XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Ik heb afgelopen woensdag me 2de les gehad. Het is echt super om te doen dat rijden.
Ik heb nu max 130 gereden.

Heb zelf een leren jasje en een textiel broek. Leer zit gewoon super (en is een stuk veiliger!), voordeel van de stoffen broek is dat hij makkelijk over andere kleding heen gaat, en waterdicht is.

Hmm, maar vooral in de zomer lijkt me dat erg warm als je nog een extra broek over een andere broek (of korte broek oid) hebt zitten! Vandaar lijkt me zo'n leren broek -waar je geen andere spijkerbroek onder aan hoeft- me wel wat!

Eerste pogingen zijn behoorlijk lastig. Naar mate je de motor leert kennen wordt het veel makkelijker. Motorrijden is geweldig, zolang men het gezonde verstand gebruikt, hetgeen best lastig is als je van uitdagingen houdt. :D

Oefening baart kunst, denk inderdaad dat dat hier ook wel voor opgaat. ;)

Vooral dat wapperen lijkt me inderdaad ideaal! Daarnaast is het ook wel stukken minder warm dan wanneer je een spijkerbroek met nog zo'n wijde motorbroek (ander materiaal) erover aandoet. Vooral in de zomer leg je het dan wel af gok ik zo!

Hmmz, zit leren kleding dan niet comfortabel? Lijkt mij juist veel lekkerder zitten dan dat andere! :D

Heb zelf ook volledig leren pak. Icm met een supersport. Rijd prima.

Als ik ga toeren, dan trek ik klein sportbroekje er onder aan. Rijd veel lekkerder en zit niet in de weg. Warmte valt ook redelijk mee in de zomer, nederland dan. Als je niet stilstaat is dat prima te doen.

Ik had een leren pak, dat is me te klein geworden.
Nu heb ik een textiel zomer pak, ziet er warm uit maar het is veel frisser dan een leren pak. Als het warm is doe ik daar dus echt geen spijkerbroek onder aan :P

In het leer voelde ik me toch veiliger en dat wapperen van textiel vind ik ook niks. Bovendien kun je met textiel geen knee-down maken.

Je hebt trouwens ook all-season textiel pakken, daar haal je dan in de zomer een gedeelte uit.

Textiel is vooral praktischer vind ik, meer zakken, comfortabeler en je kunt er normale kleren onder aantrekken als je ergens naartoe moet. Leer is vooral handig met sportief rijden en voor als je valt.

Laatst bewerkt:
Leren pak = veiliger.
Rugtas met kleding = sexy eruit zien als je ergens moet zijn. (omkleding kan vrijwel overal en is zo gedaan.....)

Win-win situatie!

Ej, wat cool, een motor topic!

Ik hier op mijn ninja.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bedankt voor jullie antwoorden, ga gewoon eens rustig kijken! Voorlopig eerst nog maar even met de kleding van de rijschool.

Mooie foto eleo, is dat een zx6r?

Ik vind een oude Honda CB wel mooi, eentje uit het jaar 1980. Is dit nog een beetje veilig en zonder al-te-veel onderhoud te rijden? Qua prijs is het ook een lachertje, voor 1500euro heb je al een hele mooie opgeknapte.

Groetjes

sjapendoedel; zei:
Ik vind een oude Honda CB wel mooi, eentje uit het jaar 1980. Is dit nog een beetje veilig en zonder al-te-veel onderhoud te rijden? Qua prijs is het ook een lachertje, voor 1500euro heb je al een hele mooie opgeknapte.

Groetjes

Oldtimer=sleutelen.

Het is een cb500 ... :P

waarom zit die knie zo hoog? :devil:
:mad:
:p

Fotograaf stond op een vreemde plek. Hij wilde juist registreren hoe mensen aan hun houding moesten werken.
Ronde erna schraapte ik met m'n demper de grond :rolleyes:

Dan was mijn vermoeden toch goed. ;)

Nee heb zelf nog geen motor, eerst het papiertje halen!
Succes ermee!
Een van de beste beslissingen in m'n leven was motorlessen te gaan nemen.

Weet je al wat je wilt kopen?

Meer mensen die wel eens het motor-forum bekijken?
ik kom er niet meer op, krijg een waarschuwing als ik erop wil :(

Veilig surfen

Diagnostische pagina voor motor-forum.nl

Wat is de huidige status van motor-forum.nl?
Deze site is als verdacht aangemerkt - het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.
Een deel van deze site is in de afgelopen 90 dagen 1 keer aangemerkt wegens verdachte activiteiten.
Wat is er gebeurd toen Google deze site bezocht?
Van de 348 pagina's die we in de afgelopen 90 dagen op de site hebben getest, hebben 57 pagina('s) zonder de toestemming van de gebruiker schadelijke software gedownload en geïnstalleerd. De vorige keer dat Google deze site bezocht, was op 2010-08-31. De vorige keer dat verdachte inhoud op deze site werd aangetroffen, was op 2010-08-31.Schadelijke software wordt op 1 domein(en) gehost, waaronder [Link niet meer beschikbaar].
This site was hosted on 1 network(s) including [Link niet meer beschikbaar].
Heeft deze site gefungeerd als een tussenschakel en geleid tot verdere verspreiding van malware?
Het lijkt erop dat motor-forum.nl in de afgelopen 90 dagen niet heeft gefunctioneerd als tussenschakel voor de infectie van sites.
Heeft deze site malware gehost?
Nee, deze site heeft in de afgelopen 90 dagen geen schadelijke software gehost.
Hoe is dit gebeurd?
In bepaalde gevallen kunnen derden schadelijke codering toevoegen aan echte sites, waarna wij deze waarschuwing weergeven.

Meer mensen die wel eens het motor-forum bekijken?
ik kom er niet meer op, krijg een waarschuwing als ik erop wil :(

Veilig surfen

Diagnostische pagina voor motor-forum.nl

Wat is de huidige status van motor-forum.nl?
Deze site is als verdacht aangemerkt - het bezoeken van deze site kan uw computer beschadigen.
Een deel van deze site is in de afgelopen 90 dagen 1 keer aangemerkt wegens verdachte activiteiten.
Wat is er gebeurd toen Google deze site bezocht?
Van de 348 pagina's die we in de afgelopen 90 dagen op de site hebben getest, hebben 57 pagina('s) zonder de toestemming van de gebruiker schadelijke software gedownload en geïnstalleerd. De vorige keer dat Google deze site bezocht, was op 2010-08-31. De vorige keer dat verdachte inhoud op deze site werd aangetroffen, was op 2010-08-31.Schadelijke software wordt op 1 domein(en) gehost, waaronder [Link niet meer beschikbaar].
This site was hosted on 1 network(s) including [Link niet meer beschikbaar].
Heeft deze site gefungeerd als een tussenschakel en geleid tot verdere verspreiding van malware?
Het lijkt erop dat motor-forum.nl in de afgelopen 90 dagen niet heeft gefunctioneerd als tussenschakel voor de infectie van sites.
Heeft deze site malware gehost?
Nee, deze site heeft in de afgelopen 90 dagen geen schadelijke software gehost.
Hoe is dit gebeurd?
In bepaalde gevallen kunnen derden schadelijke codering toevoegen aan echte sites, waarna wij deze waarschuwing weergeven.

Lezen!

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/283735

Is gewoon een fout in het banner systeem.

Terug
Naar boven