- Waardering
- 317
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 115kg
- Vetpercentage
- 18%
Waarom rijden jullie allemaal rond op oudere types? ik vind dit totaal niet mooi, veel te blokkerig. modellen van 2007+ zien er veel scherper uit![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom rijden jullie allemaal rond op oudere types? ik vind dit totaal niet mooi, veel te blokkerig. modellen van 2007+ zien er veel scherper uit![]()

Ook mooi. Je hebt op youtube wel zo'n filmpje van een kerel op zijn '08 r6 die over de iom baan gaat, erg nice.Ajoh die is langzaam mattie
Doe mij dan maar een R6 2008 model, ben ik wel content mee.

tja is niet dat ik bulk van het geld. Maar ik zou niet op een motor uit 1990 willen rijden, dan spaar ik liever ff door voor eentje uit 2008 oid.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
tja is niet dat ik bulk van het geld. Maar ik zou niet op een motor uit 1990 willen rijden, dan spaar ik liever ff door voor eentje uit 2008 oid.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ach jij rijd zo te zien nog geen motor, dus met jouw kunnen we niet discussiëren. Doei.
Nope, i'm not mad.
Tuurlijk wil het merendeel op een gelikte fiets uit 2010 rijden, maar weinig mensen kunnen dat veroorloven als hun 1ste fiets.
Het gaat niet waarop je rijd, maar dat je kan rijden. Zo te zien begrijp je dat niet echt gezien je nog nooit heb gereden.

Ik zit je maar te focke joh
Weet ook wel dat niet iedereen gelijk het nieuwste van het nieuwste kan betalen
haha wat je nu zegt doet me gelijk denken aan de MF meeting vorig jaar, een kerel met een Ducati van €30.000 die weg wilt rijden maar hem gelijk af laat slaan
mja, heb zelf nog nooit motor gereden, alhoewel een hoop mensen die ik ken al motor rijden dus het gaat wel steeds meer jeuken
btw. Zijn hier trouwens Harley rijders? just curious
.