MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Kawa ninja met xenon (10.000K), wheelstripes, verwarming, donker ruitje, Pipewerx carbon uitlaat (mooi geluid aan erg goede prijs omdat het klein onbekend bedrijf is) en binnenkort ook met een rijverbodje :o (heb geen fototoestel en gsm tijdelijk uit gebruik dus geen foto)

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 16:08 ----------

No offence, maar vrouwen die met de moto rijden is echt geil. In zo een strak leren motopak op een racemoto:eek:. Zeker geen foto's vergeten plaatsen als je er 1 hebt :D

:cool: Tijdje terug heb ik een mooi wit pak aan gehad van Dainese geloof ik. Wel een gewurm om er in te komen maar zoooooooo'n gaaf ding.
Was wel zo'n 1300 euro bij elkaar voor pak + laarzen :eek: even sparen nog..

Eerst nieuwe auto, dan rijbewijs &kleding..dan motorrrrrr!

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 16:24 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit vind ik persoonlijk de mooist uitgevoerde gsx, je ziet ze alleen niet veel in NL hier zijn ze meestal blauw/wit of zwart. De zwart/rode limited ilse of man uitvoering vind ik zelf ook zeer geslaagd ik krijg er alleen geen afbeelding van gevonden. Zelf wil ik dit jaar ook voor m'n motorrijbewijs gaan, ben 21 ondertussen dus hoef ook geen 25kw meer :D wat voor motor het gaat worden weet ik nog niet, heb vrij lange benen en het oude type r6 en cbr600 voelden vrij krapjes, tl1000s paste me perfect en vind ik ook zeer mooie motoren met dat buizenframe maar ik ben bang dat 1000cc vtwin wat teveel is voor een beginner :o maargoed eerst eens dat rijbewijs halen

Auwwwwwwwwwww, oeh, mega sexy ding! Hebbuhhhhh!

haha mooi he, dat oranje is wat je noemt candy burnt orange, ziet er onwijs mooi uit in de zon, heel diep en met een gouden gloed erover

En hier een 1000, ook burnt orange uitvoering:
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Valt alleen wat buiten m'n budget :mad: denk dat ik ga beginnen op een kawasaki zx6, of een oude zxr750 uit 94, daar kan ik die lange struisvogelbenen redelijk goed op kwijt :o

Erg mooi! Plaatje 2 kan ik niet zien. Budget staat bij mij nog niet vast.. We zullen zien wat het wordt ;-)

Benen..ja ik hoop dat het bij mij een beetje probleemloos gaat passen!

:cool: Tijdje terug heb ik een mooi wit pak aan gehad van Dainese geloof ik. Wel een gewurm om er in te komen maar zoooooooo'n gaaf ding.
Was wel zo'n 1300 euro bij elkaar voor pak + laarzen :eek: even sparen nog..
Nice, spijtig dat je daar geen foto's van hebt:eek:. Idd spijtig dat het veel kost, maar is het zeker waard:D.
Eerst nieuwe auto, dan rijbewijs &kleding..dan motorrrrrr!
Waar ga je al dat geld halen?:p motor is toch belangrijker dan kleding hoor :roflol:
Vaak stoere chicks met sjieke moto maar dan met een klein volkswagentje als auto:p Braafjes naar het werk in dat kleine cute autotje en daarna met de moto gaan scheuren :roflol:

Erg mooi! Plaatje 2 kan ik niet zien. Budget staat bij mij nog niet vast.. We zullen zien wat het wordt ;-)

Benen..ja ik hoop dat het bij mij een beetje probleemloos gaat passen!

mja de een kan zijn lange benen niet kwijt, bij mij is het net aan de grond :o ook niet altijd handig ;)

In mijn geval straks een station ivm kind+honden ;-) en daarna mijzelf uitleven op de motor inderdaad. :p

Goed pak is trouwens echt wel belangrijk. Vriendin van mij is op haar giechel gegaan, had goddank een goed pak aan waardoor de schade meeviel.

