AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Morgen met de motor naar de Belgische ardennen, met dit weer is dat geen straf :)
 
Wel oppassen daaro, wegen zijn daar behoorlijk crap.
 
Bron: [Link niet meer beschikbaar]

Het Duitse Beieren is het afgelopen weekend opgeschrikt door een vandaal, die waarschijnlijk doelbewust aanslagen op motorrijders heeft willen plegen. Dit kwam aan het licht nadat een 37-jarige motorrijder over een oliespoor dodelijk verongelukte en op verschillende plaatsen oliesporen en glasscherven werden ontdekt....



Tiefus wat een achterlijke fossielen wonen er toch op de wereld.

Hier op Schouwen Duiveland heeft de gemeente of Rijkswaterstaat ook allemaal grind in de bermen gestrooid. Al dat grind komt op het weg dek te liggen. Resultaat dat ik al bijna 4x op mijn muil ben gegaan.
Vullen ze bij jullie ook de berm op met grind?
 
je kan ook ff met je pak onder de douche gaan staan, als het erg hinderlijk is
Ik rij het wel gewoon in, mag met dit weer geen probleem zijn. :cool:!
 
Zat laatst in de auto en we werden ingehaald door een dikke gsxr k8 geloof ik met 2 akra's eronder. Echt super geluid. ;p
 
Net afgesproken met een kameraad om wat te gaan toeren. Vijf minuten weg en we stoppen even bij een motowinkel in de buurt.
Hij zet zijn moto op een lichte helling, stapt af doet 3 stappen en zijn staander schiet weg. Echt balen, heel zijn zijkant geschaafd, spiegel eraf en de motor die olie lekt.

Belachelijk veel schade voor zo'n futiliteit, gelijk binnen gedaan. En dan maar alleen wezen toeren :fa:
 
net ff met me vader wezen knallen in zeeland, paar keer beneluxtunnel/brienoord tunnel gepakt:)
 
mijn fiets

1121973792_5_QEJD_1.jpg
 
Netjes man, serieus machine voor op je 19 jaar. Onbegrensd?
 
nee nog niet:P nog een jaartje 25kw...
hij is nu begrensd in de gashendel, gaat nog wel lekker door tot 200, harder wil die niet
edit: heb nu mivv gp i.p.v een laser hotcam, geluid is echt gruwelijk hard zonder db killer
:P
 
Laatst bewerkt:
BasT, heb jij ook een auto rijbewijs?
 
volgende week afrijden, why?
 
Zo net een rondje hard gebeukt. Lekker rustig op de weg. Paar keer knietje aan de rond. Is wel lastiger met een superbike stuur dan met clip ons.
 
Je stuur:p zijn 2 stuurhelften die aan je voorvork gemonteerd worden. en wat z1000 nu heeft is een stuur wat op je kroonplaat zit:p beetje lastig uitleggen maar google maar een foto.
 
Zat laatst in de auto en we werden ingehaald door een dikke gsxr k8 geloof ik met 2 akra's eronder. Echt super geluid. ;p

beter 2 yoshi"s ..die horen er ook onder :p
 
enigste wat onder een gsx-r hoort is racefit(L)
 
lekker weer..... lang weekend.... ziek
 
net heeerlijk gereden:P
 
Back
Naar boven