- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 117kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
woehoe vandaag voor t eerst geweest
was allang blij dat ik in 1 keer weg kwam ( had nog nooit geschakeld op n fiets )
dinsdag les nr 2 .. oh oh wat is motorrijden toch leuk![]()
(maargoed, dat zei hij vast ook voor die tijd)Ik heb ook nog nooit geschakeld op een motor, slechts sporadisch op een scooter gereden.. Maar ik vond het heel erg meevallen, het is net zoals bij een auto, aangrijpingspunt zoeken. Of je dat nu met je voet of met je hand doet verschilt niet zo veel in moeilijkheid
@Kale: Errrrrrg vet hoor, won ik maar eens een keer zoiets(maargoed, dat zei hij vast ook voor die tijd)
tis alleen ff zoeken in welke gear je zit soms , maar dat went vanzelf

) maar dat ging daarna vlekkeloos

... Je hebt ongeveer dezelfde dingen gedaan als ik.. Vooral de noodstop vond ik prachtig, want dan mag je daarna weer zo snel mogelijk naar de andere kant van het terrein knallen
.. Ik weet nu al zeker dat ik me straks niet kan inhouden om me aan de snelheid te houden als ik me RBW heb 
Ik mag morgen voor Nr. 3... Je hebt ongeveer dezelfde dingen gedaan als ik.. Vooral de noodstop vond ik prachtig, want dan mag je daarna weer zo snel mogelijk naar de andere kant van het terrein knallen
.. Ik weet nu al zeker dat ik me straks niet kan inhouden om me aan de snelheid te houden als ik me RBW heb
![]()

Zucht, verrasing op de mat gehad van meneer de polisie
113 km na correctie, 33km kost weer 180 euro's![]()
Vraag me af of er nu ook een punt van me rijbewijs af is.
dan moet je wel zijn aangehouden, dus niet als je geflitst ben