simsonleeuw
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 85
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 21%
lijkt me ook wel een x leuk.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vorig jaar was moeilijk veel politie, dan gebeurt er geen reet.
Vorige versie's zagen er lauw uit!

Pff ik weet nog wel, in mei was dat werd onze hele groep van zon 20 man ofzo aangehouden door politie op de snelweg haha, iedereen wheelies, burnouts, rechts inhalen etc... Opeens zon audi rs6 voor ons stop politie wij zo ohh k*t. Zegt die agent van ja je haalde een auto rechts in over de vluchtstrook. Vriend van me zei klopt want hij wou niet aan de kant. Agent zegt je hebt zeker ook burnouts gedaan aan je achterband te zien, wij zeggen natuurlijk hebben we burnouts gedaan. Zijn we met een waarschuwing mee weg gekomen![]()
.Toffe agenten, het bestaat blijkbaar...
Bij mij in de buurt zijn ze een stuk flauwer helaas.

Agent zei het zelf nog, hij zo van tja als je wheelies doet op een weg waar niemand komt heb ik geen probleem mee maar niet zo op de snelwegWat willen ze doen dan, ze weten toch dat er veel motorrijders komen en er veel word gekloot, mag je ook wel verwachten bij zulke evenementen. Gaan ze niet echt snel boetes uitdelen. Als je savonds na het stappen naar huis fiets op je fiets zonder licht spreken ze je ook nooit aanAgent zei het zelf nog, hij zo van tja als je wheelies doet op een weg waar niemand komt heb ik geen probleem mee maar niet zo op de snelweg
haha
mooi ding hoor! Ik heb er net zo een vorige week laten gaan.
Dat is jammer! In mooie staat? Wat heb je er voor gevangen?