XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Bezoekers in dit topic

Oordopjes zijn een must.. tenzij je gehoorschade wil..

en het is het zelfde als met je gewrichten verkloten, nu merk je het nietmaar wacht maar jaartje of 5 a 10.
 
Vriend van me heeft laatst een leuke prijs in de wacht weten te slepen, door een prijsvraag voor corona in te vullen..

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Wauw.. dat heeft ie goed gedaan dan. Super zeg!
 
woehoe vandaag voor t eerst geweest :D

was allang blij dat ik in 1 keer weg kwam ( had nog nooit geschakeld op n fiets )

dinsdag les nr 2 .. oh oh wat is motorrijden toch leuk :D

Ik heb ook nog nooit geschakeld op een motor, slechts sporadisch op een scooter gereden.. Maar ik vond het heel erg meevallen, het is net zoals bij een auto, aangrijpingspunt zoeken. Of je dat nu met je voet of met je hand doet verschilt niet zo veel in moeilijkheid

@Kale: Errrrrrg vet hoor, won ik maar eens een keer zoiets :P (maargoed, dat zei hij vast ook voor die tijd)
 
Ik heb ook nog nooit geschakeld op een motor, slechts sporadisch op een scooter gereden.. Maar ik vond het heel erg meevallen, het is net zoals bij een auto, aangrijpingspunt zoeken. Of je dat nu met je voet of met je hand doet verschilt niet zo veel in moeilijkheid

@Kale: Errrrrrg vet hoor, won ik maar eens een keer zoiets :P (maargoed, dat zei hij vast ook voor die tijd)

tis alleen ff zoeken in welke gear je zit soms , maar dat went vanzelf
 
wow lucky bastard! :D
 
wie heeft er hier nog vette race filmkes?!!
 
zaterdag op een Mille gereden... 1 woord: damn..
 
ben nu opzoek naar een kawa zx6r van 2003/2004 en dan een blauwe. Ga er snel 1tje kopen.

Met oordopjes rijden scheelt een hoop schade aan je oren en het is toch wel comfortabel op lange afstanden.
 
nou net les nr 2 gehad , weer die noodstop gemaakt ( wou in het begin nog wel me voetrem wat te hard intrappen :( ) maar dat ging daarna vlekkeloos

stapvoets een helling op ( dat von k niet echt makkelijk ) maar we stonden ook bijna stil :D

lange slalom met ong 30 km , die had k vrij snel door , lekker die heupen drin gooien

en het in 1 keer straatje keren ( die ging linksom vrij aardig al vanaf de 1ste keer , k had de eerste paar keer alleen ff moeite met rechtsom :roflol:

en nog ffie seen stukkie gereden ( tyfus wat waaide het hard, maar gelukkig geen regen )

volgende week nr 3.

alleen die jas zat niet helemaal lekker, maarja k ga echt nog niet me eigen zooi kopen als k nog niet weet welke motor ik wil, en dat ziet dr ook niet uit in een combi leren pak op zn lesmotor :D
 
volgende week nr 3.

Ik mag morgen voor Nr. 3 :)... Je hebt ongeveer dezelfde dingen gedaan als ik.. Vooral de noodstop vond ik prachtig, want dan mag je daarna weer zo snel mogelijk naar de andere kant van het terrein knallen :).. Ik weet nu al zeker dat ik me straks niet kan inhouden om me aan de snelheid te houden als ik me RBW heb :o
 
Ik mag morgen voor Nr. 3 :)... Je hebt ongeveer dezelfde dingen gedaan als ik.. Vooral de noodstop vond ik prachtig, want dan mag je daarna weer zo snel mogelijk naar de andere kant van het terrein knallen :).. Ik weet nu al zeker dat ik me straks niet kan inhouden om me aan de snelheid te houden als ik me RBW heb :o

hahah ja ff doortrekken , maarja zo snel zijn die dingen nou ook weer niet :p

k*t!! moet gewoon een hele week wachten :rolleyes:
 
:( Zucht, verrasing op de mat gehad van meneer de polisie :mad:

113 km na correctie, 33km kost weer 180 euro's :(

Vraag me af of er nu ook een punt van me rijbewijs af is.
 
:( Zucht, verrasing op de mat gehad van meneer de polisie :mad:

113 km na correctie, 33km kost weer 180 euro's :(

Vraag me af of er nu ook een punt van me rijbewijs af is.

Yep, sneller dan 30km is een punt.
 
Klote die boete's... na de meeting van afgelopen weekend ben ik ook weer paar weken aan het duimen draaien.

(ook bijna rijbewijs kwijt geraakt dat weekend, scheelde haartje)
 
dan moet je wel zijn aangehouden, dus niet als je geflitst ben

Wat een scheve regel zeg. Geef gewoon bij allebei een punt of doe het bij allebei niet. 30km te hard is 30 km te hard, punt.
 
Back
Naar boven