- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m87
Grootst mogelijke onzin, het lekken van olie.... gek hé als een motor 60 jaar oud is. Heb zelf nu 5 jaar een Harley en er kan niks tegenop, vooral de koppel is gewoon oppermachtig. Kost veel maar heb er geen moment spijt van gehad. Het lekken van olie zal je dus ook alleen bij de oudere modellen zien (30 jaar en ouder), wat ook niet gek is.
---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:16 ----------
Wil mijn Nighttrain wel eens naast een Dragstar zetten, dan zal je toch zwaar bedrogen uitkomen![]()
Nice, mijn pa had eerst ook een nighttrain
Heeft die een paar maanden geleden verkocht (was al 12 jaar oud) en hij heeft nu een Fatbob. echt een koppel monster is dat 
het is een algemeen feit dat je een harley niet koopt voor zijn betrouwbaarheid.al ben ik wel verliefd op het geluid van een harley.maar het blijven sleutel motoren,maarik denk dat de liefhebber daar totaal geen moeite mee heeft en terecht het zijn ook mooie motoren
En waar heb jij die "feit" vandaan?

Iedereen die ik weet met een Harley(en ja dat zijn er veel) hebben nooit problemen gehad en sommigen zijn al 10+ jaar oud
Harley's zijn zeker wel betrouwbaar.

daarom zou ik eerder voor een Kawa z750/1000 gaan ofzo