Hondenvot
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 37
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 96kg
Rij jij gewoon met die mooie cbr600rr door de zooi masters
of heb je er ook nog een "pekelfiets" bij. Met slecht weer zou zo'n cbr bij mij niet de deur uitkomen als ik eerlijk ben
al helemaal niet met oranje/lichte velgen (haat aan poetsen)
---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 13:40 ----------
En nog een vraag aan de ex-brommerrijders hier, heeft die brommerervaring je geholpen met het halen van je motorrijbewijs? Heb zelf zo'n 20k gereden in de leeftijd van 16-19 (nu net een week 22) maar sindsdien niet meer op 2 wielen gereden. Binnenkort aan motorrbw beginnen anders moet ik weer 2 jaar wachten tot ik vol vermogen mag
of heb je er ook nog een "pekelfiets" bij. Met slecht weer zou zo'n cbr bij mij niet de deur uitkomen als ik eerlijk ben
al helemaal niet met oranje/lichte velgen (haat aan poetsen)---------- Post toegevoegd Thu 24 May 2012 om 13:40 ----------
En nog een vraag aan de ex-brommerrijders hier, heeft die brommerervaring je geholpen met het halen van je motorrijbewijs? Heb zelf zo'n 20k gereden in de leeftijd van 16-19 (nu net een week 22) maar sindsdien niet meer op 2 wielen gereden. Binnenkort aan motorrbw beginnen anders moet ik weer 2 jaar wachten tot ik vol vermogen mag

hoeveel lessen had je nodig btw voor je motorrijbewijs (euphorea en masters)

verder toppie idd, goedkoop in duitsland kunnen kopen oid? en 12 jaar geleden nieuw gekocht (toen was je dus 21) wat voor werk deed je dan wel niet? of had je al je spaargeld gebruikt? toch een flinke aankoop als 21jarige