Fitness Seller

Sticky Het Motor Topic

jezus, nu gaat er helemaal geen 18 jarige meer motor rijden....dat is zeker. Allemaal lekker zonder ervaring vanaf 24 op een 1000cc....gaat me wat doden op leveren dit. En dan die 11kW, is bloed link, zelfs op een provinciale weg. Met zo'n spartamet kan je gewoon NIET mee komen het verkeer. Snap niet waarom ze dit doen. Wat is er mis met de regels zoals die er nu zijn? Ja ik zie liever 35kW als licht rijbewijs. Dit heeft iig niets met verkeers veiligheid te maken maar meer met nog meer geld in de la.
Had het zo nog helemaal niet bekeken, maar ben inderdaad bang dat je gelijkt hebt...

@Dennis, maat van me heeft nu precies een week z'n rijbewijs en rijdt rond op een KTM 250 2takt. 7KW op kenteken, hij komt me op het achterwiel voorbij..:) Ding is niet op de grond te houden.

Had het zo nog helemaal niet bekeken, maar ben inderdaad bang dat je gelijkt hebt...

@Dennis, maat van me heeft nu precies een week z'n rijbewijs en rijdt rond op een KTM 250 2takt. 7KW op kenteken, hij komt me op het achterwiel voorbij..:) Ding is niet op de grond te houden.

wahahahha ja 250cc 2 takt gaat eerder richting 40pk. Ligt natuurlijk ook aan het type en bouwjaar maar 7kW :roflol:

Poosje met zo'n honda cr 250cc crosser aan het kloten geweest.....vol gas met 140 over het net strak getrokken zand van de betuwe lijn toen der tijd :D....Vonden die bouwvakker niet zo mooi natuurlijk. Elke dag meer hekken waar we langs moesten :)
In z'n 4 kwam dat ding nog los van de grond.......

Lol wie zegt dat ik met rijbewijs rij?

Kom a.u.b even racen op een goed circuit gaan we met nat wegdek even kijken wie er sneller is in de bochten oke?

Jij moet jezelf altijd bewijzen hier hè knul. Last van minderwaardigheidscomplex trollboy? Topicban voor deze man graag. Zometeen ga je me ook nog vertellen dat je op een R1 rijdt die je hebt betaald van je baan als CEO. Gimme a break.

Lol wie zegt dat ik met rijbewijs rij?

Kom a.u.b even racen op een goed circuit gaan we met nat wegdek even kijken wie er sneller is in de bochten oke?

Hoort hem, ga jij nou maar eerst op de openbare weg een tijdje hard rijden, dan mag je mensen daar advies over gaan geven. Ik weet 1 ding namelijk heel zeker, op de openbare weg ben je niet sneller op een veilige manier.

Heeft niet eens een rijbewijs, ik dacht minstens met een race-authoriteit te maken te hebben. Praat je altijd zo Tommetje? Had het moeten weten ook, 1993 lol. Iemand moet je even met je benen op de grond zetten denk ik.

Laat ik je een kans geven, circuitchauffeur, wat zijn je tijden op de assen / zandvoort / zolder / spa / ?

---------- Post toegevoegd Tue 13 Mar 2012 om 16:49 ----------

jezus, nu gaat er helemaal geen 18 jarige meer motor rijden....dat is zeker. Allemaal lekker zonder ervaring vanaf 24 op een 1000cc....gaat me wat doden op leveren dit. En dan die 11kW, is bloed link, zelfs op een provinciale weg. Met zo'n spartamet kan je gewoon NIET mee komen in het verkeer. Snap niet waarom ze dit doen. Wat is er mis met de regels zoals die er nu zijn? Ja ik zie liever 35kW als licht rijbewijs. Dit heeft iig niets met verkeers veiligheid te maken maar meer met nog meer geld in de la.

Europese regelgeving en met de integratie tussen verschillende EU'landen willen ze dit soort verschillen wegnemen. Het zorgt immers voor restricties van goederen en mensen, en dat is niet "EU".

Jij moet jezelf altijd bewijzen hier hè knul. Last van minderwaardigheidscomplex trollboy? Topicban voor deze man graag. Zometeen ga je me ook nog vertellen dat je op een R1 rijdt die je hebt betaald van je baan als CEO. Gimme a break.
Geef eerst normaal antwoord in het jersey shore topic.
Je probeert mensen neer te halen maar het lukt je niet:o

Ik geef je een tip, maak je niet zo druk LOL.

Geef eerst normaal antwoord in het jersey shore topic.
Je probeert mensen neer te halen maar het lukt je niet:o

Ik geef je een tip, maak je niet zo druk LOL.

Mij maak je niet gek en ik maak me niet druk hoor, maar wat zijn je snelste rondetijden tommetje? Puur uit interesse. Dan hebben we een eerlijk en objectief referentiekader en kunnen we je recht van spreken een beetje inschatten.

Mij maak je niet gek en ik maak me niet druk hoor, maar wat zijn je snelste rondetijden tommetje? Puur uit interesse. Dan hebben we een eerlijk en objectief referentiekader en kunnen we je recht van spreken een beetje inschatten.

Ik neem aan dat je zijn ronde tijden op ze PS3 bedoelt?

wereldrecords op de Nürburgring, ik zeg het je.

jezus, nu gaat er helemaal geen 18 jarige meer motor rijden....dat is zeker. Allemaal lekker zonder ervaring vanaf 24 op een 1000cc....gaat me wat doden op leveren dit. En dan die 11kW, is bloed link, zelfs op een provinciale weg. Met zo'n spartamet kan je gewoon NIET mee komen in het verkeer. Snap niet waarom ze dit doen. Wat is er mis met de regels zoals die er nu zijn? Ja ik zie liever 35kW als licht rijbewijs. Dit heeft iig niets met verkeers veiligheid te maken maar meer met nog meer geld in de la.

Sprak gisteravond nog tijdens het trainen een rijschool houder.

Hij vindt het ook helemaal schijt.
Hij moet nu 6 motoren hebben, 2 van elk met 3 categorieën.

Laat staan het aantal klanten wat nu wacht of er gewoon niet meer aan begint.

Weten jullie nog een goeie webshop?

Ik zoek goedkope leuke univers knipperlichten.

Bestel normaal bij motozoom, maar vind ze wel aan de dure kant.
Roukema heeft echt lelijk spul
De website van Goparts ziet er uit als of die 25 jaar geleden is gebouwd.

Bedankt.

Heb net besteld. 40 euro lichter voor een beetje plastic met een halogeen lampje.

Hoe durven ze nog zoveel verzendkosten te verrekenen.

Oke even opslaan bij de favoriete.

Valt mij op dat er eigenlijk nog niet echt een hele goede fatsoenlijke webshop is. Het is vrijwel overal een rommeltje. Er is geen 1 webshop die er boven uit springt.

Maar goed hopelijk kan ik weer rijden dit weekend :). Kaal achterbandje kan nog wel met droog weer :P.

Duitsland heeft het imo beter op orde, dus ik bestel daar.

Gewoon op ebay halen imho als je een beetje kan zoeken. Setje rem/koppelingshevels gehaald van primaaaa kwaliteit voor 30 euro inclusief verzendkosten.

Terug
Naar boven