AndroidHealthClinic

Sticky Het Motor Topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

  • Mooie bike jongen :thumb:
     
    Lekker. Je trekt nu vast het gas vaker open door het geluid:D

    Hell yeahh!!!:) Trouwens...neem aan dat dat soort uitlaten niet toegestaan zijn? Wat is de boete die er voor staat? en mag je verder rijden of moet je dan je fiets laten staan?
     
    Hell yeahh!!!:) Trouwens...neem aan dat dat soort uitlaten niet toegestaan zijn? Wat is de boete die er voor staat? en mag je verder rijden of moet je dan je fiets laten staan?

    Mwah bij motoren valt het mee. Mijn vorige motor maakte ook een geluid waar je U tegen zegt. 1x wat van gehoord van een agent en meer niet.

    De boete zelf is niet niks, ik las tijdje terug dat 10dB teveel 360 euro was.
    Wordt je nog een keer gepakt moet je volgens mij de motor inleveren.

    De boete's zijn hoog, maar heb het idee dat bij motoren meer wordt gedoogd.
    Je moet het zelf ook niet te bont maken natuurlijk, maar er zijn honderden harley's die genoeg herrie maken en er niks van horen. Je moet het uiteraard ook niet opzoeken. Eifel, TT daar controleren ze vaak.

    ---------- Post toegevoegd Fri 18 May 2012 om 11:22 ----------

    Vet ding man! Congratz!

    Nu ik hier toch ben...gisteren vance & hines longshots op de intruder 1500 gezet. Damn...vette sound nu! Erg happy mee.:) Hoop op mooi droog weer want ga morgen een paar dagen met m'n meisje op de motor weg.

    Ziet er nog nieuw uit!

    Nu wel ja, mooi ding :)

    Mooie bike jongen :thumb:
    Thanks gasten!

    Ga zo weer het pak aan trekken en een groot stuk rijden, is prachtig weer!
     
    super nice bike man! rijd ik daar dna op me r6 uit 2000:( dalijk weer knallen op me r6je!
     
    super nice bike man! rijd ik daar dna op me r6 uit 2000:( dalijk weer knallen op me r6je!

    Thanks, ach ik heb ook 1,5 jaar op een R6 uit 2000 gereden. Is prima rijden.
    Maar als je eenmaal op een 2006 model of hoger zit, dat is echt een wereld van verschil. Het schakelen gaat echt 10x soepeler, motor rijd zoveel soepeler.
    Het is zoveel beter.
     
    een OSCO-smeersysteem smeert wanneer je hem bedient. Een ideaal systeem.
     
    zo arrow zit erop. Wat een herrie maakt dat ding. En dikke vlammen eruit bij gas los. Gelukkig heb ik wel een db killer gelast want rond de 140 resoneert het ding als een malle. Doet gewoon pijn aan mijn oren (met oordopjes in).

    motor is nu ook 7kg lichter met dit systeem en zelfs dat merk je. Ook loopt ie veel makkelijker door z'n toeren. Niet raar natuurlijk omdat die 2 kats die er normaal onder liggen weg zijn nu :D

    9geo1y.jpg


    25s5x0w.jpg


    2zthg0j.jpg
     
    Aight nog een repsol ook :D toch wel 1 van de mooiste replica's op een cbr imo, movistars vind ik niks aan maar repsol.. :meal:
     
    Wauwww. prachtig.
    heb je een filmpje met sound:D
     
    Repsol en Hannspree :heart: dikke pijp hoor die Arrow
     
    Wauwww. prachtig.
    heb je een filmpje met sound:D

    ga vrijdag 4 dagen naar duitsland. De gopro en de gewone hd cam gaan mee. Dus dat word zeker meer dan 100gb full hd beeldmateriaal. Nog ff een weekje wachten dus. Nu plenst het buiten dus ik ga em nu ook niet uit de schuur halen.
     
    Hannspree zijn ook mooi idd :D minolta's ook wel maar toch een stuk minder dan repsol

    ja die hannspree blijft ook super. Zie je ook nooit rijden.
     
    hier rijd er toevallig 1 rond, een 06 of 07 model dacht ik.
     
    Er rijden er wel wat rond met imitatie kuipen.
    Wel vet opzich. Zeker als je een schade motor koopt.
     
    Woei, 2 aug beginnen met lessen, eind september afrijden op een zware motort! 29 Juni theorie!
     
    nicee, ik ga eind juni afrijde hoop datk het haal.. Het lijkt me leuk om met wat mede bodybuilders n rondje te make!
     
    Back
    Naar boven