XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Barryvm; zei:
Meer mensen die wel eens het motor-forum bekijken?
ik kom er niet meer op, krijg een waarschuwing als ik erop wil :(

Veilig surfen

Diagnostische pagina voor motor-forum.nl

Wat is de huidige status van motor-forum.nl?
Deze site is als verdacht aangemerkt - het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.
Een deel van deze site is in de afgelopen 90 dagen 1 keer aangemerkt wegens verdachte activiteiten.
Wat is er gebeurd toen Google deze site bezocht?
Van de 348 pagina's die we in de afgelopen 90 dagen op de site hebben getest, hebben 57 pagina('s) zonder de toestemming van de gebruiker schadelijke software gedownload en geïnstalleerd. De vorige keer dat Google deze site bezocht, was op 2010-08-31. De vorige keer dat verdachte inhoud op deze site werd aangetroffen, was op 2010-08-31.Schadelijke software wordt op 1 domein(en) gehost, waaronder [Link niet meer beschikbaar].
This site was hosted on 1 network(s) including [Link niet meer beschikbaar].
Heeft deze site gefungeerd als een tussenschakel en geleid tot verdere verspreiding van malware?
Het lijkt erop dat motor-forum.nl in de afgelopen 90 dagen niet heeft gefunctioneerd als tussenschakel voor de infectie van sites.
Heeft deze site malware gehost?
Nee, deze site heeft in de afgelopen 90 dagen geen schadelijke software gehost.
Hoe is dit gebeurd?
In bepaalde gevallen kunnen derden schadelijke codering toevoegen aan echte sites, waarna wij deze waarschuwing weergeven.

Nope werkt prima hier (iPad).
 
Ik ben ook lid van www.motor-forum.nl en heb er geen meldingen of iets.
Leuk forum staan prachtige motoren op ook!!



p.s. morgen 3de rijles :D
 
Ik ook, maar waarvoor duurt het wat langer ?


Lezen! :P

We hebben inmiddels een verzoek ingediend bij oa Google om dat weer op te heffen. Maar dit kan even duren...

Tot die tijd kan je Internet Explorer gebruiken of Firefox aanpassen zodat er niet gekeken wordt naar "foute websites".
 

Oh, ja dacht dat het laden wat langer duurde :p

Was vandaag nog gematst door een motoragent, echt een held :heart:

- Sticker op me kenteken
- 80 waar je 50 mag
- teveel db

5 min staan lullen over mf en andere zaken en me een fijne avond gewenst :D
 
Oh, ja dacht dat het laden wat langer duurde :p

Was vandaag nog gematst door een motoragent, echt een held :heart:

- Sticker op me kenteken
- 80 waar je 50 mag
- teveel db

5 min staan lullen over mf en andere zaken en me een fijne avond gewenst :D

Motoragenten zijn vaak toffe gasten idd :bow:
 
Net dus me 3de les gehad, halve draai en achtjes beide kanten op. Ging wel aardig maar het is wel wennen om de andere kant op te sturen om de ene kant op te gaan.
 
Wie gaan er 12 september allemaal naar de MFMM ? Ik ben er wel te vinden met een groep uit groningen ( 4x z1000 2x fz6 en een ktm 990 sm ) In Amersfoort zullen we waarschijnlijk veel gaan stunten haha :P
 
Net dus me 3de les gehad, halve draai en achtjes beide kanten op. Ging wel aardig maar het is wel wennen om de andere kant op te sturen om de ene kant op te gaan.

Went snel :)

Wie gaan er 12 september allemaal naar de MFMM ? Ik ben er wel te vinden met een groep uit groningen ( 4x z1000 2x fz6 en een ktm 990 sm ) In Amersfoort zullen we waarschijnlijk veel gaan stunten haha :P

MFMM is een keer leuk om mee te maken. Als ik vrij ben, en geheel niets te doen, ga ik misschiennnn :P
 
is het in amersfoort ?? dan kan ik misschien wel komen is het trouwens de bedoeling dat je je inschrijft ervoor of kan je gewoon langsgaan ??
 
is het in amersfoort ?? dan kan ik misschien wel komen is het trouwens de bedoeling dat je je inschrijft ervoor of kan je gewoon langsgaan ??

