed, en veel chroom :cool:.

Ohja die 2e pic is ook nice :D Stewie and Brian à la easy riders!!

Is het geen Harley dan heb je ook een japanner gekocht ( aka plastiek :D )

---------- Toegevoegd om 20:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:22 ----------

Ik vind choppers ook zeker mooie motors, vooral Harley's.
Tjah ze zijn minder wendbaar en geen snelheid duivels (al is de V-Rot toch behoorlijk snel).

Een chopper is gewoon om lekker te cruisen, en een jap om mee te knallen :D
Zelf zou ik ook voor een jap gaan en misschien als ik wat ouder ben (40 ofzeu) voor een Harley gaan. :)

http://www.youtube.com/watch?v=lMbxW9Hy4K4

Al ben ik niet zo voor de v rod
 
ja die V-rod's zien er inderdaad ook heel mooi uit. en qua wendbaarheid is een chopper inderdaad in het nadeel. Maar je kiest een motor op je eigen karakter. Je verlangt van een motor wat je zelf wil. Wil je een snelheidsmachien, dan koopt ge die om snel te gaan AKA de kamikaze gaan uit te hangen eh?
Terwijl chopper- rijders veel chiller zijn, alles op et gemak. gelijk hippies aan de wiet :D. Trouwens wat snelheid betreft en bochten. Deze motor heeft de laagste gestandardiseerde zithouding van alle motors. Dus daarop lijkt 70 al snel :D. Wat inderdaad wel vet is wat bochten betreft, is de loep die je moet doen om op de snelweg te geraken. Volop acceleren, lijkt wel of een katapult u wegslingert en dan woeeeshh de snelweg op. Is echt nice:rolleyes:

ohja uiteraard kan ik mij nog geen Harley veroorloven, maar om eerlijk te zijn vind ik de meeste ook echt niet mooi. Als je vb een Harley sportster langs een Dragstar zet lijkt de eerstgenoemde wel een scootertje. Enkel heb ik wel respect voor de Road King, Fat boy en Electra Glide. DIe dingen zijn echt vet! Alleen mijn dragstar kostte 3000 euro. Voor een even mooie esthetische Harley motor kan je al een huis kopen (bij wijze van spreke...)
 
Laatst bewerkt:
ohja uiteraard kan ik mij nog geen Harley veroorloven, maar om eerlijk te zijn vind ik de meeste ook echt niet mooi. En zeker nie als ik de prijs bekijk. Mijn dragstar kostte 3000 euro. Voor een even mooie esthetische Harley motor kan je al een huis kopen (bij wijze van spreke...)

Klopt, voor Harley betaal je gewoon de hoofdprijs. Maarja het is wel top kwaliteit :)
Zelf kan ik de yamaha e.d. look-a-like harleys niet waarderen gewoon omdat het allemaal "net niet" is. Het geluid word altijd zo harley mogelijk gemaakt enzo :thumbdown: (ook al hoor je nog steeds een groot verschil tussen het echte harley geluid en de wannabe's :))
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven