- Waardering
- 1.623
Geweldige motor, zieke sound! laser love <3
Heb ook nog op een r6 gezeten, en vond hem zeker gaaf alleen het model wat er toen stond kon niet op tegen zx6r die ik nu heb
zonde van je crash man, ga je dat nog laten fixen?
zal kijken of ik eens een sound filmpje op kan nemen van mijn laser als ik tijd heb.
Zx6r zijn ook mooie modellen, vooral van het bj wat jij hebt.
Ik ga een en ander wel vervangen, niet alles. Is niet de moeite waard.
Topkuip, topframe, koplamp houder. Dat kost bij elkaar al iets van 500 ofzo.
Leukste is dat ik nog de Db Killers erop heb zitten, als ik die eraf haal rij ik eigenlijk zonder uitlaat. Geluid is echt sick inderdaad, reed paar keer naast een ducati 1098 2x akra eronder. Toen ik nog aan het lessen was, was dat echt van wajoooh sick geluid. Alleen toen ik ernaast reed hoorde ik niks anders dan me eigen uitlaat. Op school kan ik het ook niet laten om paar keer beetje gas te geven zodat het alarm van een motor af gaat

Dit jaar nog keer goed filmpje maken in een tunnel, 1x met 17.000 toeren tunnel in gereden. Met een redelijk stille helm en oordoppen, deed dat gewoon nog pijn. Dat accelereren en dat geluid
beter gaat die sneeuw snel weg 
---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:25 ----------
Gewoon leuke tunnel in de buurt zoeken, en hem daar open gooien. Komt het geluid beter tot ze recht.