Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Klopt, voor Harley betaal je gewoon de hoofdprijs. Maarja het is wel top kwaliteit :)
Zelf kan ik de yamaha e.d. look-a-like harleys niet waarderen gewoon omdat het allemaal "net niet" is. Het geluid word altijd zo harley mogelijk gemaakt enzo :thumbdown: (ook al hoor je nog steeds een groot verschil tussen het echte harley geluid en de wannabe's :))

Das een feit :). Wat kwaliteit betreft weet ik nog zo niet. Heb van veel mensen gehoord dat er altijd wel iets stuk gaat :s . maar daar weet ik het feit niet van...

Laatst bewerkt:
alleen zou ik andere merken echt geen wannabe"s willen noemen.

Het mooie van Harley is ook dat die motoren hun geld ook waard blijven. Na 10 jaar kan je er nog een behoorlijk bedrag voor terug krijgen. Als je een jap neemt van 10 jaar, die zijn zowat niks meer waard :)

ajoo die wheelies met dan ding, leip. Al vind ik een street triple veeeel mooier maar dat is dan ook geen chopper

wel een ginger die vent

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn Suzuki gsx 650F. Op 5 september word ik 21 en dan gaat hij eindelijk onbegrensd.

Dingen die ik verandert heb:
Leovince uitlaat
-Zwart windscherm
-Voor uitstekende knipperlichten vervangen door wat je nu ziet zodat hij van voren strak is.
-Andere spiegels die puntiger zijn en mat.

(edit: auto is van kennis, niet van mij dus ;).. I wish)

Wist niet dat een R6 daar zo veel problemen mee heeft? Een maat van mij heeft een R6, misschien maar even mededelen aan hem, dan kan hij iig niet voor verassingen komen te staan.

Hopelijk is ie niet van jou?

nee niet van mij. Maar het valt me de laatste jaren wel op. Veel van de oude r6jes komen nu bij de 60.000km aan en komt dit probleem ineens naar voren. Gebeurt ondertussen te vaak om het incidenteel te noemen. Helaas erkent yamaha het probleem niet net zoals honda het probleem van spanningsregelaar en de dynamo bij de fireblade 929 niet erkent........k*t fabrikanten ook altijd :mad:

mooie gsxf scoobzor

wat voor auto is dat? amerikaans importding ofzo?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mijn Suzuki gsx 650F. Op 5 september word ik 21 en dan gaat hij eindelijk onbegrensd.

Dingen die ik verandert heb:
Leovince uitlaat
-Zwart windscherm
-Voor uitstekende knipperlichten vervangen door wat je nu ziet zodat hij van voren strak is.
-Andere spiegels die puntiger zijn en mat.

(edit: auto is van kennis, niet van mij dus ;).. I wish)

doe die corvette? maar

---------- Toegevoegd om 04:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:15 ----------

spanningsregelaar is bij meer merken denk ik. bij suzuki in elk geval zeker ook niet anders

Das een feit :). Wat kwaliteit betreft weet ik nog zo niet. Heb van veel mensen gehoord dat er altijd wel iets stuk gaat :s . maar daar weet ik het feit niet van...

Grootst mogelijke onzin, het lekken van olie.... gek hé als een motor 60 jaar oud is. Heb zelf nu 5 jaar een Harley en er kan niks tegenop, vooral de koppel is gewoon oppermachtig. Kost veel maar heb er geen moment spijt van gehad. Het lekken van olie zal je dus ook alleen bij de oudere modellen zien (30 jaar en ouder), wat ook niet gek is.

