XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

hier ook weer dik 150km gestuurd, was wel zweten in het leren pakkie.
 
Net opzich ook, tering heet was dat.

Had nog pantalon onder me motorpak aan. Rug was 1 waterval, morgen hopelijk een lang ritje maken.

Wel nog even geracet met een Toyota supra, sjon voorin anita naast hem.

Stond naast het stoplicht, ging toen al wat harder weg dan normaal. Ging niet volgas in de bochten, veiligheid staat nog op nummer 1. Bij het volgende stoplicht stonden we naast elkaar. Licht op groen, beide volgas weg. Eerste paar meters ging het gelijk op, daarna trok ik volgas en na 100 meter had ik hem al ingehaald. Inmiddels tikte ik al de 140 aan ongeveer (Waar 50) toen maar wat rustiger aan gedaan.
 
Laatst bewerkt:
Morgen beginnen de verplichte paas rituelen bij de familie en schoonfamilie dus van rijden zal er weinig komen denk ik.... gezien ik ook nog lekker uit wil slapen..... maar wie weet, de brommert staat paraat om te vertrekken :D
 
Pffff...mijn rondje wordt ook steeds groter, moet maar snel papiertje halen zeg. Een dikke 130km gereden, de laatste dagen.
 
enigste wat onder een gsx-r hoort is racefit(L)

Zeker +1.
Dat geluid is echt heel ziek. Heb al heel wat filmpjes op youtube er van gekeken.
 
yoshimura hoort toch echt bij suzuki. kende dat racefit nog niet maar wel leuke prijzen. compleet titaniumsysteem voor 875 euro zag ik . die van yoshimura kost je gauw 2000 en meer
 
Maatje van me heeft de gsx-r 750 yoshihoera uitvoering, katalysator eronder weg, andere tandwiel verhouding erop en een power commander.

Dat loopt echt als de brandweer en klinkt voor een 4 cilinder (ben zelf een echte 2 cilinder liefhebber :P ) erg gaaf en indrukwekkend
 
Maatje van me heeft de gsx-r 750 yoshimura uitvoering, katalysator eronder weg, andere tandwiel verhouding erop en een power commander.

Dat loopt echt als de brandweer en klinkt voor een 4 cilinder (ben zelf een echte 2 cilinder liefhebber :P ) erg gaaf en indrukwekkend
Zit een GP-Evo onder. Klinkt relaxed. Heb m zelf ook in die uitvoering, dan zonder Power Commander.
Je moet er wel van houden, van het geluid. Veel positieve reacties gehad, dat wel. Alleen om een of andere reden, blaffen honden naar het geluid..:eek:?

Anyways, heerlijk is het eigenlijk ook, een motor! Whop, jasje aan, ff rijden en dan chillen @ het water. Pitten, en later weer terug.
 
Weet je wat lekker klinkt.

Een V4 blok met een SPES uitlaat... damn..
 
Ik heb de knoop door gehakt en zet mijn Kawasaki ZX6R uit 2005 te koop.
Ik ben van plan een paar maandjes te sparen en mijn studie af te maken waarna ik voor een KTM Superduke vanaf 2007 ga.

Meteen even spammen mocht er iemand zitten met interesse :p

http://link.marktplaats.nl/444575843

Aan de prijs is nog wel wat te doen :)
 
Knap machine, succes met de verkoop ;)
 
Heey jou heb ik voorbij zien komen op Motor-forum!
 
Ik heb de knoop door gehakt en zet mijn Kawasaki ZX6R uit 2005 te koop.
Ik ben van plan een paar maandjes te sparen en mijn studie af te maken waarna ik voor een KTM Superduke vanaf 2007 ga.

Meteen even spammen mocht er iemand zitten met interesse :p

http://link.marktplaats.nl/444575843

Aan de prijs is nog wel wat te doen :)

Nette prijs. Komt vast goed.
 
Voor de kenners, wie reed er ooit met deze livery? :D

DSC00692.jpg

DSC00685.jpg
 
Ik zag nergens een snorfietstopic! :trollface:
 
Back
Naar boven