Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Net klein tourtje gegaan, profiteren van't weer ! (zolang het duurt...)
 
Hmm, maar zo'n BMW 535D, accelereren van 0 tot 100 km/h.. Daar doet zo'n auto toch zeker 7 sec. over minimaal? :p
 
Hmm, maar zo'n BMW 535D, accelereren van 0 tot 100 km/h.. Daar doet zo'n auto toch zeker 7 sec. over minimaal? :p

0 naar 100 is niet zo interessant, op de motor ben ik hooguit 1x plankgas vanuit stilstand vertrokken en dan haal ik nog niet de opgegeven 3.1 naar de 100.
Die BMW zal behoorlijke tussensprints kunnen trekken en vanaf de 100 maakt hij het een 600cctje wel lastig denk ik. Ik rijd nu ipv mijn zx6r een volvo s40 t4 met 235 pk en die is niet veel langzamer bij de hogere snelheden, hij blijft maar trekken in elke versnelling :cool:
 
0 naar 100 is niet zo interessant, op de motor ben ik hooguit 1x plankgas vanuit stilstand vertrokken en dan haal ik nog niet de opgegeven 3.1 naar de 100.
Die BMW zal behoorlijke tussensprints kunnen trekken en vanaf de 100 maakt hij het een 600cctje wel lastig denk ik. Ik rijd nu ipv mijn zx6r een volvo s40 t4 met 235 pk en die is niet veel langzamer bij de hogere snelheden, hij blijft maar trekken in elke versnelling :cool:

1 keer? Ik doe bijna bij elk stoplicht een wedstrijd start....heerlijk als je het bloed uit je kop voelt lopen. 12k - 14k toeren en dan koppeling op laten komen met evenredig meer gas......Deed ik vroeger op de cagiva mito 125cc al. Was net of je bij de TT aan het kijken was
 
afgelopen zaterdag naar wezen kijken en netjes bevonden op de belangrijkste vakken en gelijk meegenomen naar huis :D

2000_TL1000S_blk_450.jpg


zal binnenkort wel de foto's van de bike er op zetten
 
Nice man, een TL is echt een brute bike waar een zalig geluid van afkomt
 
Widowmaker anyone? :)

Welk bouwjaar heb je genomen?
 
Mooie fiets patricks80, veel plezier ermee! In het zwart neem ik aan? Iets meer info?
 
het is de 97er
hangt iets beter aan het gas en is ook feller door de nokkenassen die toen gebruikt zijn
heeft wel alle mods gehad die suzuki doorgevoerd hebben bij de 98er
alleen hebben ze toen in de 98er ook andere nokkenassen gebuikt waardoor hij tammer werd
de r is iets feller ja na "98 bj 97 is krek hetzelfde
tuurlijk in het zwart met gouden velgjes
binnenkort nieuwe stepjes en hevels bestellen eerst maar ff kijken hoe hij zich houdt

btw vandaag ff open gehad tot de 13k toeren damn

net een raket waar je op zit met dat koppel en pk
 
Laatst bewerkt:
was de R. S is iets vriendelijker :D
Nee, was wel de S hoor. En dan specifiek die van 1997.
De R was juist wel goed doordacht meen ik, met uitzondering van de bizarre achtervering.

het is de 97er
hangt iets beter aan het gas en is ook feller door de nokkenassen die toen gebruikt zijn
heeft wel alle mods gehad die suzuki doorgevoerd hebben bij de 98er
alleen hebben ze toen in de 98er ook andere nokkenassen gebuikt waardoor hij tammer werd
de r is iets feller ja na "98 bj 97 is krek hetzelfde
tuurlijk in het zwart met gouden velgjes
binnenkort nieuwe stepjes en hevels bestellen eerst maar ff kijken hoe hij zich houdt

btw vandaag ff open gehad tot de 13k toeren damn

net een raket waar je op zit met dat koppel en pk
Als je een stuurdemper hebt, heb je volgens mij al wel aardig het onbetrouwbare gedrag opgelost. (was ook 1 van de mods meen ik?)

Echt een prachtige motor om te zien vind ik het. :)
 
ja heb de stuurdemper mod ook gehad
net als een nieuwe tank ivm lekken
de R had conventionele vering de S heeft een rotatiedemper maar die is schijt werkt met olie en luchtdruk
heeft ook de mod van de ecu en thermo gehad

ben wel van plan om andere kroonplaat te plaatsen en dan een sbk ombouwkit erop


dank je ben er ook super happy mee
 
Nee, was wel de S hoor. En dan specifiek die van 1997.
De R was juist wel goed doordacht meen ik, met uitzondering van de bizarre achtervering.

Als je een stuurdemper hebt, heb je volgens mij al wel aardig het onbetrouwbare gedrag opgelost. (was ook 1 van de mods meen ik?)

Echt een prachtige motor om te zien vind ik het. :)

oja zie het ja. 2 maatjes van me hebben een s gehad. Allebei problemen met de achter vering gehad. Was een stuk van het link systeem gescheurd. Bij 1 was bij 32.000km een nokas gebroken.......verder erg leuke motors. Lekker lange wheelies trekken op koppel
 
gister even een cursusje supermoto bij marcel van drunen gedaan, godsamme wat was dat vet, zal de foto's posten als ik ze binnen heb. Echt een aanrader.
 
is standaard........veel vrienden van me hebben zo'n ding gehad......korte samenvatting: harde klappen en strepen trekken
Strepen trekken?
En wat was je max dat je behaald hebt met je cagiva mito 125cc?
 
Back
Naar boven