MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic

Mijn motor heeft geen achteruit ;)

Beetje van een zelfde soort grapje he :p

vind ik ook een beetje een slap aftreksel :D

damn ik kan echt niet wachten tot ik op me eigen motortje mag stappen, zal nog wel ffies duren , vandaag les 3 gehad :D

door de drukte pas volgende week weer :(

Tips voor zolder open uitlaat dag ?

Als je beginner bent, vooral goed op letten want nu gaan er allemaal imitatie rossies rond rijden die denken dat ze "ownen" daar en eigenlijk een gevaar zijn voor iedereen.

Feli man! Viel wel mee he!

En nu? motor kopen?:D

Ik was de examintor steeds kwijt. Ik moest een extra rondje rijden zodat hij toch even achter me heb gezeten :D

Nu nog en motortje en dan kom ik de zomer wel door :D

tis toch een fireblade uit 2001 geworden. Was meteen verkocht toen ik er op reed. Hij is wit/blauw/geel.

Nu komt het moeilijkste, een week wachten voor ik em kan ophalen

• Topic Starter Topic Starter
tis toch een fireblade uit 2001 geworden. Was meteen verkocht toen ik er op reed. Hij is wit/blauw/geel.

Nu komt het moeilijkste, een week wachten voor ik em kan ophalen

Dat is zeker k*t :mad:

Maar vet hoor, zo'n fireblade, lijken mij echt heerlijke motoren. Kan je vast ook wel relaxed op toeren.

Ohja, als je hem hebt, neem ff wat pics :D

nu rij ik zelf geen motor maar ik heb wel eens gelezen dat je gehoorschade kunt oplopen als je ze niet in doet.
Je hebt oordopjes die de schadelijke tonen er uit filteren terwijl je wel belangrijke omgevingsgeluiden kunt blijven horen.

Klopt, heb oordopjes op maat voor het motorrijden, scheelt een heleboel ;) .

Ik wil die dingen ook gaan kopen.. Het gehoord dat ze je ongeveer 125 euro kosten.. maar weet dus niet zeker

Pff, dan ga ik wel naar de kruidvat en koop daar gewone oordopjes i.p.v die dingen op maat. En anders rij ik gewoon zonder, geldklopperij.
Normaal besteden mensen geld om beter te horen, nu moet je ook al 100,- neertellen om slechter te horen.

Pff, dan ga ik wel naar de kruidvat en koop daar gewone oordopjes i.p.v die dingen op maat. En anders rij ik gewoon zonder, geldklopperij.
Normaal besteden mensen geld om beter te horen, nu moet je ook al 100,- neertellen om slechter te horen.

Te zien wat je verstaat onder slechter horen

Die kosten niets voor niets 100-150 euro. Ze filteren de schadelijke trillingen. Dus eigenlijk hoor je beter/gezonder met die oordopjes.

Maar met een helm op heb je toch geen of weinig last van geluid?

Te zien wat je verstaat onder slechter horen

Die kosten niets voor niets 100-150 euro. Ze filteren de schadelijke trillingen. Dus eigenlijk hoor je beter/gezonder met die oordopjes.

Maar met een helm op heb je toch geen of weinig last van geluid?

Dat wist ik niet.

Maar met een helm op heb je er ook last vast hoor, volgens me instructeur. Ikzelf heb het nog niet echt ondervonden.

ik zal even zoeken op internet er zijn hele goede te koop die idd 100 euro kosten maar wel jaren meegaan als je ze goed bewaard.

Jo, heb het topic niet doorgelezen...
Heb zin om mijn motorrijbewijs te halen, moet ik dan eerst een aantal jaar wachten totdat een echte motor mag rijden? (+35kW) Of mag ik dat gelijk, ben 21 jaar.

Terug
Naar boven