Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

Barryvm betaal jij hem voor mij?

Als hij betaald ga dan meteen voor 't beste van het beste

15fj86e.jpg

:P

Laatst bewerkt:
Ajoh die is langzaam mattie

Doe mij dan maar een R6 2008 model, ben ik wel content mee.

Hehe, die s1000rr is ook ****ing sick. Maar om het beetje realistisch te houden, ligt een R6 2008 model meer binnen handbereik.

iom baan?

Nice! Al zal ik al blij zijn als ik eindelijk start.

tja is niet dat ik bulk van het geld. Maar ik zou niet op een motor uit 1990 willen rijden, dan spaar ik liever ff door voor eentje uit 2008 oid.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

tja is niet dat ik bulk van het geld. Maar ik zou niet op een motor uit 1990 willen rijden, dan spaar ik liever ff door voor eentje uit 2008 oid.

Ach jij rijd zo te zien nog geen motor, dus met jouw kunnen we niet discussiëren. Doei.

Nope, i'm not mad.

Tuurlijk wil het merendeel op een gelikte fiets uit 2010 rijden, maar weinig mensen kunnen dat veroorloven als hun 1ste fiets.

Het gaat niet waarop je rijd, maar dat je kan rijden. Zo te zien begrijp je dat niet echt gezien je nog nooit heb gereden.

Nope, i'm not mad.

Tuurlijk wil het merendeel op een gelikte fiets uit 2010 rijden, maar weinig mensen kunnen dat veroorloven als hun 1ste fiets.

Het gaat niet waarop je rijd, maar dat je kan rijden. Zo te zien begrijp je dat niet echt gezien je nog nooit heb gereden.

Ik zit je maar te focke joh :p
Weet ook wel dat niet iedereen gelijk het nieuwste van het nieuwste kan betalen;)
haha wat je nu zegt doet me gelijk denken aan de MF meeting vorig jaar, een kerel met een Ducati van €30.000 die weg wilt rijden maar hem gelijk af laat slaan :D

mja, heb zelf nog nooit motor gereden, alhoewel een hoop mensen die ik ken al motor rijden dus het gaat wel steeds meer jeuken :D

btw. Zijn hier trouwens Harley rijders? just curious

Laatst bewerkt:
af laten slaan is toch niet zo erg

Ik kon destijds het geld voor een nieuwe motor wel missen, maar heb er bewust voor gekozen dat niet te doen.

De kans dat je je eerste motor een keer omlegd is erg groot. Daarnaast kun je een mooie fiets pas echt waarderen als je daarvoor hebt leren rijden op een iets minder model.

Ik zit je maar te focke joh :p
Weet ook wel dat niet iedereen gelijk het nieuwste van het nieuwste kan betalen;)
haha wat je nu zegt doet me gelijk denken aan de MF meeting vorig jaar, een kerel met een Ducati van €30.000 die weg wilt rijden maar hem gelijk af laat slaan :D

mja, heb zelf nog nooit motor gereden, alhoewel een hoop mensen die ik ken al motor rijden dus het gaat wel steeds meer jeuken :D

btw. Zijn hier trouwens Harley rijders? just curious

Binnenkort wel ;) .

Terug
Naar boven