MuscleMeat

Sticky Het Motor Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Vandaag weer met 2 maten gereden . Echt perfect weer om te rijden. Lekker een paar dijkjes gepakt.
 
Grrr tentamens hier. Zit al twee weken 150km van mijn motor vandaan :(. Donderdag weer een stukje rijden waarschijnlijk :).
 
Vandaag de dijken langs de Waal onveilig gemaakt, :lol: even in Lent bij Hartge langs gereden.

Heb al weer een boete aan me laarzen hangen, *lote wout reed achter me met een soort offroad, en ineens moest ik door het Dorp Ochten(naar Mc Donalds) en staat ie naast me, trok me bijna van me bike af die gek. dacht eerst dat het een dorpsgek was van daar of zo.

pats, gelukkig maar €80,- plus administratiekosten, maar die hoef je niet meer te betalen las ik laatst. Duur uitje vandaag dus.

nou welterusten, dit was het wel met het mooie weer voor de 1e dagen volgens de weerberichten.
 
motor die ik graag had willen hebben, telt dat ook ?

Harley Davidson 2012 fls Softail SLim
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
vanaf morgen minder goed weer,ideaal om motor binnen te brengen voor groot onderhoud en op punt zetten
 
Ja morgen aan de sleutel....
althans, kleine dingetjes grote dingen doe ik niet meer , geen zin meer in...

Ray..
 
heb zelf ook maar weer een fiets gekocht :D vroeger een r6 uit 2000 gehad nu maar een iets jongere gekocht moet zegge rijd een stuk beter!

33d8feu.jpg
 
Ik heb ook een 600cc gehad, zx6r, maar mijn volgende motor wordt waarschijnlijk een 2 cilinder. Om de echte trekkracht te hebben moet je hoog in de toeren rijden en dat gaat ook vervelen. Een aprilia rsv lijkt me leuk om te rijden
 
Een 600 cc viercilinder heeft denk ik onderin net zo veel power als een 600 twin.
Alleen een 600 viercilinder vergelijken met een 1000 twin vind ik apart:D
Neem dan een 1000 viercilinder. Hoef je ook niet continue hoogtoerig te rijden.
 
Ik mis wel het geluid bij zo'n v-twin. Kan er maar niet aan wennen. Laatst ook was hier een ducati (weet het type niet) met een v-twin en droge koppeling. God wat maakte dat een irritant kleregeluid, dat geratel van die koppeling word je echt gek van bij stationair draaien. Nog ff over gedacht om een cagiva raptor (schademotor) van marktplaats te kopen en om te bouwen naar een streetfighter maar dat geluid van die twins vind ik echt niet om aan te horen.

---------- Post toegevoegd Sat 31 Mar 2012 om 23:56 ----------

heb zelf ook maar weer een fiets gekocht :D vroeger een r6 uit 2000 gehad nu maar een iets jongere gekocht moet zegge rijd een stuk beter!

*knip*
waar zit het hem het verschil in dan? oude model is met carbs dit is een injectie right? mooie fiets iig, zo'n highmount is ook gaaf :cool:
 
Ik mis wel het geluid bij zo'n v-twin. Kan er maar niet aan wennen. Laatst ook was hier een ducati (weet het type niet) met een v-twin en droge koppeling. God wat maakte dat een irritant kleregeluid, dat geratel van die koppeling word je echt gek van bij stationair draaien. Nog ff over gedacht om een cagiva raptor (schademotor) van marktplaats te kopen en om te bouwen naar een streetfighter maar dat geluid van die twins vind ik echt niet om aan te horen.

---------- Post toegevoegd Sat 31 Mar 2012 om 23:56 ----------


waar zit het hem het verschil in dan? oude model is met carbs dit is een injectie right? mooie fiets iig, zo'n highmount is ook gaaf :cool:

juist! highmount is idd mooi maar ik ben nu aan het kijke of ik stuintjes kan vinden en een achterzitje heb alleen geen idee of de orginele stuintjes nog passen
 
maandag oude motor verkocht en nieuwe gekocht:D
Hen nu een yamaha R6 uit 2000:D
rijd heerlijk!

10gy62a.jpg
 
Nice, wat heb je ervoor betaald als ik vragen mag?
Specs?

Had dan de mijne gekocht :o

Was gister ook even bezig met de R6, ook even in de straat gereden.
Hij rijd nu echt heerlijk dat ding. Hiervoor ook al, maar nadat ik luchtfilter, bougies, olie filter en alle vloeistoffen heb vervangen voelt hij zoveel beter.
 
Grtz, nice aankoop. Nette kmstand?
 
km stand is 29000 altijd netjes onderhouden bij de dealer heb dit na kunnen vragen dus echt een top motor:D volgend jaar uitlaatje vernaderen enzo denk maar nu er even van genieten:D ohja taartschep achterop(spatbord) is er al wel vanaf haha
 
Back
Naar boven