MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

gewoon aanlopen die hap, je krijgt er wel handigheid in ;)

Net m'n motorrijbewijs gehaald. Morgen ophalen die hap en meteen eens op onderzoek gaan voor een motor. :)

Gefeliciteerd met het behalen van je dure maar superleuke hobby :D

Ja over dure hobby gesproken. t**fus:D

Van al dat geld wat ik er nu aan heb gestoken in onderhoud enzo. Had een dikke fiets kunnen kopen van rond 7k:(

Gefeliciteerd met het behalen van je dure maar superleuke hobby :D

Ligt heel erg aan jezelf.
Een cb500 zal je als het een beetje meevalt echt heel goedkoop kunnen rijden bijvoorbeeld.

Maar een supersport is inderdaad al duurder, volgens mij spant crossen/enduro wel de kroon wat kosten betreft.

Wie heeft ervaring mee, betreft het bestellen van spullen uit amerika?

Ben van plan om wat spullen voor de R6 van ebay te bestellen, vraag me af of dat nog verschil van circa 200 euro versus nederland de moeite waard is.

Wie heeft ervaring mee, betreft het bestellen van spullen uit amerika?

Ben van plan om wat spullen voor de R6 van ebay te bestellen, vraag me af of dat nog verschil van circa 200 euro versus nederland de moeite waard is.

Ik heb laatst voor mijn cr250 voor ongeveer 200 euro (incl. 50 euro) verzenden gekocht op ebay. Zou me in NL ruim 400 gekost hebben.

Prima spullen, hele goede prijs, en binnen een week binnen. Zo kan ik het enduro rijden goed betaalbaar houden.

Ik heb het gekocht bij een motorzaak in Amerika via Ebay, leek me heel betrouwbaar, maar volgens mij is ebay over het algemeen sws betrouwbaar.

Ik heb laatst voor mijn cr250 voor ongeveer 200 euro (incl. 50 euro) verzenden gekocht op ebay. Zou me in NL ruim 400 gekost hebben.

Prima spullen, hele goede prijs, en binnen een week binnen. Zo kan ik het enduro rijden goed betaalbaar houden.

Ik heb het gekocht bij een motorzaak in Amerika via Ebay, leek me heel betrouwbaar, maar volgens mij is ebay over het algemeen sws betrouwbaar.

Ja heb het in amerika bij elkaar nieuw voor circa 340 euro inclusief verzendkosten.

In nederland is het amper te vinden, en kost het circa 5 a 600 euro.

Alleen iemand zei weer wat over CE markering dat hij hier niet geldt, maar voor een koplamp heb ik daar beetje schijt aan.

Moest je ook invoerrechten en btw te betalen?

hou wel rekening met eventuele invoerkosten bij bestellen vanuit de US natuurlijk he!

invoerrechten is steekproefsgewijs geloof ik. sommige zaken controleren ze altijd, anderen nooit.

Zelf 1x invoerrechten moeten betalen, maar bestel ook zelden grote spullen van buiten de EU

Ja heb het in amerika bij elkaar nieuw voor circa 340 euro inclusief verzendkosten.

In nederland is het amper te vinden, en kost het circa 5 a 600 euro.

Alleen iemand zei weer wat over CE markering dat hij hier niet geldt, maar voor een koplamp heb ik daar beetje schijt aan.

Moest je ook invoerrechten en btw te betalen?

Ik heb geen invoerrechten hoeven te betalen. Maar dat is inderdaad steekproefsgewijs.

Heb het met een andere bestelling (schoenen) wel ooit gehad vanuit china. Maar dat viel ook reuze mee. Dan ben je nog goedkoper uit dan dat je het in NL koopt.

Weet iemand trouwens hoe het precies werkt met de betalingen op ebay? Ik heb begrepen dat je je geld terug krijgt als er niet geleverd wordt. Iemand ervaring daarmee?

binnnenkort de motorbeurs weer in Utrecht :D gaat er nog iemand van hier?

Ik heb geen invoerrechten hoeven te betalen. Maar dat is inderdaad steekproefsgewijs.

Heb het met een andere bestelling (schoenen) wel ooit gehad vanuit china. Maar dat viel ook reuze mee. Dan ben je nog goedkoper uit dan dat je het in NL koopt.

Weet iemand trouwens hoe het precies werkt met de betalingen op ebay? Ik heb begrepen dat je je geld terug krijgt als er niet geleverd wordt. Iemand ervaring daarmee?

Neem aan, dat je het gewoon geleverd krijgt aan de deur via tnt?

Ik ga (wss) niet naar de motorbeurs, vorig jaar en dat jaar ervoor al geweest. Ga denk naar MFMM en MF Kika Sponsorrit, lijken me beide wel vet.

Ga denk ik ook niet naar de motorbeurs. Al twee keer geweest.

Vond het volk wat er liep behoorlijk triest. Beetje nerdie haha.

Van die mong*len die 10 minuten op een motor gaan zitten en fotos gaan nemen.
Wowh check mij op de nieuwe yamaha r1:roflol::roflol::roflol:

Ga denk ik ook niet naar de motorbeurs. Al twee keer geweest.

Vond het volk wat er liep behoorlijk triest. Beetje nerdie haha.

Van die mong*len die 10 minuten op een motor gaan zitten en fotos gaan nemen.
Wowh check mij op de nieuwe yamaha r1:roflol::roflol::roflol:

haha, ga je wel mee met de MFFM rit?

Terug
Naar boven