Het begint in Veenendaal bij de Mac.
Ik ben er ook denk ik, alleen dan met de auto :p dus als je een bmw 330 ziet langskomen op die rotonde ben ik dat :D(achterin:rolleyes:)
 
Weet je al wat je wilt kopen?

Nog echt geen idee.. Beetje sportief model lijkt me wel wat, iets van een YZF6 Thundercat, R6, Kawasaki ZZR400/ZZR600, ZX6r, zoiets.. Instructeur vindt dat ik beter met een Bandit, Diversion of een CB500 oid kan beginnen. Ach.. Ben voorlopig nog wel even aan het lessen, kan er dus niet even goed over nadenken! ;)

Net dus me 3de les gehad, halve draai en achtjes beide kanten op. Ging wel aardig maar het is wel wennen om de andere kant op te sturen om de ene kant op te gaan.

Hehe ja die achtjes zijn inderdaad wel even wennen! Ook kwestie van oefenen denk ik! Net mijn tweede les gehad, motor sloeg na 30 minuten af en ging ook niet meer aan.. Met de auto dus maar terug, zucht.. :o
 
Het begint in Veenendaal bij de Mac.
Ik ben er ook denk ik, alleen dan met de auto :p dus als je een bmw 330 ziet langskomen op die rotonde ben ik dat :D(achterin:rolleyes:)


weet je ook hoelaat het begint daar in veenendaal daar woon ik niet heel erg ver vandaan dus kan ik wel even gaan kijken
 
Nog echt geen idee.. Beetje sportief model lijkt me wel wat, iets van een YZF6 Thundercat, R6, Kawasaki ZZR400/ZZR600, ZX6r, zoiets.. Instructeur vindt dat ik beter met een Bandit, Diversion of een CB500 oid kan beginnen. Ach.. Ben voorlopig nog wel even aan het lessen, kan er dus niet even goed over nadenken! ;)



Hehe ja die achtjes zijn inderdaad wel even wennen! Ook kwestie van oefenen denk ik! Net mijn tweede les gehad, motor sloeg na 30 minuten af en ging ook niet meer aan.. Met de auto dus maar terug, zucht.. :o

achtje is heel ver doorkijken en gwn constant gas/voetrem gebruiken, afgelopen dinsdag AVB gehaald. Alleen nog AVD dan heb ik alles:)
 
Nog echt geen idee.. Beetje sportief model lijkt me wel wat, iets van een YZF6 Thundercat, R6, Kawasaki ZZR400/ZZR600, ZX6r, zoiets.. Instructeur vindt dat ik beter met een Bandit, Diversion of een CB500 oid kan beginnen. Ach.. Ben voorlopig nog wel even aan het lessen, kan er dus niet even goed over nadenken! ;)



Hehe ja die achtjes zijn inderdaad wel even wennen! Ook kwestie van oefenen denk ik! Net mijn tweede les gehad, motor sloeg na 30 minuten af en ging ook niet meer aan.. Met de auto dus maar terug, zucht.. :o


Stuur me een PM en ik zal je de gouden tip geven voor een motor kopen. :cool:
 
cb500 haha. als je een persoon bent die beetje controle hebt kun je elke fiets pakken..ook heel zware/snelle.
een lesfiets zoals een cb500..en dan met wat zijwind rijden en een vrachtwagen op de snelweg in halen.. ik heb met lessen vaker doodsangsten uitgestaan ..daarna 2 jaar op een racer gereden met 3x het vermogen van de lesmotor en snijdend door de wind/super remmen. alles top aan dat ding.stuurwerk ook. zolang je normaal kan doen...gaat dat helemaal goed
 
:o

2e2piwz.png
 
Laatst bewerkt:
Oei, das een beste zeg:P
 
Back
Naar boven