AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

begrensd heb ik 175km/h gehaald dus ook best hard hoor haha
verder qua kosten is het gewoon precies tzelfde qua wegenbelasting enz. je betaalt gewoon geen ****(a) haha echt goedkoop
 
Mijn fighter staat in de schuur. De eerste winter dat ik niet ga rijden. Toch wel makkelijk een auto rijbewijs. Heb ook ff geen geld voor een nieuwe achterband.

eijq00.jpg
 
Stoer ding maar ik kan niet zien wat het nu eigenlijk geweest is voor motor
 
Stoer ding hoor ik heb vroeger een gsxr 600 stad gehad ding reed echt perfect
 
oke zelfbouw? veel werk aan gehad?
 
begrensd heb ik 175km/h gehaald dus ook best hard hoor haha
verder qua kosten is het gewoon precies tzelfde qua wegenbelasting enz. je betaalt gewoon geen ****(a) haha echt goedkoop

Haha true, niet duur.

Heb in januari m'n B rijbewijs, wil daarna ook voor A gaan maar volgens mij gaan m'n ouders dat niet supporten dus dat wordt even sparen eerst. Na de zomer dan maar eens kijken voor dat rijbewijs en een leuke motor.
 
Nee ik heb gewoon met kappen en al. Maar zo te zien heb jij er wel veel werk aan gehad. Vind die achterkant wel heel erg tof
 
Stoer ding hoor ik heb vroeger een gsxr 600 stad gehad ding reed echt perfect

Oke mooi, welk jaartal?

---------- Post toegevoegd Sun 18 Dec 2011 om 14:13 ----------

oke zelfbouw? veel werk aan gehad?

Alles er afgesloopt, subframe aangepast, superbike stuur er op enzo.

Heb er ook een nieuw blok onder geplaatst, anderen blok was hem vast gepeert.
 
1999 volgens mij het srad model en dan niet de wit blauwe variant maar de zwart grijze. Vind het nog steeds een super mooi ding om te zien. Nu heb ik een Gsr 600 rijd echt geweldig en voor mij het echt motorrijden op een naked
 
1999 volgens mij het srad model en dan niet de wit blauwe variant maar de zwart grijze. Vind het nog steeds een super mooi ding om te zien. Nu heb ik een Gsr 600 rijd echt geweldig en voor mij het echt motorrijden op een naked

Gsr 600 mooi, heeft een maat van me ook. Mooie motor.
 
Ik heb jammer gnoeg geen motor, anders had ik waarschijnlijk wel een hnda cbf600 willen hebben ofzo. De rest is allemaal te duur qua smaak Custom choppers zoals in easyrider enzo :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik heb jammer gnoeg geen motor, anders had ik waarschijnlijk wel een hnda cbf600 willen hebben ofzo. De rest is allemaal te duur qua smaak Custom choppers zoals in easyrider enzo :D

[Link niet meer beschikbaar]

Om de één of andere reden blijf ik het prachtige dingen vinden, al zal ik er voor geen goud op willen rijden
 
Ik heb jammer gnoeg geen motor, anders had ik waarschijnlijk wel een hnda cbf600 willen hebben ofzo. De rest is allemaal te duur qua smaak Custom choppers zoals in easyrider enzo :D

[Link niet meer beschikbaar]

Om de één of andere reden blijf ik het prachtige dingen vinden, al zal ik er voor geen goud op willen rijden

Dat was mijn lesmotor(wel een 500cc geloof ik). :P Wel goed gebouwd moet ik zeggen. Niet al te veel power, maar ongelofelijk wendbaar.
 
wut... dat kan je toch zo in een oogopslag zien ~?!
Oo je rijd zelf geen motor ?

Ik zag het niet zo 1,2,3,. Helaas.
En ik rij al een aantal jaar motor en heb er ook al een aantal zelf gehad.:eek:rolleyes:
 
Ja zeker, ook ik ben vandaag op de motor naar mn werk.
 
mijne staat al veel te lang stil, veels te lui de laatste tijd en pak altijd de wagen :o
 
Back
Naar boven