XXL Nutrition

Sticky Het Motor Topic

Ik heb een paar weken geleden nog leuk gescoord. 4 liter olie, 2 oliefilters 8 bougies enzovoorts. Totale rekening toch echt zo'n beetje 50% lager dan in Nederland.

ja das leuk zo'n bericht. Heb je exact dezelfde olie, filter en bougie en dan ook gewoon 2 webshops vergeleken. En dan bedoel ik niet 1 of andere ebay garage sale.

Jezus $@^%$&^$@& gisteren schoot mij olie kabel (van de olie koeling) eraf terwijl ik rond de 100k/m reed :eek:

slingeren als een randdebiel........
maar ik ben nog heel en ook mijn GSXR1100 olie gekoeld...

Je had de auto's achter moeten zien :D
een voor een stonden ze still , NOG bedankt mensen.........

Ach heb ik weer wat te doen vandaag........

groet Ray........

Jezus $@^%$&^$@& gisteren schoot mij olie kabel (van de olie koeling) eraf terwijl ik rond de 100k/m reed :eek:

groet Ray........
Wtf heb je geluk gehad dat je er optijd achter kwam.

Heb je zelf ooit aan dat olie circuit gekloot of is het gewoon gebeurt terwijl je er nooit zelf aan sleutelt?

groet Ray........

Oefff dat is schrikken. Zitten je remmen en je banden nu ook onder het olie?

Wtf heb je geluk gehad dat je er optijd achter kwam.

Heb je zelf ooit aan dat olie circuit gekloot of is het gewoon gebeurt terwijl je er nooit zelf aan sleutelt?
Het gebeurde plotseling uit het niets :o
een van de borg klemmetjes was verdwenen ook van een van mijn anderen slangetjes en die gaan er niet spontaan vanaf, dus ik krijg het vervelende vermoeden dat iemand dit bewust gedaan heeft :mad:

Had me GVD me leven kunnen kosten nu ik er eigenlijk wat langer over na denk ..

Stel ik had over de 200 gereden :eek:

Ray,....

Heb ook iets heel erg raars aan mijn motor. Had laatst wat startproblemen dus even de startmotor bekeken. Bleek dat daar helemaal geen bouten in zaten en dat hij alleen met de kop vast zat gedrukt???. Toen heb ik er dus 2 dikke nieuwe bouten ingedraaid goed vast erin. De gaten waren ook zeker niet hol, de bouten pakten gewoon goed vast. Rijd ik er 2 dagen op rond kijk ik zijn ze er weer allebei uit verdwenen?! Is tog bijna onmogelijk dat dat zo hard trilt dat het er uit trilt terwijl die bouten echt super goed vast zaten.

Het gebeurde plotseling uit het niets :o
een van de borg klemmetjes was verdwenen ook van een van mijn anderen slangetjes en die gaan er niet spontaan vanaf, dus ik krijg het vervelende vermoeden dat iemand dit bewust gedaan heeft :mad:

Had me GVD me leven kunnen kosten nu ik er eigenlijk wat langer over na denk ..

Stel ik had over de 200 gereden :eek:

Ray,....
Pfoee dan zou het idd mogelijk kunnen zijn dat iemand die slang heeft doorgeknipt.

Want zo'n standaart borgklem die kunnen er NOOIT afklappen die moet je gewoon slopen met een tang.

Heb ook iets heel erg raars aan mijn motor. Had laatst wat startproblemen dus even de startmotor bekeken. Bleek dat daar helemaal geen bouten in zaten en dat hij alleen met de kop vast zat gedrukt???. Toen heb ik er dus 2 dikke nieuwe bouten ingedraaid goed vast erin. De gaten waren ook zeker niet hol, de bouten pakten gewoon goed vast. Rijd ik er 2 dagen op rond kijk ik zijn ze er weer allebei uit verdwenen?! Is tog bijna onmogelijk dat dat zo hard trilt dat het er uit trilt terwijl die bouten echt super goed vast zaten.

weer dezelfde bouten kopen en zet er dan een ringetje ertussen. Neem dan wel een ringetje die niet helemaal rond is maar is afgebroken, deze dus:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
hierdoor trillen ze niet meer los.

weer dezelfde bouten kopen en zet er dan een ringetje ertussen. Neem dan wel een ringetje die niet helemaal rond is maar is afgebroken, deze dus:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
hierdoor trillen ze niet meer los.

die had ik er dus al tussen gedaan. ZO een verend ringetje die open is idd:P

snap er echt niks van lol

Koop borgvloeistof ( goeie )
+ zo'n ringetje en het kan bijna niet lostrillen.

Jeeeeeeeeeeeeej motor loopt weer:D:D:D:D:D

En nog op 4 cilinders ook:D:D:D:D:D

Morgen nieuwe knipperlichten monteren. Remvloeistof vernieuwen.

En hij is ready:D:D:D:D

ja das leuk zo'n bericht. Heb je exact dezelfde olie, filter en bougie en dan ook gewoon 2 webshops vergeleken. En dan bedoel ik niet 1 of andere ebay garage sale.

De olie was niet makkelijk te vergelijken omdat het eigen merk olie is, maar de prijzen die het merk in zijn nederlandse shops op moet brengen gebruikt. Ben natuurlijk niet achterlijk lol. Verder wel dezelfde bougies, (NGK) Champion oliefilters en nog wat klein spul. Kan echt nog steeds wel flink schelen hoor. Ook bij banden valt veel winst te halen nog steeds in duitsland.

De olie was niet makkelijk te vergelijken omdat het eigen merk olie is, maar de prijzen die het merk in zijn nederlandse shops op moet brengen gebruikt. Ben natuurlijk niet achterlijk lol. Verder wel dezelfde bougies, (NGK) Champion oliefilters en nog wat klein spul. Kan echt nog steeds wel flink schelen hoor. Ook bij banden valt veel winst te halen nog steeds in duitsland.

louis.de zo te zien.

Ik had
- 4 liter olie 10w40
- Luchtfilter
- Bougie gereedschap
- 4x Bougie
- Olie filter

Voor 125 totaal, vind het niet verkeerd moet ik zeggen.

Voorbeeldje

10035122 SPARK PLUG NGK BPR8ES 4 3.35 EUR 13.40 EUR

10035022 SPARK PLUG NGK CR9E 4 6.70 EUR 26.80 EUR

10050410 OILFILTER CHAMPION X303 1 3.70 EUR 3.70 EUR

10050409 OILFILTER CHAMPION X302 1 3.70 EUR 3.70 EUR

10038566 PROCYCLE TRANSMISSION OIL(A 1 3.40 EUR 3.40 EUR

10038451 PROCYCLE 4-STR. ENG. OIL PART. SYN., S 1 18.10 EUR 18.10 EUR

10044284 SAITO BRAKE-PADS ORGANIC KAWASAKI/SUZU 1 15.99 EUR 15.99 EUR

10003698 CLIP CONNECTOR CABLE WITH PROCHARGER P 1 6.99 EUR 6.99 EUR

--------------------------------------------------------------------------------
Shipping costs: 7.95 EUR
--------------------------------------------------------------------------------
Total amount: 100.03 EUR

Dit is totaal toch zomaar 60 euro duurder bij de goedkopere nederlandse shops.

Laatst bewerkt:
man man wat een weer, heb er al weer 300km opzitten incl. gisteren.

Wat rustig hier, iedereen geniet lekker van het mooie weer.:)

Terug
Naar boven