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------

ja die V-rod's zien er inderdaad ook heel mooi uit. en qua wendbaarheid is een chopper inderdaad in het nadeel. Maar je kiest een motor op je eigen karakter. Je verlangt van een motor wat je zelf wil. Wil je een snelheidsmachien, dan koopt ge die om snel te gaan AKA de kamikaze gaan uit te hangen eh?
Terwijl chopper- rijders veel chiller zijn, alles op et gemak. gelijk hippies aan de wiet :D. Trouwens wat snelheid betreft en bochten. Deze motor heeft de laagste gestandardiseerde zithouding van alle motors. Dus daarop lijkt 70 al snel :D. Wat inderdaad wel vet is wat bochten betreft, is de loep die je moet doen om op de snelweg te geraken. Volop acceleren, lijkt wel of een katapult u wegslingert en dan woeeeshh de snelweg op. Is echt nice:rolleyes:

ohja uiteraard kan ik mij nog geen Harley veroorloven, maar om eerlijk te zijn vind ik de meeste ook echt niet mooi. Als je vb een Harley sportster langs een Dragstar zet lijkt de eerstgenoemde wel een scootertje. Enkel heb ik wel respect voor de Road King, Fat boy en Electra Glide. DIe dingen zijn echt vet! Alleen mijn dragstar kostte 3000 euro. Voor een even mooie esthetische Harley motor kan je al een huis kopen (bij wijze van spreke...)

Wil mijn Nighttrain wel eens naast een Dragstar zetten, dan zal je toch zwaar bedrogen uitkomen :rolleyes:

Hoor toch regelmatig verhalen dat je bij je Harley geregeld met panne staat. En ook bij de nieuwere modellen.
Net als Duuc's.

Tuurlijk, imago is geweldig van beide merken, betrouwbaarheid minder.

het is een algemeen feit dat je een harley niet koopt voor zijn betrouwbaarheid.al ben ik wel verliefd op het geluid van een harley.maar het blijven sleutel motoren,maarik denk dat de liefhebber daar totaal geen moeite mee heeft en terecht het zijn ook mooie motoren

het is een algemeen feit dat je een harley niet koopt voor zijn betrouwbaarheid.al ben ik wel verliefd op het geluid van een harley.maar het blijven sleutel motoren,maarik denk dat de liefhebber daar totaal geen moeite mee heeft en terecht het zijn ook mooie motoren

Goed voorbeeld van ontwetendheid. Een orgineel (dus niet aan gesleutelt) is vele male betrouwbaarder dan een gemiddelde jap. Een bekende van me rijd al 34 jaar op dezelfde motor (Low rider) en heeft nog nooit problemen gehad of pech gehad, het probleem is vaak gewoon slecht onderhoud en sukkels die er zelf aan gaan sleutelen.

---------- Toegevoegd om 11:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:41 ----------

Hier word het mooi uitgelegd:

Dat Harley's bekend staan om hun onbetrouwbaarheid is eenvoudig te verklaren. Harleys hebben cult status, daardoor zijn ze duurder, en daarom houden mensen ook die stokversleten ouwe lijken langer op de weg met alle gevolgen van dien. Er is niks mis met een Harley, helemaal de EVO generatie is erg sterk, maar ouwe motoren hebben nou eenmaal meer kwaaltjes, ongeacht wat voor merk het is.

Liefde maakt blind Chopper:D

Goed voorbeeld van ontwetendheid. Een orgineel (dus niet aan gesleutelt) is vele male betrouwbaarder dan een gemiddelde jap. Een bekende van me rijd al 34 jaar op dezelfde motor (Low rider) en heeft nog nooit problemen gehad of pech gehad, het probleem is vaak gewoon slecht onderhoud en sukkels die er zelf aan gaan sleutelen.

----------

je begrijp me verkeerd .ik zeg niet dat het geen goede motoren zijn.alleen wel motoren die goed onderhoud nodig hebben.want als je niks aan een harley doet heb je hem weldegelijk snel stuk.en nogmaals de meeste harley rijders inden het niet erg(lees leuk)om goed de motor te onderhouden.en dat heeft een harley ook nodig.ik bedoel het zeker niet negatief en ik denk dat jij het op die manier leest:)

nix tegen jappen eej hehe
rijdt juist nu 10 jaartjes alleen maar jappen autos en motoren vanwege hun betrouwbaarheid

(bestaat slecht spul ook nog wel,heb je toevallig een maandagochtendmodelletje,slecht onderhoud,afgetrapt)

Terug
Naar boven