AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

De hele zomer zijn er maar enkele dagen dat het echt motorweer is geweest. Best jammer.
 
Vandaag ook maar weer eens een stukkie gereden, alleen me banden zijn nogal gladjes zag ik, iemand een idee wat het kost ongeveer om twee bandjes te laten vervangen ?
 
De banden zelf of het vervangen ervan?

Ik zou pilot Road 2ct aanraden, voor rond de 100 euro achter rond de 180. Voor 300 euro heb je ze denk wel om je motor als je een goedkope banden boer uitzoekt.

+ Met deze banden kan je soms wel tot 20k kilometers mee maken.
 
Vandaag ook maar weer eens een stukkie gereden, alleen me banden zijn nogal gladjes zag ik, iemand een idee wat het kost ongeveer om twee bandjes te laten vervangen ?
Jij had een harley toch? Ik denk dat je zo rond de 400e zal zitten met een beetje kwaliteitsbanden.
 
Die gast op 1,37 en 2,25 zou die nog leven?

Die crash is denk wel de sickste die ik ooit gezien heb.

Je hebt echt ballen ter grootte van meloenen als je daar wilt racen.
 
he vraagje mensen,

Wie rijdt hier op een yamaha R1,R6 of een hayabusa gxr 1100?

En hoe voelt het om op de motor te rijden? Ik hoor dat je altijd vrijheid voelt of heb ik het soms mis.:P
 
Die gast op 1,37 en 2,25 zou die nog leven?

Die crash is denk wel de sickste die ik ooit gezien heb.

Je hebt echt ballen ter grootte van meloenen als je daar wilt racen.
Ik dacht dat dat Conor Cummings was, die leeft nog wel.
 
R6 represent.

Hoe voelt het, tja net alsof je motor rijd eigenlijk.

---------- Post toegevoegd Mon 22 Aug 2011 om 23:34 ----------

Ik dacht dat dat Conor Cummings was, die leeft nog wel.

Sicke crash is dat, filmpje had ik net gezien voordat je hem postte. Echt ****ing bruut.

---------- Post toegevoegd Mon 22 Aug 2011 om 23:38 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=Y07yt87lhEA

Tering sick
 
he vraagje mensen,

Wie rijdt hier op een yamaha R1,R6 of een hayabusa gxr 1100?

En hoe voelt het om op de motor te rijden? Ik hoor dat je altijd vrijheid voelt of heb ik het soms mis.:P
Waarom die eerste vraag? Een R1 is weer niet te vegelijken met een R6 scheelt aardig wat paardenkrachtjes. Hayabusa is 1300cc btw.
 
Waarom die eerste vraag? Een R1 is weer niet te vegelijken met een R6 scheelt aardig wat paardenkrachtjes. Hayabusa is 1300cc btw.

Er is ook een hayabusa gxr 1100 hoor.
 
R1 hier. Wil nooit meer iets anders. Super veel power. en rijdt gewoon super fijn.
enige nadeel is dat je te hard wilt. en dat je ook zo op de 170 zit..
 
R1 hier. Wil nooit meer iets anders. Super veel power. en rijdt gewoon super fijn.
enige nadeel is dat je te hard wilt. en dat je ook zo op de 270 zit..

Fixed
 
Zwarte Kawa Z750 hier. Ding rijd lekker maar wil nu al een Z1000 :D
 
gisteren en eergisteren lekker op de motor naar mijn werk gegaan. Zelfs in de ochtend was het niet koud
 
Vandaag prima weer voor op de motor (GSXR1100) maar het was me toch ook lekker op de mountainbike :cool:
heb ik me dagelijkse cardio ook weer gehad :D
 
Back
Naar boven