AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Geweldige motor, zieke sound! laser love <3
Heb ook nog op een r6 gezeten, en vond hem zeker gaaf alleen het model wat er toen stond kon niet op tegen zx6r die ik nu heb :)
zonde van je crash man, ga je dat nog laten fixen?

zal kijken of ik eens een sound filmpje op kan nemen van mijn laser als ik tijd heb.

Zx6r zijn ook mooie modellen, vooral van het bj wat jij hebt.

Ik ga een en ander wel vervangen, niet alles. Is niet de moeite waard.
Topkuip, topframe, koplamp houder. Dat kost bij elkaar al iets van 500 ofzo.

Leukste is dat ik nog de Db Killers erop heb zitten, als ik die eraf haal rij ik eigenlijk zonder uitlaat. Geluid is echt sick inderdaad, reed paar keer naast een ducati 1098 2x akra eronder. Toen ik nog aan het lessen was, was dat echt van wajoooh sick geluid. Alleen toen ik ernaast reed hoorde ik niks anders dan me eigen uitlaat. Op school kan ik het ook niet laten om paar keer beetje gas te geven zodat het alarm van een motor af gaat :p

Dit jaar nog keer goed filmpje maken in een tunnel, 1x met 17.000 toeren tunnel in gereden. Met een redelijk stille helm en oordoppen, deed dat gewoon nog pijn. Dat accelereren en dat geluid :heart: beter gaat die sneeuw snel weg :D

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------

Gewoon leuke tunnel in de buurt zoeken, en hem daar open gooien. Komt het geluid beter tot ze recht.

Lol, nee die staat lekker afgesteld :o

Deze is van mij!

nvb52u.jpg

Honda VFR 750 met dynokit, goed voor 120pk.

Mooi ;)

Heb van de winter mijn ongelimiteerd rijbewijs voor de moto kunnen afhalen, na 2 jaar <25kW te hebben gereden.
Nu twijfel ik of ik al zou overstappen van de gs500 naar iets zwaarder.Ik dacht aan een z750, 2e hands bij een goede dealer met 1 jaar garantie op.

bouwjaar: 2008
kilometerstand: 20000 Km
prijs: € 5.250,00

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik denk voor mijn gs500 nog zo'n 1800-2000 te kunnen krijgen, en dan moet ik nog slechts een klein 4000 euro opleggen. Maar ik neem aan dat ik dan met de verkoop beter wacht tot het zomer is...

Iemand die zijn ervaring met een kawasaki (z750) moto wil delen?

bouwjaar: 2008
kilometerstand: 17800 Km
prijs: € 5.800,00

Zit er aan te denken om dit beestje te kopen.
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/293199/0/ZXR400-bieden-vanaf-700-euro-1.html

Zit vast aan 25kw, enige waar ik over twijfel is dat ik hem nooit meer verkocht krijg met die schade.
Ideeen iemand?
Wil het liefst een ZX6R op 25kw, kent iemand die zoeits te koop heeft staan?

Ik heb een ZXR 400. Vind hem tot nu toe echt super. Dus wat dat betreft zou ik zeggen: doen.

Mijne: [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Over 2 maandjes maar weer is helemaal in orde maken voor de zomer, kan echt niet wachten.

Daarom had ik zolang even dit speeltje gekocht :D :
Hopen dat morgen alle sneeuw weg is in de bossen.

Hier ook maar even posen:

@Bello, nice bike die honda. Lijkt me wel vet om mee te raggen!

Heb zelf ook een R6, en ik vind het top motoren. Let wel op dat je hem nooit legaal op 25kw krijgt, en dat niet alle verzekeringen dit ook accepteren. Laat het zwart op wit in de polis zetten!

Daarnaast zou ik voor link 2 gaan. Puur voor het bouwjaar, vanaf 03 hebben ze injectie en ook veel minder problemen dan de bouwjaren '99, '00, '01 en '02. Er zijn genoeg goeie motoren daarvan op de weg, maar je kan problemen krijgen met een gescheurde cilinderwand of problemen met je versnellingsbak. Als je een gescheurde cilinderwand hebt moet je eigenlijk heel het blok vervangen, wat een duur geintje wordt.

