XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Onderhoud>km stand.

Verder ook oppassen met hele lage km standen bij sportmodellen ivm circuitfietsen.

Hmm, het wordt een Yamaha Thundercat (YZF600), zit een beetje tussen sport en toer in dus.

Wat betreft die circuitfietsen is inderdaad wel een goede. Kilometerstand zegt ook niet alles natuurlijk.. Onderhoud is erg belangrijk, zoals je al aangeeft. Ga nog eens een blik werpen op Marktplaats! :o

Zou in ieder geval geen racer aanschaffen met +60K op de teller, zijn de motoren gewoonweg niet voor gemaakt. En niemand rijdt op een racer als een oude oma ;) .

Zou in ieder geval geen racer aanschaffen met +60K op de teller, zijn de motoren gewoonweg niet voor gemaakt. En niemand rijdt op een racer als een oude oma ;) .

onzin, mijn oom heeft een 748s met 110 duizend km´s, niks geen problemen, gewoon goed onderhouden. En die racers worden echt niet maximaal benut door veel mensen, op straat zit je toch nooit constant op 10K+ toeren dus sltijtage aan het blok zal allemaal wel meevallen.

Dusss onderhoud > kmstand

onzin, mijn oom heeft een 748s met 110 duizend km´s, niks geen problemen, gewoon goed onderhouden. En die racers worden echt niet maximaal benut door veel mensen, op straat zit je toch nooit constant op 10K+ toeren dus sltijtage aan het blok zal allemaal wel meevallen.

Dit sowieso +1

Ergens heeft hij wel een punt, ik zou ook geen R6 willen kopen met 60k op de teller. Als je er zelf 60k op zet en perfect onderhoud is het prima, maar je weet nooit hoe de vorige eigenaren dit hebben gedaan. Feit is wel dat racers niet vaak richting de 100k gaan op hun tellers.

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.386
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.390
Tja vind het ook jammer, maar ik koester me met de gedachte dat er over een aantal jaar een nieuwe voor de deur staat :)

Wil je een beetje vooruit komen dan zul je toch de 10k toeren gaan aantikken ;) . Het nadeel is dat het compacte blokken zijn die maximaal moeten presteren en dat slijt nu eenmaal. Pak een 2e hands met 20 - 30 duizend km op de teller en zodra je de 50 - 60 duizend bereikt weer verkopen.

ik heb em ook verkocht. Het motorseizoen is toch een beetje voorbij he, als je naar t weer kijkt :p

eergister me motor gekocht jongens:D

rldk4p.jpg

Gefeliciteerd, mooie bike!

Is het een Suzuki gsx-f ?

Kawa zx6/9

ninja zx6r inderdaad:)

Mooi ding man! :cool:

Terug
Naar boven