AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

vandaag ook weer een lekker stuk gereden hoor, goed aangekleed en gaan!
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hopelijk over een tijdje...
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hopelijk over een tijdje...
:cool: Mooi !

Ik heb vandaag op een RD500 YPVS gereden en waarschijnlijk zal ik die kopen ook :D
staat mooi naast mijn RD350 en RD250 :)

Groet Ray........

RD-500.jpg
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hopelijk over een tijdje...
Jij hebt wel smaak! Deze motor zul je in Nederland niet zo snel kunnen kopen denk ik. Wanneer gaan we samen rijden?:)
 
Jij hebt wel smaak! Deze motor zul je in Nederland niet zo snel kunnen kopen denk ik. Wanneer gaan we samen rijden?:)
Hhaha, zodra ik mijn rijbewijs +motor heb.. Ik wil al heel lang mijn rijbewijs. Komend jaar ga ik er toch voor..
 
vandaag ook weer menig motorrijder tegengekomen...

denk dat ik hem ook nog maar eens een keertje aanslinger, volgens de voorspellingen wordt het de komende dag nog warm zat voor t leren pakkie...
 
Hhaha, zodra ik mijn rijbewijs +motor heb.. Ik wil al heel lang mijn rijbewijs. Komend jaar ga ik er toch voor..
Ik wens je alvast veel succes, maar gaat vast goed komen :cool:

Ik denk dat ik de GSXR maar ff uit de stalling haal,
heb op de een of anderen vreemde manier zin in wheelies/stoppies :D

groet Ray........
 
Die vrijheid van het motor rijden. Heeeeeeeeeeeerlijk. Mijn ex had een motor, maar achterop; is niet mijn ding. Ik wil zelf kunnen knallen. :cool:

Autorijden doe ik hetzelfde..beetje, euh..sportief :D
 
Vandaag in de ochtend ff gereden, is me toch net ff te koud en een te smerige weg.
Toen begon het ook nog te regenen dus nu staat ze weer warm en droog!
 
Kawa ninja met xenon (10.000K), wheelstripes, verwarming, donker ruitje, Pipewerx carbon uitlaat (mooi geluid aan erg goede prijs omdat het klein onbekend bedrijf is) en binnenkort ook met een rijverbodje :o (heb geen fototoestel en gsm tijdelijk uit gebruik dus geen foto)

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 16:08 ----------

Die vrijheid van het motor rijden. Heeeeeeeeeeeerlijk. Mijn ex had een motor, maar achterop; is niet mijn ding. Ik wil zelf kunnen knallen. :cool:

Autorijden doe ik hetzelfde..beetje, euh..sportief :D
No offence, maar vrouwen die met de moto rijden is echt geil. In zo een strak leren motopak op een racemoto:eek:. Zeker geen foto's vergeten plaatsen als je er 1 hebt :D
 
Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hopelijk over een tijdje...
Is dit een fabrieksuitvoering? Nee toch? Nog nooit gezien in deze kleurstelling, vind het mooier met zwart als hoofdkleur en bepaalde delen rood, deze gsx is wel erg rood
 
Is dit een fabrieksuitvoering? Nee toch? Nog nooit gezien in deze kleurstelling, vind het mooier met zwart als hoofdkleur en bepaalde delen rood, deze gsx is wel erg rood
Vind ik juist mooi zo :p
 
Geen idee, internet plaatje ;-) Ik vond hem zo juist wel weer heel stoer.
 
De hele zomer zijn er maar enkele dagen dat het echt motorweer is geweest. Best jammer.
Voor mij is het elke dag motoweer :roflol: zelfs al eens over sneeuw gereden vorig jaar, dacht dat ie overal wel al gesmolten zou zijn maar nee hoor:rolleyes: dat toch niet opnieuw xD
 
nog 4 maandjes dan kan ik ook met motorrbw halen:)

tot dan moet ik het redden op dit ding;p

11149xy.jpg
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit vind ik persoonlijk de mooist uitgevoerde gsx, je ziet ze alleen niet veel in NL hier zijn ze meestal blauw/wit of zwart. De zwart/rode limited ilse of man uitvoering vind ik zelf ook zeer geslaagd ik krijg er alleen geen afbeelding van gevonden. Zelf wil ik dit jaar ook voor m'n motorrijbewijs gaan, ben 21 ondertussen dus hoef ook geen 25kw meer :D wat voor motor het gaat worden weet ik nog niet, heb vrij lange benen en het oude type r6 en cbr600 voelden vrij krapjes, tl1000s paste me perfect en vind ik ook zeer mooie motoren met dat buizenframe maar ik ben bang dat 1000cc vtwin wat teveel is voor een beginner :o maargoed eerst eens dat rijbewijs halen
 
Back
Naar boven