Lol, nee die staat lekker afgesteld :o

perfect zelfs. Dit is een racer waar de inspuiting niet stopt bij het dichtdraaien van de gas kleppen. Dit doen ze voor een snellere gas reactie bij het gas geven of opschakelen. Straat machines hebben dit niet om milieu redenen en benzine verbruik

grappig nu het weer iets warmer word en de wegen weer iets schoner iedereen weer over het motorrijden begint. ik het er ook al weer een paar zien rijden. ik moet aleen mijn fiets nog aan de lader leggen een avondje en dan is het ook wachten op de eerst schone droge dag.

Eerst even flinke regen afwachten, dan is dat verrotte pekel ook weg!!!

Shit, nu ik dit zie begin ik weer te twijfelen over me rijbewijs.....
Voor de winter 5 lessen gehad wat ik erg leuk en machtig vond maar vraag me af of ik het dusdanig leuk vind dat het zinvol is om me rijbewijs te halen. Ook niet geheel onbelangrijk zijn de risico's die je loopt als je op een motor zit. What to do.... :rolleyes:

ja voor de echte mooi weer rijders is het lang terug. Ik heb tot de 1e pekel doorgereden (eind november dus). Voor mij is dus nog niet eens 2 maanden terug. Met een beetje mazzel kan er volgende week weer gereden worden

Eind oktober men rijbewijs gehaald, maar toen gewacht om een motor te kopen vanwege aankomende winter. Nu aan het zoeken voor een leuke eerste budgetbike. Iemand sugesties? tot 2000,-

En dan als straks t eerste zonnetje begint te schijnen lekker touren ;-)

ja voor de echte mooi weer rijders is het lang terug. Ik heb tot de 1e pekel doorgereden (eind november dus). Voor mij is dus nog niet eens 2 maanden terug. Met een beetje mazzel kan er volgende week weer gereden worden

Moet weer kunnen toch. Er ligt geen sneeuw meer.
Alleen je fiets wat vaker door de was straat halen :).

Morgen een nieuwe helm halen. Had een eend gekraakt. :(

Moet weer kunnen toch. Er ligt geen sneeuw meer.
Alleen je fiets wat vaker door de was straat halen :).

Morgen een nieuwe helm halen. Had een eend gekraakt. :(

ja maar ik ga niet meer rijden met pekel. Had eerst een fireblade uit 2001 en heb toen de winter van 2006 gewoon door gereden.....gewoon vaak gewassen. Maar toch was al het aluminium flink aangevreten. Met mijn huidige motor doe ik het dus maar niet meer.

Shit, nu ik dit zie begin ik weer te twijfelen over me rijbewijs.....
Voor de winter 5 lessen gehad wat ik erg leuk en machtig vond maar vraag me af of ik het dusdanig leuk vind dat het zinvol is om me rijbewijs te halen. Ook niet geheel onbelangrijk zijn de risico's die je loopt als je op een motor zit. What to do.... :rolleyes:

Ik vond het lessen niet echt leuk. Maar "vrij" motorrijden daarentegen...
Ik zou zeggen doen:D, als het heel de tijd zit te kriebelen om het te doen ga je het uiteindelijk toch wel halen, beter begin je dan snel, dan heb je a.s. zomer je rbw.

Ik vond het lessen niet echt leuk. Maar "vrij" motorrijden daarentegen...
Ik zou zeggen doen:D, als het heel de tijd zit te kriebelen om het te doen ga je het uiteindelijk toch wel halen, beter begin je dan snel, dan heb je a.s. zomer je rbw.

+1

lessen vond ik ook maar niks, steeds iemand die zegt waar je heen moet, dat het beter kan, dat je te snel gaat, te langzaam etc. Om te leren is het goed hoor! Maar hoop snel men eigen ritjes te maken:D

Dus ff doorzetten, ik had m in een les of 15.

Terug
Naar boven