Ik kan geen motor rijden zonder pak he ;-) Althans, doe ik gewoon niet. Bij mijn ex reed ik achterop mee, rondje Eiffel knallen, dan had ik ook gewoon een pak aan! Ik behoud mijn huidje liever zoals het nu is ;-)

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 16:36 ----------

:D.Waar ga je al dat geld halen?:p
bank overvallen :cool:

nog 4 maandjes dan kan ik ook met motorrbw halen:)

tot dan moet ik het redden op dit ding;p
*plaatje*
Roest In Elk Jaargetijde Uitstekend :trollface: haha heb zelf ook nog een rieju rs2 gehad, mijne had nog geen last van een roestige achterbrug gelukkig :) de enige gele uitvoering in de buurt
1zz4xo7.jpg

haha mooi he, dat oranje is wat je noemt candy burnt orange, ziet er onwijs mooi uit in de zon, heel diep en met een gouden gloed erover

En hier een 1000, ook burnt orange uitvoering:
[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

Valt alleen wat buiten m'n budget :mad: denk dat ik ga beginnen op een kawasaki zx6, of een oude zxr750 uit 94, daar kan ik die lange struisvogelbenen redelijk goed op kwijt :o

Kwijl.... OMG.. Ik moet een miljonair trouwen.. :D
God ik begin hebberig te worden

Ik kan ook niet wachten tot dat ik meer cash heb. t**fus studie.

Van de zomer wil ik nog een stuntbike er bij kopen. Cirquit fiets zit er voorlopig nog even niet in:(

Kwijl.... OMG.. Ik moet een miljonair trouwen.. :D
God ik begin hebberig te worden
90% van dbb denkt nu: awww :( :p
Btw, heb je foto van jezelf? Het is, euh, om te zien of je mooi genoeg bent om miljonair te kunnen strikken.:p
Nee, zou eig gewoon wille zien wat voor chick je bent. Moet niet hé, ben gewoon ff nieuwsgierig geworden.

Er staat er 1 te koop Nitwit :D http://link.marktplaats.nl/506867133
bij die 8k moet je de bpm er ook nog bij rekenen want het is een duitser
Dit vind ik ook wel iets aparts hebben; http://link.marktplaats.nl/515461790 t*ring wat hebben die japanners toch altijd veel kleurstellingen, na 3 jaar interesse in motoren en voornamelijk hetzelfde typen (gsx) kom je nog steeds uitvoeringen tegen die je nog nooit gezien had :eek:

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 16:45 ----------

90% van dbb denkt nu: awww :( :p
Btw, heb je foto van jezelf? Het is, euh, om te zien of je mooi genoeg bent om miljonair te kunnen strikken.:p
Nee, zou eig gewoon wille zien wat voor chick je bent. Moet niet hé, ben gewoon ff nieuwsgierig geworden.
zie avatar ???:o

Er staat er 1 te koop Nitwit :D http://link.marktplaats.nl/506867133
bij die 8k moet je de bpm er ook nog bij rekenen want het is een duitser
Dit vind ik ook wel iets aparts hebben; http://link.marktplaats.nl/515461790 t*ring wat hebben die japanners toch altijd veel kleurstellingen, na 3 jaar interesse in motoren en voornamelijk hetzelfde typen (gsx) kom je nog steeds uitvoeringen tegen die je nog nooit gezien had :eek:

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jan 2012 om 16:45 ----------

zie avatar ???:o

Idd avatar!

Oeh, prijs valt me eigenlijk nog wel mee. Veel geld maar wel vette motor.. Hmm..

Die van 8000€ heeft lage km stand en yoshi uitlaat, nice

Deze staat vanaf heden te koop:
29njwok.jpg

Gister boete binnen gekregen voor rijden zonder rijbewijs.
Nog keer hierop rijden = misdrijf = strafblad. Dat riskeren we maar niet.

5 mei 2012 mag ik vol vermogen, deze ga ik verkopen en dan in de zomer een R6 uit 2006 kopen. Of ik tijdelijk nog een fiets koop, geen idee. Leuke ktm zou ik wel willen kopen, maar dat kost ook weer gauw 2k. Heb helaas geen geld genoeg om een Ktm + R6 06 voor de deur te zetten.

Laatst bewerkt:
mooi dingetje denman

Rijden zonder rijbewijs? Is die niet legaal op 25kw te krijgen? Of wat is er aan de hand.

Terug
Naar boven