MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Haha ja je ze wel eens met een ton op de teller. Maar ze hebben toch wel veel onderhoud nodig.

Ik heb nog wel een xj 600 te koop voor, voor 500 euro.Daar heb 2 maandjes op gereden, terwij ik bij mijn anderen motor een nieuw blok aan het monteren was.
46000 op de teller uit 92. Prima fietsje. Alleen uitlaat lekt bij de cilinder, dat ben ik nu aan het fixen.:)

ik zou wat langer doorsparen, zo'n fiets gaat volgens mij heel snel vervelen (of stuk) :p

Was weer prima rijden vanmiddag

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Yep, goeie dag, veel zon. Banen lagen wel niet super. Verlang al terug tot de zomer.

Rij meestal in Noord-Frankrijk als ik echt tripjes doe. Maar helaas de wegen trekken hier op niks.

In zijn 3 zetten en koppeling inhouden. Rennen/afzetten terwijl je erop zit en koppeling iets op laten komen, wanneer de motor meedraait snel weer koppeling in omdat hij anders weer afslaat.
Werkte zelfs met een 1000cc twin :)

Wat ik me opeens bedacht: zou het niet kunnen dat aanduwen niet mogelijk is door de elektronische beveiliging. Net zoals je niet kan starten met de standaard uitgeklapt, kun je volgens mij ook niet starten als de motor in een versnelling staat.

Zou kunnen toch?

Als je de koppeling maar inhoud, kan je hem volgens mij gewoon starten.

Heb het met de GSXF van me vader geprobeerd, kon hem wel toen gewoon starten.
(Als de accu vol was, startmotor draaide wel)

R6 nog nooit geprobeerd.

Als je de koppeling maar inhoud, kan je hem volgens mij gewoon starten.

Heb het met de GSXF van me vader geprobeerd, kon hem wel toen gewoon starten.
(Als de accu vol was, startmotor draaide wel)

R6 nog nooit geprobeerd.

Met ingeknepen koppeling kan het volgens mij wel op de startmotor inderdaad. Maar ik bedoelde in dit geval aanlopen, en dat lukt niet met ingeknepen koppeling :D.

Ik heb het ook over aanlopen.

Niet zo moeilijk doen. Accu even koppelen aan de accu van je pa zijn auto ofzo.

Als het een carb motor is gewoon in zijn 3 zetten en aallopen terwijl je erop zit :)
in zijn 2 jongen;)
zelf in eerste is kan ook als die niet te sterk is

---------- Toegevoegd om 18:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:06 ----------

Bij mijn cbr moeten de zijkappen en het zadel eraf om bij de accu te komen :p.
heb je geen bergaf in de buurt??gwn in 2de zetten koppeling in erop zitten effe late bollen en hop;) beter monteer je een fiche van een druppellader motor batterijen zijn nu eenmaal klein en gevoelig.

Terug
Naar boven