vermeulen92
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 73kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Stoer ding maar ik kan niet zien wat het nu eigenlijk geweest is voor motor
begrensd heb ik 175km/h gehaald dus ook best hard hoor haha
verder qua kosten is het gewoon precies tzelfde qua wegenbelasting enz. je betaalt gewoon geen ****(a) haha echt goedkoop
Stoer ding hoor ik heb vroeger een gsxr 600 stad gehad ding reed echt perfect
1999 volgens mij het srad model en dan niet de wit blauwe variant maar de zwart grijze. Vind het nog steeds een super mooi ding om te zien. Nu heb ik een Gsr 600 rijd echt geweldig en voor mij het echt motorrijden op een naked
wut... dat kan je toch zo in een oogopslag zien ~?!Stoer ding maar ik kan niet zien wat het nu eigenlijk geweest is voor motor
Ik heb jammer gnoeg geen motor, anders had ik waarschijnlijk wel een hnda cbf600 willen hebben ofzo. De rest is allemaal te duur qua smaak Custom choppers zoals in easyrider enzo
[Link niet meer beschikbaar]
Waarom niet?Om de één of andere reden blijf ik het prachtige dingen vinden, al zal ik er voor geen goud op willen rijden
Ik heb jammer gnoeg geen motor, anders had ik waarschijnlijk wel een hnda cbf600 willen hebben ofzo. De rest is allemaal te duur qua smaak Custom choppers zoals in easyrider enzo
[Link niet meer beschikbaar]
Om de één of andere reden blijf ik het prachtige dingen vinden, al zal ik er voor geen goud op willen rijden
Wel goed gebouwd moet ik zeggen. Niet al te veel power, maar ongelofelijk wendbaar.wut... dat kan je toch zo in een oogopslag zien ~?!
Oo je rijd zelf geen motor ?
rolleyes: