AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic

Bezwaar op boete ja, en wss ga ik dat doen. Morgen even met verzekering bellen.

zo eindelijk tijd gevonden om mijn cbr aan de druppellader te leggen.

zijn er hier nog mensen momenteel bezig met hun rijbewijs??

Hoeveel lessen hadden jullie nodig om je examen te halen?
Mijn autorijbewijs had ik in 22 lessen, ik zit er aan te denken om een lespakket aan te schaffen van 16 lessen. Volgens mij moet ik er wel mee komen.

wanneer ga jij beginnen met lessen nitwit?

Mijn autorijbewijs had ik in 22 lessen, ik zit er aan te denken om een lespakket aan te schaffen van 16 lessen. Volgens mij moet ik er wel mee komen.
Erg duur allemaal, jij hebt geld teveel zeker:p. Maar als je het kan betalen is het zeker niet slecht ivm veiligheid. Als je je eerste motor koopt raad ik je sterk aan om er 1 met ABS te kopen.
Zelf kort geleden eens fietspad opgereden :p in een bocht met gladde bladeren remde de auto voormij opeens hard en mn achterband slipte tijdens het remmen dus heb ik naar het fietspad gestuurd ipv nog een poging tot remmen te ondernemen en mogelijk te laat te zijn :p.

Gaan ze in NL ook veranderen naar 24j voor zware moto's of is dit weer alleen in België? :rolleyes:

in nederland word dit waarschijnlijk in januari 2013 ingevoerd:
A1: tot 11kw en 125cc. te halen vanaf 18j
A2: tot 35kw. te halen vanaf 20j
A: vol vermogen. te halen vanaf 22j of als je deze in 1x wil halen vanaf 24j.

dus je moet of 3x examen doen of wachten tot je 24 bent.
hoop dat dit nog ff uitgesteld wordt....

Ik heb er 15 lessen van anderhalf uur over gedaan. Maar ik had dan ook geen enkele ervaring op de weg. Wel ervaring met crossmotoren en schakelbrommers, dus het AVB gedeelte zou voor mij makkelijker geweest moeten zijn, maar het viel alsnog tegen.

Schakelbrommer heb ik nooit gehad (scootertttt)
Dus dat zal voor mij even wennen zijn. Weg ervaring wel. De afgelopen 3 jaar heb ik gemm. 40dzd km p/j gereden.
Kijken etc. is geen probleem. Puur de beheersing over de motor en toch wel anders rijden dan in de auto.

Vermoed dat ik moeite moet gaan doen om mij aan de snelheid te houden, dat heb ik ook in de auto.Hahahaha

Roest In Elk Jaargetijde Uitstekend :trollface: haha heb zelf ook nog een rieju rs2 gehad, mijne had nog geen last van een roestige achterbrug gelukkig :) de enige gele uitvoering in de buurt
1zz4xo7.jpg

Haha mijne roest een beetje, maar vind hem sloom worden xd
als ik 18 word, dan komt er een kawasaki zxr 400 voor de deur:)

Ik had een jaartje auto ervaring (erg weinig km), wel 2 jaar schakelbrommer (erg veel km's). Uiteindelijk 8x1.5 uur gelest, was binnen 2,5 maand klaar.

Deze staat vanaf heden te koop:
http://i25.tinypic.com/29njwok.jpg[/url]

Gister boete binnen gekregen voor rijden zonder rijbewijs.
Nog keer hierop rijden = misdrijf = strafblad. Dat riskeren we maar niet.

5 mei 2012 mag ik vol vermogen, deze ga ik verkopen en dan in de zomer een R6 uit 2006 kopen. Of ik tijdelijk nog een fiets koop, geen idee. Leuke ktm zou ik wel willen kopen, maar dat kost ook weer gauw 2k. Heb helaas geen geld genoeg om een Ktm + R6 06 voor de deur te zetten.[/QUOTE]

mooie fiets dennis, ik heb net dezelfde, enkel wel standaard uitlaat.. welke uitlaat zit er bij jou op?

Laser GP extra teringherrie

Deze staat vanaf heden te koop:
http://i25.tinypic.com/29njwok.jpg[/url]

Gister boete binnen gekregen voor rijden zonder rijbewijs.
Nog keer hierop rijden = misdrijf = strafblad. Dat riskeren we maar niet.

5 mei 2012 mag ik vol vermogen, deze ga ik verkopen en dan in de zomer een R6 uit 2006 kopen. Of ik tijdelijk nog een fiets koop, geen idee. Leuke ktm zou ik wel willen kopen, maar dat kost ook weer gauw 2k. Heb helaas geen geld genoeg om een Ktm + R6 06 voor de deur te zetten.[/QUOTE]Wat voor KTM?
Ik rijd zelf een 625 smc. :cool:

Terug
Naar boven