AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Miss wel leuk idd om even te gaan kijken.

Kijk al weer uit naar het voorjaar. Geen vuil op de weg, wegen weer wat warmer. Dan kan het gas er weer op:D

Klopt was geen bal aan haha, alleen de 1e in mei was wel vet toen was er geen politie te bekennen.

Wel lachen ging met een kameraad wat uitdagen, de heletijd rondjes rijden over die ringweg langs de politie met zn lasergun, haha wat een apen.

Haha, ja vorig jaar was echt kaka door die politie. Groepen werden zelfs begeleidt door de politie tot op de snelweg :o

Ga dit jaar er denk wel heen, lijkt me wel vet. Is het niks ben ik weer weg, en heb ik een leuk ritje gehad in mei :)

Voor de motorbeurs heb ik zelfs al kaartjes.

Ik ga denk ik ook wel ff naar de MFMM, lijkt me best vet.

Pff ik weet nog wel, in mei was dat werd onze hele groep van zon 20 man ofzo aangehouden door politie op de snelweg haha, iedereen wheelies, burnouts, rechts inhalen etc... Opeens zon audi rs6 voor ons stop politie wij zo ohh k*t. Zegt die agent van ja je haalde een auto rechts in over de vluchtstrook. Vriend van me zei klopt want hij wou niet aan de kant. Agent zegt je hebt zeker ook burnouts gedaan aan je achterband te zien, wij zeggen natuurlijk hebben we burnouts gedaan. Zijn we met een waarschuwing mee weg gekomen :D

Pff ik weet nog wel, in mei was dat werd onze hele groep van zon 20 man ofzo aangehouden door politie op de snelweg haha, iedereen wheelies, burnouts, rechts inhalen etc... Opeens zon audi rs6 voor ons stop politie wij zo ohh k*t. Zegt die agent van ja je haalde een auto rechts in over de vluchtstrook. Vriend van me zei klopt want hij wou niet aan de kant. Agent zegt je hebt zeker ook burnouts gedaan aan je achterband te zien, wij zeggen natuurlijk hebben we burnouts gedaan. Zijn we met een waarschuwing mee weg gekomen :D

Toffe agenten, het bestaat blijkbaar...
Bij mij in de buurt zijn ze een stuk flauwer helaas:(.

Wat willen ze doen dan, ze weten toch dat er veel motorrijders komen en er veel word gekloot, mag je ook wel verwachten bij zulke evenementen. Gaan ze niet echt snel boetes uitdelen. Als je savonds na het stappen naar huis fiets op je fiets zonder licht spreken ze je ook nooit aan :PAgent zei het zelf nog, hij zo van tja als je wheelies doet op een weg waar niemand komt heb ik geen probleem mee maar niet zo op de snelweg
haha

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat willen ze doen dan, ze weten toch dat er veel motorrijders komen en er veel word gekloot, mag je ook wel verwachten bij zulke evenementen. Gaan ze niet echt snel boetes uitdelen. Als je savonds na het stappen naar huis fiets op je fiets zonder licht spreken ze je ook nooit aan :PAgent zei het zelf nog, hij zo van tja als je wheelies doet op een weg waar niemand komt heb ik geen probleem mee maar niet zo op de snelweg
haha

Vorig jaar eind september toen de meeting was, was er geen reet gebeurt heb ik gelezen. Enorm veel agenten, en de enkele die een wheelie deed kreeg meteen agent op ze dak.

Verpest gewoon heel de sfeer, t*ring agenten.

Alle vorige edities ging het ook goed, in veenendaal verzamelt iedereen en dan richting amersfoort kiezen ze een weg uit en gaan ze stunten. Ben benieuwd hoe iedereen naar dezelfde plek gaat, aangezien amersfoort niet in het topic staat.

Vanmiddag m'n allereerste rijles..:D Midlife crisis ofzo.:) Het is hier ongelooflijk pestweer, komt met bakken uit de lucht, heb ik weer.:(
Motor gaat een oldtimer Honda cb400/500 worden.

Zoiets...
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

mooi ding hoor! Ik heb er net zo een vorige week laten gaan.

zondag langs het auto salon geweest, weer mijn oog laten vallen op vanalles en nog wat :p Toch nog even sparen voor die R1

Waarom zoon slome oldtimer?

Hahahah nee zo bedoel ik het niet, maar ben zelf zo gefocused op snelheid;)

Terug
Naar boven