Gaan ze in NL ook veranderen naar 24j voor zware moto's of is dit weer alleen in België?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaan ze in NL ook veranderen naar 24j voor zware moto's of is dit weer alleen in België?

Kawa ninja met xenon (10.000K), wheelstripes, verwarming, donker ruitje, Pipewerx carbon uitlaat (mooi geluid aan erg goede prijs omdat het klein onbekend bedrijf is) en binnenkort ook met een rijverbodje(heb geen fototoestel en gsm tijdelijk uit gebruik dus geen foto)
---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 16:08 ----------
No offence, maar vrouwen die met de moto rijden is echt geil. In zo een strak leren motopak op een racemoto. Zeker geen foto's vergeten plaatsen als je er 1 hebt
![]()
Tijdje terug heb ik een mooi wit pak aan gehad van Dainese geloof ik. Wel een gewurm om er in te komen maar zoooooooo'n gaaf ding.
even sparen nog.. [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dit vind ik persoonlijk de mooist uitgevoerde gsx, je ziet ze alleen niet veel in NL hier zijn ze meestal blauw/wit of zwart. De zwart/rode limited ilse of man uitvoering vind ik zelf ook zeer geslaagd ik krijg er alleen geen afbeelding van gevonden. Zelf wil ik dit jaar ook voor m'n motorrijbewijs gaan, ben 21 ondertussen dus hoef ook geen 25kw meerwat voor motor het gaat worden weet ik nog niet, heb vrij lange benen en het oude type r6 en cbr600 voelden vrij krapjes, tl1000s paste me perfect en vind ik ook zeer mooie motoren met dat buizenframe maar ik ben bang dat 1000cc vtwin wat teveel is voor een beginner
maargoed eerst eens dat rijbewijs halen
Say whaaaatGaan ze in NL ook veranderen naar 24j voor zware moto's of is dit weer alleen in België?![]()

God ben ik blij dat ik 27 ben

denk dat ik ga beginnen op een kawasaki zx6, of een oude zxr750 uit 94, daar kan ik die lange struisvogelbenen redelijk goed op kwijt 
Nice, spijtig dat je daar geen foto's van hebtTijdje terug heb ik een mooi wit pak aan gehad van Dainese geloof ik. Wel een gewurm om er in te komen maar zoooooooo'n gaaf ding.
Was wel zo'n 1300 euro bij elkaar voor pak + laarzeneven sparen nog..
. Idd spijtig dat het veel kost, maar is het zeker waard
.
Waar ga je al dat geld halen?Eerst nieuwe auto, dan rijbewijs &kleding..dan motorrrrrr!
motor is toch belangrijker dan kleding hoor
Braafjes naar het werk in dat kleine cute autotje en daarna met de moto gaan scheuren 
Erg mooi! Plaatje 2 kan ik niet zien. Budget staat bij mij nog niet vast.. We zullen zien wat het wordt ;-)
Benen..ja ik hoop dat het bij mij een beetje probleemloos gaat passen!
ook niet altijd handig 

bank overvallen

Roest In Elk Jaargetijde Uitstekendnog 4 maandjes dan kan ik ook met motorrbw halen
tot dan moet ik het redden op dit ding;p
*plaatje*
haha heb zelf ook nog een rieju rs2 gehad, mijne had nog geen last van een roestige achterbrug gelukkig
de enige gele uitvoering in de buurthaha mooi he, dat oranje is wat je noemt candy burnt orange, ziet er onwijs mooi uit in de zon, heel diep en met een gouden gloed erover
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
En hier een 1000, ook burnt orange uitvoering:
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
Valt alleen wat buiten m'n budgetdenk dat ik ga beginnen op een kawasaki zx6, of een oude zxr750 uit 94, daar kan ik die lange struisvogelbenen redelijk goed op kwijt
![]()

90% van dbb denkt nu: awwwKwijl.... OMG.. Ik moet een miljonair trouwen..
God ik begin hebberig te worden

http://link.marktplaats.nl/506867133
zie avatar90% van dbb denkt nu: awww![]()
Btw, heb je foto van jezelf? Het is, euh, om te zien of je mooi genoeg bent om miljonair te kunnen strikken.
Nee, zou eig gewoon wille zien wat voor chick je bent. Moet niet hé, ben gewoon ff nieuwsgierig geworden.

Is ze dat zelf? Wel erg kleine foto
. Kgeef geen complimentjes eer ik dat groter gezien heb
.
Er staat er 1 te koop Nitwithttp://link.marktplaats.nl/506867133
bij die 8k moet je de bpm er ook nog bij rekenen want het is een duitser
Dit vind ik ook wel iets aparts hebben; http://link.marktplaats.nl/515461790 t*ring wat hebben die japanners toch altijd veel kleurstellingen, na 3 jaar interesse in motoren en voornamelijk hetzelfde typen (gsx) kom je nog steeds uitvoeringen tegen die je nog nooit gezien had
---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 16:45 ----------
zie avatar![]()