XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Apprillia, is zo goed als dood, tenzij iemand het overneemt. Met andere woorden in een paar jaar geen reserve onderdelen.

Denk wel dat een of ander rijk concern de boel overneemt, Aprilia zal echt niet snel verdwijnen.

Lees net dat Aprilia volgend jaar weer mee gaat doen in de Superbikes. Hebben een nieuw V4 blok ontwikkeld dat al 210 pk levert, de straatversie gaat 180 pk leveren *kwijl*
 
Laatst bewerkt:
Ik heb besloten om het rijlesverhaal door te zetten, morgen mijn 2de les :)
 
heb vandaag gebeld voor me eerste les pff krijg k niemand te pakken :(

morgen weer een poging :D
 
True, maar kan geen goede belgische sites vinden. Had een of andere Belgische versie van motortrader maar als ik dan op een motor klikte kreeg ik een foutmelding ???

ik werk me kapot om die verzekering te betalen, heb al eens een schuivertje gehad waardoor ik de premie er al uit had. Als er iets gebeurd ben je echt blij dat je een allrisk verzekering had, gebeurd er niks dan is het zonde van je geld.

kapaza.be

motor.2dehands.be

mijne komt van kapaza, goed zoeken en geduld hebben tot je een vind met lage prijs, lage km stand en geen schade verleden etc. etc.


En circuit ? met auto genoeg, motor einde dit jaar of begin volgend jaar. Maar iedere 2 minuten dezelfde bochten rijden.... geef mij maar de vogezen voor echt fun.
 
Hehe het mooie weer komt eraan en iedereen gaat lessen, gelukkig heb ik in de winter ABV gedaan, moet er niet aan denken in deze hitte oefeningen te doen
 
Hehe het mooie weer komt eraan en iedereen gaat lessen, gelukkig heb ik in de winter ABV gedaan, moet er niet aan denken in deze hitte oefeningen te doen

Yeps zo gaat dat, ik heb mijn rijbewijs eind maart gehaald, precies op de eerste zomerse dag van dit jaar :thumbup:

Nu moet iedereen maandenlang wachten om eindelijk een plekje te krijgen om af te rijden :P
 
Of je rijschool heeft een lange lijst met examens opgekocht :D.. ALs het goed is weet ik vanmiddag wanneer ik afrij.. Iig 2 juni theorie examen
 
:banana: vandaag is m'n Alpinestars RC1 pak bezorgd :banana: , in kawasaki groen natuurlijk!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]:
 
Iemand nog een mooie online shop zodat ik een beetje prijzen kan vergelijken met de motorzaak hier?

Btw, rijden er hier mensen met oordoppen in? Heb vandaag oordopjes gekocht om mee te slapen, maar hoor dat ze ook handig zijn voor op de motor ivm windruis
 
Iemand nog een mooie online shop zodat ik een beetje prijzen kan vergelijken met de motorzaak hier?

Btw, rijden er hier mensen met oordoppen in? Heb vandaag oordopjes gekocht om mee te slapen, maar hoor dat ze ook handig zijn voor op de motor ivm windruis

Alleen mietjes rijden met oordoppen, windruis rules :D
 
kapaza.be

motor.2dehands.be

mijne komt van kapaza, goed zoeken en geduld hebben tot je een vind met lage prijs, lage km stand en geen schade verleden etc. etc.


En circuit ? met auto genoeg, motor einde dit jaar of begin volgend jaar. Maar iedere 2 minuten dezelfde bochten rijden.... geef mij maar de vogezen voor echt fun.

Niet eens een Mille R op kapaza ???
 
Ik heb besloten om het rijlesverhaal door te zetten, morgen mijn 2de les :)

Rijles ging heerlijk.. Alles ging me goed af, dat vond de rijinstructeur ook..

Wat ik heb gedaan:
- Snelle slalom
- Stapvoets meerijden met lopend persoon
- Langzame slalom
- Halve draai
- Achtje
- Noodstop
- Precisiestop

De basis is er nu al, moet alleen nog een beetje bijgeschaafd worden, puntjes op de i en dan kunnen we weer verder :).. Vond het super leuk om te doen, heb nu echt donders veel zin om te rijden :D..

Ik heb btw lessen van 1,5 uur
 
Rijles ging heerlijk.. Alles ging me goed af, dat vond de rijinstructeur ook..

Wat ik heb gedaan:
- Snelle slalom
- Stapvoets meerijden met lopend persoon
- Langzame slalom
- Halve draai
- Achtje
- Noodstop
- Precisiestop

De basis is er nu al, moet alleen nog een beetje bijgeschaafd worden, puntjes op de i en dan kunnen we weer verder :).. Vond het super leuk om te doen, heb nu echt donders veel zin om te rijden :D..

Ik heb btw lessen van 1,5 uur

Ik heb ook lessen van 1,5 uur. Die langszame slalom heb ik alleen nooit onder de knie gekregen, zit altijd te k*tten met dat gas. Maarja boeien, ben ervoor geslaagd, ik ga dit op mijn gemak ff bijschaven als ik mijn rijbewijs heb.
 
woehoe vandaag voor t eerst geweest :D

was allang blij dat ik in 1 keer weg kwam ( had nog nooit geschakeld op n fiets )

dinsdag les nr 2 .. oh oh wat is motorrijden toch leuk :D
 
woehoe vandaag voor t eerst geweest :D

was allang blij dat ik in 1 keer weg kwam ( had nog nooit geschakeld op n fiets )

dinsdag les nr 2 .. oh oh wat is motorrijden toch leuk :D

Na 8 lessen worden die oefeningen wel vervelend hoor, ben je echt blij dat je dan eindelijk de weg op kan :rolleyes:
 
Iemand nog een mooie online shop zodat ik een beetje prijzen kan vergelijken met de motorzaak hier?

Btw, rijden er hier mensen met oordoppen in? Heb vandaag oordopjes gekocht om mee te slapen, maar hoor dat ze ook handig zijn voor op de motor ivm windruis

nu rij ik zelf geen motor maar ik heb wel eens gelezen dat je gehoorschade kunt oplopen als je ze niet in doet.
Je hebt oordopjes die de schadelijke tonen er uit filteren terwijl je wel belangrijke omgevingsgeluiden kunt blijven horen.
 
Back
Naar boven